رئیس مجلس با اشاره به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: دولت‌های اسلامی باید هزینه این کار را بالا ببرند تا هیچ دولت اسلامی جرأت برقراری ارتباط با صهیونیست‌ها را نداشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در دولت قبل در وضعیت عفاف و حجاب، سینما، تئاتر، فیلم و نمایش خانگی تقریبا رویکرد غربی بر کشور حاکم شده بود و خیلی‌ها فکر می‌کردند ما نتوانیم به فرهنگ دینی و اسلامی برگردیم، اما با روی کار آمدن دولت رییسی رویکرد و نگاه تغییر پیدا کرد.
وزارت اقتصاد، ادعای محمدباقر نوبخت درباره میزان فروش اوراق مالی اسلامی در دولت سیزدهم بیش از میزان انتشار اوراق در دولت‌های یازدهم و دوازدهم را رد کرد.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: افزایش توانمندی‌ها و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منافع بسیاری از دولت‌های غربی را با خطر مواجه کرده است.
دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه امت اسلامی توهین به مقدسات خود را تحمل نمی کند، گفت: کشورهای اسلامی باید به سوئد و دانمارک بفهمانند که تکرار این هتاکی ها به تحریم آنها منجر خواهد شد.
عضو حقوقدان شورای نگهبان ضمن محکومیت هتک حرمت قرآن کریم، گفت: اهانت طبق میثاق بین‌المللی ممنوع است و مطالبه دولت‌های اسلامی مجازات عاملان این کار است.
حزب تمدن اسلامی در واکنش به اهانت قرآن کریم اعلام کرد: دولت‌های اسلامی با تفکر شیطانی و ضد قرآنی مقابله کنند.
جمهوری اسلامی نوشت: دولت‌های اسلامی دچار بی‌عملی هستند و برای مقابله با اهانت به قرآن و اسلام در کشور‌های غربی، بموقع وارد عمل نمی‌شوند. در همین قرآن سوزی اخیر، چند روز قبل از واقعه، اخبار صدور مجوز این اهانت منتشر شده بود و همه می‌دانستند که قرار است چنین جسارتی صورت بگیرد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت : ظرفیت‌های اخلاقی در جامعه شکوفا می‌شود و اگر جامعه را از انسان بگیرند و زیست اجتماعی را از او بگیرند انسانیت او و بخش عمده‌ای از آن به مخاطره می‌افتد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت : ظرفیت‌های اخلاقی در جامعه شکوفا می‌شود و اگر جامعه را از انسان بگیرند و زیست اجتماعی را از او بگیرند انسانیت او و بخش عمده‌ای از آن به مخاطره می‌افتد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت : ظرفیت‌های اخلاقی در جامعه شکوفا می‌شود و اگر جامعه را از انسان بگیرند و زیست اجتماعی را از او بگیرند انسانیت او و بخش عمده‌ای از آن به مخاطره می‌افتد.
محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم را تسلیت گفت.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: از نظر مقررات جمهوری اسلامی ایران و آیین نامه اجرایی قانون صلاحیت دادگستری کشور، ایران صلاحیت رسیدگی به دعاوی مدنی علیه دولت‌های خارجی را دارد.
حسن روحانی در دیدار نوروزی با جمعی از وزیران و استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم، به برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: سال ۱۴۰۲ سال امتحان بزرگ برای جمهوری اسلامی است. می‌بینیم انتخابات درستی برگزار می‌شود یا سلیقه سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‌های غربی که در اغتشاشات اخیر به طور علنی وارد شدند بدانند غرب گرایان دیگر در ایران روی کار نخواهند آمد.
رئیس مجلس با اشاره به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: دولت‌های اسلامی باید هزینه این کار را بالا ببرند تا هیچ دولت اسلامی جرأت برقراری ارتباط با صهیونیست‌ها را نداشته باشد.
دولت‌های متوالی عراق بعد از سال ۲۰۰۳ همواره تاکید کرده‌اند که قصد دارند روابط بسیار خوبی را با جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشور‌های همسایه داشته باشند. سیاست کلی عراق حفظ و بهبود روابط با همه کشور‌های پیرامون بود، همزمان با اینکه اجازه دخالت به هیچ کشوری برای دخالت در شوون داخلی‌اش ندهد و به هیچ کشوری اجازه ندهد که از زبان بغداد سخن بگوید. این سیاست اصلی بغداد است و به نظر من این سیاست باید مورد احترام قرار بگیرد.
محمدجواد لاریجانی گفت: ما خجالت نمی‌کشیم از اینکه مطرح کنیم در دنیا که افکار ما منبعث از اسلام است. افتخار می‌کنیم به این قضیه. احیای حرکت اسلامی خودش بخش مهمی از این جهت حق‌گرایی مقابله با سلطه است. ما وقتی می‌خواهیم راجع به خودمان صحبت کنیم سرچشمه‌ی قدرت را فراموش نکنیم.
وزارت خارجه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران، براساس موازین حقوق بین الملل و منطبق با قوانین و مقررات خود، حق خویش را برای پیگیری حقوقی و قضایی اقدامات تروریستی ارتکابی توسط تروریست‌ها و دولت‌های حامی آن‌ها محفوظ می‌داند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه توطئه و خشم دشمن علیه جمهوری اسلامی ناشی از استیصال و درماندگی آن‌ها در برابر این نظام است، گفت: دشمنان ما در مسیر نابودی هستند و مدافعان آن‌ها در رسانه‌های معاند بدانند که عاقبتی جز دولت‌های وابسته در انتظار آن‌ها نیست.
رهبر انقلاب اسلامی ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی اعضای دوره‌ نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کردند. بر اساس این حکم، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی همچنان رئیس مجمع خواهد بود و نامی از حسن روحانی رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم که در دوره هشتم به عنوان رئیس قوه مجریه و عضو حقوقی در مجمع حضور داشت در میان اعضای دوره نهم دیده نمی‌شود.
بررسی رویکرد رهبر انقلاب اسلامی در یک سالگی دولت‌های مختلف نشان می‌دهد که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در سال اول شروع به کار همه دولت‌ها، با حمایت از آن‌ها، تلاش کرده‌اند انگیزه و اعتماد بنفس آن دولت را افزایش دهند. اما به نظر می‌رسد حمایت‌های امسال رهبری بیش از ادوار گذشته بوده است.
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای به مناسبت روز مبارزه با تروریسم، از تمامی دولت‌های جهان خواست تا به روند مصونیت‌بخشی و بی‌کیفرمانی تروریست‌ها در سراسر جهان پایان دهند.
۱۳ انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت طی نامه‌ای به دادستان کل کشور درخواست کردند معاونین زنان و امور خانواده رئیس جمهور در دولت‌های اصلاحات و تدبیر و امید را به واسطه عملکردشان پای میز محاکمه بکشاند.
در راستای دستیابی به اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو، رویکرد مدیریت ساپکو بر افزایش یک‌پارچگی تمامی ارکان تامین و تولید قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ