ابراهیم صادقی به عنوان مربی فصل آینده در کنار محمد ربیعی مشغول به کار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد سعید احدیان، دستیار محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در توییتی نوشت که در صورت تصویب لایحه حجاب، «طاقچه» دو ماه سودش را از دست می‌دهد. او تاکید کرده است که «تازه این برای بار اول است چه برسد به تکرار».
دستیار ایرانی پاکو خمس در مورد اردوی ترکیه و همچنین اتفاقات اخیر این تیم صحبت می‌کند.
دستیار اول ژوزه مورایس در اردوی ترکیه هم نقش مهمی در تمرینات سپاهان ایفا کرد.
عمر دانسی دستیار و برنامه ریز استراماچونی سرمربی استقلال به عضویت فولاد در خواهد آمد.
دستیار اول نکونام در استقلال مشخص شد
دستیار اول سرمربی پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
دستیار اول سرمربی پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
مجتبی سرآسیایی با پیشنهاد سه تیم لیگ برتری برای حضور به عنوان دستیار اول مواجه شده است.
مشاور و دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده دستاوردهای دور اول سفر استانی آذربایجان شرقی در حوزه زنان و خانواده را تشریح کرد.
وکیل اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در دولت حسن روحانی در واکنش به اظهارات اخیر دستیار رئیس مجلس گفت: بهتر نبود اقای قالیباف به جاى شکایت، به ابهامات افکار عمومى جواب مى داد؟
کرونوسلاو رندولوویچ دستیار اول اسکوچیچ بود که حالا پس از جدایی توانسته به عنوان سرمربی اولین عنوان خود را در لیگ بوسنی و هرزگوین به دست بیاورد.
مطهری پیش از این دستیار اول مجید جلالی و یحیی گل‌محمدی بوده است و به نظر می‌رسد دستیار اول قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران باشد.
دستیار اول ساپینتو معتقد است هرچه برای تضعیف استقلال تلاش بیشتری شود این تیم متحدتر از قبل خواهد شد.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید آرایش و سیستم بازی انگلیس در بازی اول مقابل تیم ملی ایران کادر فنی را شگفت زده کرده و در ادامه هم بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند.
دستیار ویژه معاون اول رییس جمهور در توصیف سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان یادآور شد که از مردم بارها شنیدم شیعیان و اهل سنت استان برای حفظ وحدت و امنیت ایران، جان خود را هم فدا می‌کنند.
دستیار جوان و پرتغالی کارلوس کی‌روش در غیاب راجر دسا وظایف او را انجام داد.
دستیار اول کارلوس کی‌روش با اظهار اطمینان و خوشبینی از صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی جام جهانی قطر، گفت: روحیه جنگندگی فوق العاده‌ای در این تیم وجود دارد.
دستیار اول کارلوس کی‌روش با اظهار اطمینان و خوشبینی از صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی جام جهانی قطر، گفت: روحیه جنگندگی فوق العاده‌ای در این تیم وجود دارد.
نکونام به فدراسیون اعلام کرد دستیاری کی‌روش برای او بازگشت به عقب است؛ چراکه چند سال قبل این جایگاه را تجربه کرده و اگر قرار باشد به تیم ملی برگردد به‌عنوان نفر اول بر می‌گردد.
دیدار معاون اول رئیس جمهور با دستیار رئیس جمهور روسیه
دستیار اسکوچیچ: از اول به دراگان بی‌اعتماد بودند
مقصود از پرداخت یارانه جدید، پوشش دادن مابه التفاوت قیمت‌های اصلاح شده و هزینه‌های جدید و قدیم است، نه شامل شدن کل مخارج زندگی خانوارهای مشمول
دیوان داوری ورزش حکم پرونده دستیار اول مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ