تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با شکست بلغارستان برابر آمریکا، تیم ملی والیبال ایران با رتبه چهاردهمی به کار خود در لیگ ملت‌ها پایان داد.
بازیکنان تیم ملی والیبال ایران از غیبت بهروز عطایی سرمربی تیم در آمریکا و افت بدنی به عنوان دلایل اصلی شکست برابر فرانسه در هفته دوم لیگ ملتها نام بردند.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال درشرایطی با شکست شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید که این تیم در ست سوم تا آستانه پیروزی پیش رفت اما نتوانست به بازی برگردد.
تیم ملی والیبال ایران در حالی در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف آمریکا می‌رود که در دو بازی اخیر این تیم را شکست داده است.
ملی پوشان هاکی ایران با پیروزی برابر آمریکا در دیدار رده بندی جام جهانی، عنوان سومی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
ملی پوشان هاکی ایران با پیروزی برابر آمریکا در دیدار رده بندی جام جهانی، عنوان سومی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
فینال رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد بامداد امروز دوشنبه در ایالت آیووا آمریکا بین تیم‌های ایران و آمریکا برگزار شد که طی آن ملی پوشان کشورمان با شکست برابر حریف به عنوان دوم رسیدند.
تیم ملی فوتبال ایران با استقبال پرشور مردم شامگاه چهارشنبه ۹ آذرماه وارد تهران شدند.شمار زیادی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران برای استقبال از ملی‌پوشان، در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) حاضر شدند.تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام‌جهانی قطر یک بر صفر برابر آمریکا شکست خورد و با ۳ امتیاز نتوانست راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست برابر آمریکا و حذف از جام جهانی به تهران برگشت.
پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی با شکست برابر آمریکا دیوارنگاره میدان ولیعصر هم تغییر کرد.
پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی با شکست برابر آمریکا دیوارنگاره میدان ولیعصر هم تغییر کرد.
تیم ملی فوتبال آمریکا با بسته نگه داشتن دروازه اش برابر ایران یک رکورد ۹۲ ساله را شکست.
کارشناس فوتبال تاکید کرد که یکی از اصلی ترین دلایل شکست تیم ملی برابر آمریکا دادن خط میانی و هافبک به حریف بود.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 با بیان این که ملی پوشان کشورمان تمرکز لازم برای رسیدن به پیروزی را نداشتند گفت: برخی بازیکنان هم در حد خودشان بازی نکردند.
تماشاگران ایرانی که ساعاتی قبل از آغاز دیدار حساس تیم ملی با آمریکا خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، امیدوارند ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کند.
دو تیم ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال امشب (سه شنبه) به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی ایران در دو بازی قبل یک شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس تجربه کرد و یک پیروزی دراماتیک ۲ بر صفر برابر ولز کسب کرد. ایران اکنون با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه B یکی از شانس های اصلی صعود از مرحله گروهی جام جهانی است.
تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی به پیروزی برابر آمریکا نیاز دارد اما اگر موفق به این کار نشود با شکست حذف خواهد شد اما با تساوی معالادت پیچیده ای رقم خواهد خورد.
اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم های ولز و آمریکا نشست ویژه ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران که نتیجه نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را با شکست برابر آمریکا به پایان رساند امروز به مصاف اسلوونی می‌رود.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران که نتیجه نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را با شکست برابر آمریکا به پایان رساند امروز به مصاف اسلوونی می‌رود.
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار مقابل آمریکا به پیروزی پرگل دست یافت و حریفش را ۶ بر ۴ شکست داد.
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با شکست آمریکا صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد.
کشتی ایران شب سختی را برابر تیم ملی آمریکا گذراند، سه شکست برابر آمریکائیها شب تلخی را برای ایرانی های کشتی دوست رقم زد
تیم ملی شطرنج ایران در دور چهارم رقابت های المپیاد جهانی شطرنج برابر آمریکای چند ملیتی سه تساوی و یک شکست را تجربه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ