نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‌های غربی که در اغتشاشات اخیر به طور علنی وارد شدند بدانند غرب گرایان دیگر در ایران روی کار نخواهند آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیلگر آمریکایی می‌گوید که دست آمریکا و ناتو در اوکراین بیش از حد بسته شده است و در نتیجه تهدید مستقیم نیجر به حمله و سرنگونی حکومت نظامی جدید این کشور، موثق و معتبر نیست.
سفارت روسیه در لبنان امروز چهارشنبه اعلام کرد که کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا مانع از بازسازی سوریه هستند و در راستای بی ثباتی در دنیا حرکت می کنند.
رئیس جمهور روسیه در مجمع عمومی سومین اجلاس روسی آفریقایی در سن پترزبورگ از مانع تراشی غرب در مسیر صادرات کود مجانی روسیه به آفریقا خبر داد.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد تاکید کرد که کشورهای غربی بابت آنچه در اوکراین رخ می‌دهد، بیشتر از رئیس جمهور این کشور مسئول هستند.
کیهان نوشت: اگر مهمانی ده کیلومتری غدیر امسال این‌قدر برای غربگرایان درد داشته، با مهمانی جهانی غدیر در عصر ظهور چه خواهند کرد؟
بنا به اعلام کمیساریای عدالت اروپا، کشورهای غربی میلیاردها یورو از دارایی‌های خارجی روسیه را مسدود کرده‌اند.
یک مقام اطلاعاتی بلاروس اعلام کرد که کشورهای غربی برای اقدامات تروریستی در این کشور برنامه‌ریزی می‌کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلمات‌های کشور در صحنه مذاکرات مراقب شیطنت‌های شیطان بزرگ و ایادی او باشند.
حجاریان و همفکران او به جای پذیرش این واقعیت که دیپلماسی اقتدار دولت رئیسی عملاً شکست رویکرد غربگرایانه آنان را نشان داده است، سیاست نعل وارونه را انتخاب کرده‌اند. به عبارت دیگر، نه دولت سیزدهم، بلکه از قضا این حجاریان و دوستان او هستند که امروز به پوپولیسم، شعارمحوری و ناتوانی شهرت یافته‌اند. زیرا اگر این‌گونه نبود، دست‌کم دستاورد یا واقعیت ملموسی بود که امروز بتوانند از آن دفاع کنند.
فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه غرب دیگر نمیخواهد خود را خرج مزدوران ضدانقلاب کند، گفت: کشورهای اروپایی به دنبال ایجاد و حفظ جایگاه خود در سیاست خارجی ایران هستند.
فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه غرب دیگر نمیخواهد خود را خرج مزدوران ضدانقلاب کند، گفت: کشورهای اروپایی به دنبال ایجاد و حفظ جایگاه خود در سیاست خارجی ایران هستند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:غرب نمی‌تواند نسبت به بحران پناهجویان اینگونه اظهار بی‌مسئولیتی کند، چرا که بسیاری از مهاجرت‌های غیرقانونی به غرب، ریشه در سیاست‌های غلط آمریکا و اروپا دارد.
آیت الله خامنه‌ای در دیدار با متخصصان صنعت هسته‌ای فرمودند: آن روز غرب گرایان ملت را تحقیر می‌کردند امروز ملت آنها را تحقیر می‌کند.
دبیر کل کشورهای مستقل مشترک المنافع در سخنانی تاکید کرد که برنامه های غرب برای تضعیف اقتصاد روسیه با شکست روبرو شد.
وزیر خارجه روسیه نسبت به جنگ‌افروزی ادامه‌دار غرب در اوکراین هشدار داد.
یک نشریه آمریکایی با بررسی موضوع چراغ سبز کاخ سفید در تجهیز کی‌یف به جنگنده آمریکایی «اف ۱۶» نسبت به توانمندی این جنگنده در تغییرات معادلات میدانی جنگ ابراز تردید کرد.
وزیر خارجه مصر در سخنانی تأکید کرد: غرب، بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را هرطور مایل است، ارزیابی کند.
قالیباف با بیان اینکه آن‌ها پا روی همه باور‌های دینی، اخلاقی، سنت‌ها و عرف جامعه از جمله قرآن، مسجد و هویت گذاشته و بر آن‌ها تاختند، اظهار داشت: جالب است که باز هم شعار «زن، زندگی، آزادی» می‌دهند، اما اقدامات آن‌ها هیچ نسبتی با آن ندارد.
فیاض گفت: هاشمی رفسنجانی و دولت غرب گرایش حجاب را کم کردند و خانواده از بین رفت، طلاق زیاد شد، آرامش اجتماعی در خانواده از بین رفت ... غرب گرایان و این چپ‌هایی که بعداً غرب گرا شدند، مانند میرحسین موسوی و ادامه‌های آن‌ها آمدند مذهب را ایدئولوژیک کردند که البته خودشان زود بریدند و مثل خاتمی‌ها و این‌ها تبدیل به مذهبی اصلاح‌طلبی و سکولار شدند و خودشان عملاً دیگر دین را کنار گذاشته‌اند.
یوروپل (سرویس‌های امنیتی پلیس اتحادیه اروپا) اخیراً هشدار داده‌اند که تهدید حملات خشونت‌آمیز توسط افراط گرایان راست در شبکه‌های آنلاین فراملی در حال افزایش است.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ما گریبان غربگرایان بسترساز اغتشاشات را رها نمی‌کنیم، گفت: قوه قضائیه باید با قاطعیت با سردمداران اغتشاشات برخورد کند.
در یادداشت کیهان، حتی به نظرات «پیر بوردیو»، جامعه‌شناس فرانسوی در باب «عادت‌واره‌ها» نیز توسل می‌شود تا نشان داده شده که وضعیت غرب در نتیجه بحران اوکراین بحرانی بوده و غرب‌گرایان داخلی در رابطه دیالکتیک بین ذهن یا درون خود با واقعیات میدانی، نمی‌توانند موفقیت روسیه و شکست غرب را ببینند.
وثایق قابل اخذ برای یک وام ۲۰۰ میلیونی
غربی‌ها با سوء استفاده، یک مقوله را در چندین مرحله اطلاع رسانی می کنند که شامل مراحل نصب و راه‌اندازی و برداشت می شود ولی در اصل، همه این فرایندها باید در یک خبر جای گیرد که غرب با شیطنت رسانه ای روندی سوء استفاده گرایانه را پی گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ