عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران گفت: با پیگیری اتاق ایران به‌زودی اتاق مشترک بازرگانی دو کشور راه‌اندازی می‌شود و گام مفید برای پیش‌برد اهداف اقتصادی ایران و عربستان خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشور عراق برای تامین امنیت زائران اربعین، از تشکیل اتاق عملیات مشترک تحت فرماندهی محمد شیاع السودانی فرمانده کل نیروهای مسلح و نخست وزیر این کشور خبر داد.
مجیدرضا حریری، رئیس اتاق مشترک ایران و چین هم با اشاره به برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی بین ایران و چین در چند ماه آینده، گفت: موضوع دریافت روادید نباید وقت و انرژی بخش‌های بازرگانی دو کشور را به خود صرف کند و لازم است این مشکل سریع‌تر مرتفع شود.
مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی گفت: همکاری با اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و کشورهای هدف همچون ترکیه، روسیه، قطر با رویکرد صادرات صنایع‌دستی در دستور کار قرار گرفت.
رئیس اتاق مشترک ایران و چین گفت: موضوع دریافت روادید نباید وقت و انرژی بخش‌های بازرگانی دو کشور را به خود صرف کند و لازم است این مشکل سریع‌تر مرتفع شود.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین درباره وضعیت وخیم جسمانی «ولید دقه» اسیر فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین به اشغالگران نسبت به هرگونه انجام دوباره عملیات ترور رهبران فلسطینی هشدار داد.
اتاق مشترک مقاومت فلسطین همزمان با برقراری آتش بس، بیانیه‌ای صادر کرد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران ضمن تاکید بر لزوم سرمایه گذاری‌های مشترک در ایران و عمان، گفت: دستیابی به تجارت ۳ میلیارد دلاری میان دو کشور در بازه زمانی کوتاه مدت دور از دسترس نیست.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین با بیان اینکه اجرایی شدن توافقات به همت و عزم جدی فعالان اقتصادی مربوط می‌شود، گفت: از اواخر بهار امسال افتتاح چهار دفتر نمایندگی ایران در چین برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم در بازار‌های هدف در کشور چین برگزاری نمایشگاه برای معرفی و عرضه محصولات را در دستور کار قرار دهیم
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: در سفر اخیر وزیر امور خارجه عراق، اجازه پرداخت ۵۰۰ میلیون دلار از پول‌های ایران در بانکی‌های عراقی داده شد.
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: در سفر اخیر وزیر امور خارجه عراق، اجازه پرداخت ۵۰۰ میلیون دلار از پول‌های ایران در بانکی‌های عراقی داده شد.
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفت: در سفر رئیس جمهوری ایران به چین عمدتاً مسائل اقتصادی و محیط زیستی پرداخته خواهد شد.
با توجه به انتشار اخباری در خصوص ایجاد اختلال و توقف در روند صادرات از کشورمان به عراق، رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق ضمن تکذیب اینگونه اخبار از تداوم صادرات به عراق خبر داد.
عضو هیئت‌مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفت: ارزش میزان قاچاق کالا در کشور به بیش از ۸۵۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.
عضو اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه ضمن اشاره به تنوع صادراتی به روسیه، گفت: برقراری ارتباط مستقیم بین بانک های ایران و روسیه منجر به بهبود تسویه های مالی و ضمانت های مالی خواهد شد.
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: در حالیکه ما درگیر تامین گاز مردم هستیم قطر با جذب سرمایه خارجی و بهره گیری از میدان مشترک گازی به ثروتی دست یافته که بالاترین درآمد سرانه منطقه را دارد.
نشست مشترک فعالان حوزه قطعه‌سازی خودرو استان مرکزی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی برگزار شد.
رئیس اتاق ایران در همایش تجاری ایران و بلاروس ضمن تاکید بر ایجاد گروه‌های مشترک کاری برای شناسایی و رفع مشکلات، از لزوم ایجاد کمیته مشترک بازرگانی بین اتاق‌های دو کشور سخن گفت.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه ای با اشاره به شهادت عدی التمیمی توسط نظامیان صهیونیست، تاکید کرد که وی با اجرای دو عملیات شهادت طلبانه درس سختی به صهیونیست ها داد.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: امسال تجارت ایران و عراق به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد و نوسانات اخیر در تجارت دو کشور نگران‌کننده نیست.‌
رئیسه اتاق اصناف شهرستان ری گفت:یک انبار در شورآباد به تخلیه و دپوی مقدار قابل توجهی آمپول تاریخ مصرف گذشته و تقلبی بوتاکس و سرویس توالت فرنگی خارجی قاچاق، اقدام کرده بود که طی گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری، تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت و پلیس امنیت اقتصادی کشف و ضبط شد.
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.
در گام بعد سامانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به شما می‌گوید که در وضعیت مشمول یا غیر مشمول قرار دارید. یک گزینه هم تحت عنوان شناسنامه اقتصادی خانواده وجود دارد. در این بخش شما باید وارد شود و در این صفحه تیک درخواست بازبینی را فعال نمایید تا سازمان هدفمندی یارانه و دیگر مراجع مرتبط حساب‌های بانکی و وضعیت اقتصادی تان را مورد پایش و بازبینی قرار دهند.
نائب رئیس اول اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات گفت: امارات نقش هاب منطقه در انتقال حمل و نقل دریایی را ایفا می کند و جایگاه بسیار مهمی در توزیع مواد اولیه و کالاهای وارداتی در منطقه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ