سازمان لیگ فوتبال از محکومیت 26.2 میلیارد تومانی استقلال بابت تبلیغات محیطی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
وکیل بیرانوند نقش اصلی را در ماجرای فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس برعهده داشت و تاکید او این بود که این فسخ قانونی است، اما با تماس‌هایی که از سوی فدراسیون با این دروازه‌بان گرفته شد، بیرانوند فهمید که بابت اعتماد بیش از حد به وکیلش اشتباه بزرگی مرتکب شده است.
همانطور که لاریجانی و ناطق نوری را تحمل نکرد. حالا نیز نوبت به قالیباف رسیده که از سوی این گروه تحمل نشود؛ بنابراین اختلاف و تضاد بین این گروه و رئیس مجلس شورای اسلامی کاملا جدی است.»
کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پر فراز و نشیب با تیم شهر محل تولدش، درباره اتفاقات این فصل صحبت کرده است.
طی چند روز اخیر فیلمی در فضای مجازی از حمله فردی به امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) منطقه هاشمیه مشهد منتشر شده است. براساس پیگیری‌ها در این حمله فرد ضارب با تیغ موکتبری برشی برگردن امام جماعت مسجد زده که خوشبختانه تیغ با شاهرگ برخوردی نداشته است.
ضرابخانه بیرون شهرقرار داشت و کارگر‌های کارخانه امین الضرب از روستا‌های دور و اطراف می‌آمدند و شب‌ها سر خانه و زندگی‌شان بر می‌گشتند. همیشه خطر سارقانی که اموال کارگر‌ها را سرقت می‌کردند و حیوانات وحشی در زمستان‌ها کارگران را تهدید می‌کرد.
در حالی که پزشکی قانونی آثار ضرب و جرح روی سر و صورت دختر جوان و آزار وحشیانه وی را تأیید کرده بود، کاوه ۲۲ ساله و ۳ دوستش در ورامین ردیابی و بازداشت شدند، اما جرم سیاه را گردن نگرفتند.
اظهارات نماینده تبریز در اواخر هفته گذشته کافی بود که ماجرای جنجالی شاسی بلند‌ها به خبر نخست بسیاری از رسانه‌ها و مساله مهم برای افکار عمومی تبدیل شود. حالا مطالبه افکار عمومی این است که هر چه زودتر ابعاد این موضوع از سوی نهاد‌های قضایی مورد شفاف‌سازی قرار بگیرد. اگر تخلفی صورت گرفته باشد، ضروریست با نمایندگان متخلف برخورد شود و اگر ادعای نماینده مجلس نیز کذب باشد، ضروریست جهت تنویر افکار عمومی روشنگری صورت بگیرد
لبنیاتی هاجرپور مشهد که بعد از فیلم خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری پلمب شده بود، فک پلمب شد
یکی از خبرهای پر سر و صدای خبرگزاری مهر در سالی که گذشت درباره کاشت کاهو در زمین گلف کاخ مروارید بود. این زمین ها در اختیار کشاورزان بوده درحالی که یکی از بهترین زمین‌های گلف است.
اگر هدف امیر عبداللهیان، از به میان کشیدن بحث توافق بر سر تبادل زندانیان با آمریکا، در قالب همیاری تیم اقتصادی دولت بوده، به جرات می‌توان گفت که مسیر اشتباه بوده است. اقتصاد، پدیده‌ای نیست که با چند پالس دگرگون شود یا تاثیرات عمیقی را تجربه کند. شاید مخابره پالس‌های مثبت، در کاهش نرخ ارز اثرگذار باشد اما بدون تردید، اقتصاد در سطح کلان هوشمندتر و پیچیده‌تر از آن است که با مخابره چند پالس تحولات شگرف را تجربه کند
اگر هدف امیر عبداللهیان، از به میان کشیدن بحث توافق بر سر تبادل زندانیان با آمریکا، در قالب همیاری تیم اقتصادی دولت بوده، به جرات می‌توان گفت که مسیر اشتباه بوده است. اقتصاد، پدیده‌ای نیست که با چند پالس دگرگون شود یا تاثیرات عمیقی را تجربه کند. شاید مخابره پالس‌های مثبت، در کاهش نرخ ارز اثرگذار باشد اما بدون تردید، اقتصاد در سطح کلان هوشمندتر و پیچیده‌تر از آن است که با مخابره چند پالس تحولات شگرف را تجربه کند
خرم‌آباد- امروز در اتفاقی عجیب ورزشگاه تختی خرم‌آباد به سر خط رسانه‌ها رفت، ماجرای تخلیه آب زمین چمن با ملاقه و تشت و فرغون واکنش مسئولان ورزش و جوانان را به همراه داشت.
همسر رئیس جمهور در مصاحبه‌ای گفت که تمامی جنجالی که بر سر موضوع مرحوم مهسا امینی در کشور رخ داد، چیزی جز ارعاب و هراس‌افکنی از سوی آمریکا نبود.
در دقایق پایانی نیمه اول جو ورزشگاه ملتهب شد و تماشاگران شعار «بی‌شرف بی‌شرف» سر دادند که با قطع شدن صدای ورزشگاه در خروجی صداوسیما روبرو شد.
در جلسه علنی نوبت صبح سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و ویژه جهش رونق تولید، مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص اشتغال‌زایی در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور، مباحثه تندی بین مجلس و دولت صورت گرفت.
در جلسه علنی نوبت صبح سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و ویژه جهش رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور مباحثه تندی بین مجلس و دولت صورت گرفت
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شلیک به مواد فروش در لویزان/ مخمصه اجاره بها/ اخاذی از دختری که می‌خواست پولدار شود/ نقشه عجیب زن جوان برای خروج از کشور/ کلاهبرداری گسترده با ادعای رفع تعهدات ارزی/ ماجرای قتلی که بر سر جای پارک رخ داد/ سرقت ۴۰ مینی بوس و خاور در پرونده باند وزغ/ مرد اعدامی سردسته باند سرقت شد
ماجرای قتلی که بر سر جای پارک رخ داد
متهم گفت: من کاشی‌کار هستم. روز درگیری برای خرید وسایل کار با برادر و دوستم به آن خیابان رفته بودیم و می‌خواستیم پس از خرید دوباره به سر کارمان برگردیم که درگیری پیش آمد. من قصدم کشتن شهرام نبود و هیچ وقت فکر نمی‌کردم که با یک ضربه قاتل می‌شوم.
در حالی که مهدی طارمی با پورتو در اردوی پیش فصل به سر می‌برد در ایران رسانه‌ها از نزدیکی او به میلان سخن می‌گویند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سکوت تلخ در خواستگاری!/ مرگ به خاطر ۱۵ کیلو اضافه وزن/ سد باروق قتلگاه ۳ پسر نوجوان شد/ اعتراف به قتل همسر در افغانستان/ قتل خونین ۲ کارگر با اسلحه شکاری کارفرما/ قاتل پسرم باید اعدام شود/ ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!/ نقشه مأمور قلابی برای سرقت ۲ کیلو طلا
ماجرای درگیری شدید آجورلو و درودگر سر پول تبلیغات

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ