هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای بررسی مسایل مختلف برنامه‌های تیم در ادامه فصل، امروز (سه‌شنبه) تشکیل جلسه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به حمایت از اعضای تیمش قبل از بازی با پرسپولیس پرداخت.
عضو هیات مدیره استقلال به صورت غیر مستقیم شایعه درگیری علی خطیر و جواد نکونام را تکذیب کرد.
ربیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که حضور همزمانش در راس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش منع قانونی ندارد.
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از نکونام حمایت می‌کنیم تا او بتواند در استقلال موفق باشد.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات از توسعه زیرساختهای ارتباطی کشور با محصولات فناوری بومی خبر داد و گفت: از دانش بنیان های ICT حمایت همه جانبه می کنیم.
جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز با اعلام حمایت از یحیی گل محمدی برگزار شد.
رییس هیات مدیره انجمن صنایع قند ایران گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، سازمان حمایت از مصرف کنندگان قیمت شکر درب کارخانه را ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین کرده اما نرخ برای عمده فروشی و مصرف کنندگان مشخص نیست که همین مسئله، اخلال در بازار این محصول را موجب شده است.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از طرح‌هایی که موجب هوشمندسازی و ارتقای سطح کیفی مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی می‌شود، حمایت می‌کنیم.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد از علی فتح الله زاده حمایت می کنند و انتظار این است به کارش ادامه بدهد.
برخلاف شایعاتی که مبنی بر اولتیماتوم به سرمربی پرسپولیس شکل گرفته، هیات مدیره حمایت خود را از سرمربی اعلام کرده است.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
هیئت مدیره و رئیس باشگاه اتحاد کلباء بعد از حذف شدن از جام ریاست امارات جلسه‌ای را با حضور فرهاد مجیدی برگزار کردند و به حمایت از این مربی ایرانی پرداختند.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از حمایت کامل مدیریت باشگاه از سرمربی این تیم خبر داد و انتقاداتی نیز نسبت به اتفاقات اخیر مطرح کرد.
مدیرعامل بانک گردشگری به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در روز سه شنبه 11 بهمن ماه ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا در خصوص تعامل بیشتر دو مجموعه به گفتگو پرداخت.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نشست خود از سرمربی تیم فوتبال این باشگاه حمایت کردند.
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به موضوع استیضاح وزیر ورزش و جوانان واکنش نشان داد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتماد و حمایت مجدد خود از ادامه فعالیت گل‌محمدی به او گفتند که اگر می‌خواهد به فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی به شیوه فعلی ادامه دهد، به مدیریت باشگاه اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان از حمایت کامل مدیران تیم در مسیر صعود قهرمان اسبق لیگ برتر به سطح اول فوتبال ایران خبر داد.
دقایقی بعد از پیروزی سپاهان مقابل تراکتور، اعضای هیئت مدیره باشگاه در جمع بازیکنان از محمدرضا ساکت حمایت کردند.
جلسه هیئت مدیره پرسپولیس با «اعلام حمایت کامل از مدیریت باشکاه» به پایان رسید.
باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای به عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هشدار داد.
اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم از سرمربی این تیم اعلام حمایت کردند.
این راهکار که حاوی هیچ ابتکارعملی نیست و ارجاع به سازوکار‌های ناکارآمد پیشین داده، عملاً درخواست زنان سینماگر را برای تشکیل کمیته‌ای مستقل رد کرد و در واقع هیچ حقی برای آنان در راستای برخورداری از چنین مجموعه‌ای که با حفظ «محرمانگی» به این موارد رسیدگی کند، قائل نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ