مهاجم تیم ملی فوتبال با بیان این که هیچ دو دستگی بین بازیکنان وجود ندارد و همه برای سربلندی ایران تلاش می‌کنند نوشت: اگر به خاطر یک پیام باعث آزار هم تیمی‌هایم شدم، عذرخواهی می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اخبار مطرح شده پیرامون انتقال مهدی طارمی به باشگاه میلان، از توانایی‌های مهاجم ایران تمجید کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تایید انجام مذاکره با محمدحسین کنعانی‌زادگان، به حضور شهاب زاهدی مهاجم تیم ملی در باشگاه و احتمال پیوستن او به جمع سرخپوشان واکنش نشان داد.
باشگاه پورتو به قهرمانی ستاره ایرانی خود همراه تیم ملی در تورنمنت کافا واکنش نشان داد.
مهاجم تیم ملی معتقد است مهم‌ترین دستاورد تورنمنت کافا پروراندن ذهنیت قهرمانی در بین بازیکنان ایران بوده است.
مهاجم تیم ملی معتقد است مهم‌ترین دستاورد تورنمنت کافا پروراندن ذهنیت قهرمانی در بین بازیکنان ایران بوده است.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: تورنمنت کافا کمک خاصی از نظر فنی به تیم ملی نمی‌کند ولی موظفیم در این رقابتها شرکت کنیم.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل غیبتش در دیدار گذشته سرخپوشان واکنش نشان داد.
پاسخ بسیار مشکوک قلعه‌نویی نشان می‌دهد ماجرا فقط در حد اجازه گرفتن سردار آزمون از قلعه‌نویی نیست و گویا مهاجم گنبدی تیم ملی به گوش کادرفنی رسانده که دیگر در تیم ملی حضور نخواهد یافت یا اینکه حداقل تا مدتی میل به حضور در تمرینات ندارد.
بعد از آنکه دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد کریم بنزما به خواسته خودش در جام جهانی قطر اردوی خروس‌ها را ترک کرد مهاجم فرانسوی واکنش تندی نشان داد و دشان را به دروغگویی متهم کرد.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به مسمومیت دانش‌آموزان واکنش نشان داد.
شادی گل کریم انصاریفرد پس از گلزنی برای اومونیای قبرس عصبانیت تماشاگران حریف و پرتاب بطری و اشیا به سمت کاپیتان تیم ملی ایران را به دنبال داشت.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از باز شدن پایش به گلزنی پس از ماهها ابراز خوشحالی کرد.
حامد پاکدل می‌گوید از بودن در پرسپولیس خوشحال است و احتمال جدایی وجود ندارد.
مهاجم تیم ملی فوتبال هلند بار دیگر به بی احترامی مسی به او در جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می کند، به سئوالی درباره تقابل با «هری کین» واکنش نشان داد و احتمال انتقال به یک باشگاه بزرگتر را رد نکرد.
بعد از آنکه نام جفری شلاپ، مهاجم کریستال پالاس، از فهرست تیم ملی غنا خط خورد مدیر برنامه‌های او واکنش بسیار تندی به فدراسیون فوتبال این کشور نشان داد.
روبرتو فیرمینو، مهاجم دل‌شکسته لیورپول، اولین اظهار نظر عمومی خود را پس از کنار گذاشته شدن از لیست نهایی تیم ملی برزیل در جام جهانی منتشر کرد.
مطرح شدن بحث بازگشت سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به فوتبال روسیه باعث شده است تا اخبار زیادی درباره این بازیکن در رسانه‌های روسی مطرح بشود.
تمامی روزنامه‌ها و رسانه‌های مطرح کشور پرتغال نسبت به پیروزی تیم ملی ایران با گلزنی طارمی واکنش نشان داده‌اند.
مهاجم هلندی پرسپولیس می‌گوید قانون اجازه نمی‌دهد در تیم ملی ایران بازی کند.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مطمئن نیست که دیدار دوستانه ایران مقابل روسیه برگزار بشود.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پستی خیال هواداران خود را بابت مصدومیت راحت کرد.
مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.
مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ