اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمود احمدی‌نژاد بعد از اتفاقات سال گذشته، حضور رسانه‌ای نداشته است صبح امروز در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی حضور یافت.
این «سلفی» قاجاری، یکی از هنرمندانه‌ترین عکس‌هایی است که آنتوان سوروگین از ناصرالدین‌شاه گرفته است. عکاس محل قرار دادن دوربین را طوری طراحی کرده که خودش و دوربینش هم در عکس حضور داشته باشند، بدون اینکه حالت عادی سوژۀ عکس به هم خورده باشد.
ایرنا تصویری از قاضی صلواتی منتشر کرد. روز گذشته، راهپیمایی روز قدس در تهران برگزار شد و مسئولین سیاسی در آن شرکت کردند. در این بین عکس حضور قاضی صلواتی که قبلا شایعه ترورش در فضای مجازی پخش شده بود، جلب توجه کرد.
سرمربی جدید تیم ملی نیز مانند بازیکنانی که به اردو دعوت کرده، ساعتی پیش وارد هتل المپیک شد.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران و باشگاه‌ پرسپولیس، امروز در مراسم تدفین چیرو بلاژویچ استاد خود حضور پیدا کرد. برانکو که با کروات مشکی در این مراسم عزاداری خود را نشان داد، اولین بار بعنوان دستیار بلاژ در ایران آفتابی شد و بعداز اخراج او جایش را گرفت.
سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات دولت صبح امروز سه‌شنبه (یکم شهریور) به مناسبت آغاز هفته دولت، با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و با قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. در این مراسم، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی(ره) نیز حضور داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ