اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال از وزیر ورزش خواستند اجازه فعالیت رئیس این فدراسیون را تا زمان برگزای مجمع فوق العاده بدهد. آنها همچنین از حمایت های سجادی قدردانی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارگروهی که برای سقف بودجه درنظر گرفته شد من درآوردی نیست بلکه خواسته خود باشگاه ها بود که سقف بودجه تعیین شود.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارگروهی که برای سقف بودجه درنظر گرفته شد من درآوردی نیست بلکه خواسته خود باشگاه ها بود که سقف بودجه تعیین شود.
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند.
علیرضابیگی یادآوری می‌کند که نه تنها هیئت نظارت بر رفتار نماینده که تا پیش از تایید اصل موضوع توسط دولت: «حتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس و رییس کمیسیون اصل 90 رسما اعلام کرده که کذب محض است! آقای خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفته علیرضابیگی دروغ می‌گوید و این موضوع کذب محض است و نه این پرونده و حتی مشابه این پرونده هم در کمیسیون اصل نود وجود ندارد!»
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه تمام تلاش خود را می‌کند تا روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا براساس آئین‌نامه در مجلس دنبال شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت رئیسه تمام تلاش خود را می‌کند تا روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا براساس آئین‌نامه در مجلس دنبال شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا در هیئت رئیسه باید برای نمایندگان به صورت شفاف توضیح داده شود.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با درخواست پرسپولیس برای پرداخت قسط دوم رادوشویچ مخالفت کرده است.
به گفته این عضو تیم سابق مذاکره‌کننده، درخواست غرامت از آمریکا بابت خروج آمریکا از برجام، طرح ناکام تیم فعلی بود و حالا می‌خواهند آن را منتسب به دولت قبل کنند و با جعل نقل‌قول و حتی طرح خیالی آن در جلسه هیات دولت، شکست خود در اجرای این خواسته را به دولت سابق ربط دهند.
براساس آخرین اطلاعی که دارم تا دو شب گذشته این درخواست استیضاح ۱۷ امضا داشت. البته پیش از این هم استیضاح‌هایی برای وزیر امضا شده است و این تنها استیضاح برای ایشان نیست.
عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال می‌گوید از زمانی که وزیر ورزش و جوانان با درخواست هیات رئیسه مبنی بر برگزاری مجمع فوق‌العاده این فدراسیون جهت رسیدگی به موضوع بازنشستگی داورزنی موافقت کند تا برگزاری مجمع حدود یک ماه زمان لازم است.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید؛ اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید
رئیس جمهور سابق و معاون کنونی رئیس شورای امنیت روسیه امروز به درخواست رییس جمهوری اوکراین برای اعزام هیات هایی از اتحادیه اروپا به کی یف واکنش نشان داد.
گویا حاشیه‌های تذکر شفاهی جنجالی نماینده مردم چابهار در مجلس تمامی ندارد تا جایی که معین‌الدین سعیدی از هیئت رئیسه پارلمان درخواست ویدئوچک کرده است.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری گفت: شش گروه از نمایندگان درخواست استیضاح وزیر بهداشت را تقدیم هیات رئیسه کرده، اما تاکنون معطل نگه داشته شده است؛ هیأت رئیسه به این درخواست نمایندگان رسیدگی کند.
عضو هیأت رئیسه مجلس بیانیه درخواست ۲۲۷ نفر از نمایندگان از قوه قضائیه برای برخورد قاطع با تحریک کنندگان اغتشاشات اخیر را قرائت کرد.
وزیر میراث فرهنگی گفت: درخواست وزارت میراث فرهنگی از رئیس جمهور مبنی بر تمدید دو ساله مالیاتی هتلها و تاسیسات گردشگری با اینکه بار مالی قابل توجهی داشت به تصویب رسید.
با وجود همه نقدهایی که به تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا شده کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال از عملکرد وحید شمسایی راضی به نظر می رسند و این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: با توجه به اتفاقات اخیر، نگرانی‌های پیش آمده، درخواست خانواده‌ها برای اطمینان از سلامت فرزندان خود و بعد از مشورت با جمعی از اعضای هیات علمی و هیات رئیسه دانشگاه، تصمیم گرفته شد کلاس‌های آموزشی تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار شود.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با اشاره به اینکه صادرات دام سنگین مجوز گرفت اما به دلیل تعرفه بالا اجرایی نشد، گفت: سران سه قوه باید در این زمینه تصمیم گیری کند.
اسکوچیچ در جلسه هیات رییسه که منجر به وتوی تصمیم کمیته فنی شد خطاب به اعضاء گفت من برای هدایت تیم ملی از مرحله گروهی برنامه‌ریزی کرده‌ام.
مهدی تاج که امروز انتخابات فدراسیون فوتبال را برد، در اولین اقدام، اعضای هیات رییسه را به یک جلسه فوری دعوت کرد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مدعی شد کمیته اخلاق خواستار پس گرفتن هیات فوتبال خوزستان تا شنبه هفته آینده از جانشین خود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ