سخنگوی دولت روسیه می‌گوید رئیس‌جمهور این کشور امسال برای سال جدید میلادی، پیام تبریک برای سران کشورهای غیردوست نخواهد فرستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور روسیه امروز و در حاشیه برگزاری دومین نشست سران روسیه- آفریقا در سن‌پترزبورگ با رؤسای جمهور زیمبابوه و اوگاندا دیدار کرد.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در حاشیه دومین نشست سران روسیه- آفریقا در سن‌پترزبورگ با نخست‌وزیر اتیوپی دیدار کرد.
دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز از شرکت رییس‌جمهور این کشور در اجلاس سران بریکس به‌صورت برخط خبر داد.
زلنسکی گفت: «تحولات اخیر در روسیه نشان می‌دهد که سران روسیه چیزی را کنترل نمی‌کنند. این اتفاق در خاک روسیه که کاملاً مملو از تسلیحات است، رخ می‌دهد».
سران چند کشور آفریقایی برای شرکت در نشست اقتصادی سنت‌پترزبورگ وارد روسیه شدند.
دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد که سران روسیه و ترکیه در تماسی تلفنی درباره تحولات سوریه، اوکراین و عادی‌سازی روابط آنکارا و دمشق رایزنی کردند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می گوید زمان دیدار بعدی رئیس جمهور این کشور با سران فراکسیون های پارلمانی این کشور اعلام خواهد شد.
سخنگوی کرملین از رایزنی پوتین و همتای چینی وی در روزهای پایانی سال جاری میلادی خبر داد.
«پوتین» برای شرکت اجلاس سران «سازمان پیمان امنیت جمعی» وارد پایتخت کشور ارمنستان شد.
برخی رسانه ها از عدم حضور «ولادیمیر پوتین» در نشست سران گروه- ۲۰ در اندونزی خبر می دهند.
کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تصمیمی برای دیدار با همتای روس خود در حاشیه اجلاس سران گروه بیست طی ماه فوریه آینده ندارد.
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تماس تلفنی و یا دیدار حضوری سران آمریکا و روسیه وجود ندارد.
رئیس‌ جمهور روسیه امروز و در در کنفرانس خبری نشست سران کشورهای مستقل مشترک المنافع اعلام کرد: درگیری بین نیروهای ناتو و ارتش روسیه به فاجعه منجر می‌شود.
رئیس جمهور روسیه با رد ادعای همتای فرانسوی خود علیه کشورش به سران ارمنستان و جمهوری آذربایجان پیشنهاد برگزاری نشست سه‌جانبه در خصوص مناقشات قره باغ را ارائه کرد.
پوتین و رهبران کشورهای آسیایی در نشست اجلاس سران کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادسازی در آسیا شرکت می کنند.
رئیس جمهور آمریکا امروز به سئوال خبرنگاری درباره دیدار احتمالی اش با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اندونزی پاسخ داد.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد همچنان امیدوار است که سران روسیه و اوکراین برای حل بحران موجود، در آنکارا با هم دیدار و گفت‌وگو کنند.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور در تماس‌های تلفنی جداگانه با سران تاجیکستان و قرقیزستان، از آنها خواست از افزایش تنش‌های مرزی خودداری کنند.
رئیس جمهور روسیه امروز و پس از پایان نشست سران کشورهای عضو همکاری های شانگهای در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: ده ها سال است که ایده فروپاشی روسیه در غرب پرورش یافته است.
رئیس جمهور روسیه امروز و پس از پایان نشست سران کشورهای عضو همکاری های شانگهای در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: ده ها سال است که ایده فروپاشی روسیه در غرب پرورش یافته است.
رئیس جمهور روسیه امروز در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در ازبکستان در دیدار با نخست وزیر هند گفت: برای پایان دادن سریعتر به درگیری‌ها در اوکراین هرکاری می‌کنیم.
رؤسای جمهور ترکیه و روسیه در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر سمرقند واقع در ازبکستان دیدار کردند.
مجمع عمومی سازمان ملل که سران کشورها، نخست وزیران و اعضای کابینه کشور‌های عضو را گرد هم می‌آورد، از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ سپتامبر در نیویورک – مقر سازمان ملل – برگزار خواهد شد و طبق برنامه مقدماتی این رویداد، نماینده روسیه در تاریخ ۲۴ سپتامبر (مصادف با دوم مهر ماه) در این مجمع سخنرانی خواهد کرد.
بنا به توافق صورت گرفته میان سران روسیه و ترکیه، معاملات تجاری دو طرف از این پس بر مبنای روبل صورت می گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ