ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای به مناسبت روز مبارزه با تروریسم، از تمامی دولت‌های جهان خواست تا به روند مصونیت‌بخشی و بی‌کیفرمانی تروریست‌ها در سراسر جهان پایان دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عاشوری گفت: سه راه‌حل برای پرداخت مطالبات دولت به پالایشگاه‌ها وجود دارد که یکی از آنها تهاتر مطالبات با بدهی های مالیات است.
دبهادری جهرمی اظهار داشت: ما هر سال قیمت تمام شده میانگین محصولاتمان ۳۷ درصد از سال قبل گران تر است، یعنی هر سال ۳۷ درصد سفره مردم کوچک تر می شود، آمارها هم همین را می گوید اما می گوییم در ابتدای دولت هر سال ۸۰ درصد سفره کوچک تر می شد.
کارشناس سیاسی اصولگرا، با طرح این سوال که چرا اصلاح طلبان هیچگاه به وضعیت مشارکت انتخاباتی در کشورهای اروپایی اشاره‌ای نمی‌کنند، تاکید کرد: جریان‌های سیاسی بذر ناامیدی نکارند.
کارشناس سیاسی اصولگرا، با طرح این سوال که چرا اصلاح طلبان هیچگاه به وضعیت مشارکت انتخاباتی در کشورهای اروپایی اشاره‌ای نمی‌کنند، تاکید کرد: جریان‌های سیاسی بذر ناامیدی نکارند.
حسین مذنب گفت: هم اینک یک سال و نیم از اجرای طرح اولویت دار نهضت ملی مسکن در کشور می‌گذرد و باید تعهد دولت در استان‌های مختلف کشور در خصوص این طرح اجرایی شود.
کارشناس سازمان برنامه و بودجه گفت: از سال ۱۳۸۶ تاکنون تمام محصولات پالایشگاه ها به قیمت جهانی فروخته می شود با این تفاوت که پنج فرآورده اصلی خود را به دولت و مابقی را به بازار می فروشند.
دولت نجات ملی یمن در صنعا، تعرض شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست برای متوقف کردن جنایات صهیونیست ها وارد عمل شود.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: حدود هزار تن کاتالیست تولید داخل به کشور های همسایه فروخته شد و که در مقایسه با کاتالیست های سیر کشور های همسایه از کیفیت بالاتری برخوردار بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سخاوتمندانه کسری بودجه تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌ها را تأمین کرد.
معاون گردشگری کشور گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، به دولت ارائه و تصویب شد.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: دولت در لایحه بودجه سال آینده توجه ویژه ای به رشد تولید، خنثی سازی تحریم ها و پرداخت بدهی های قبلی دولتی داشته است.
معاون دبیر کل سازمان همکاری اسلامی در امور فلسطین و قدس اشغالی گفت که این سازمان از تلاش های دولت عراق برای مقابله با چالش ها حمایت می کند.
مردم هر روز شاهد کم‌ارزش‌شدن حقوقی می‌شوند که می‌خواهند در پایان ماه دریافت کنند؛ و آن‌ها که شغل آزاد دارند، از به‌هم‌ریختگی بازار بیشتر متضرر می‌شوند تا سود کنند، مگر اندکی خاص. گرانی صدمیلیونی یک خودرو درکمتر از چندماه یا دلار ۳۸ تومانی و بالاتر باید با برنامه قبلی کنترل می‌شد. انتظار از رئیس اقتصادی دولت آن است که در این‌باره به مردم توضیح دهد و شفاف بگوید که چه برنامه‌ای پیش‌رو دارند. مجلس هم با کارت زرد نباید بازی کند. کارت زرد و قرمز و سوت و بالابردن پرچم اخطار همه و همه استعاره‌هایی است که به کار مردم نمی‌آید. مردم باید بتوانند از فردای خود مطمئن باشند.
رشت- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تمام شرکت‌ها باید تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به خزانه دولت وصل شوند، گفت: بخشی از مشکلات به دلیل جزیره‌ای عمل کردن است.
رشت- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تمام شرکت‌ها باید تا پایان اردیبهشت ماه به خزانه دولت وصل شوند، گفت: بخشی از مشکلات به دلیل جزیره‌ای عمل کردن برخی از دستگاه ها است.
نایب رئیس اتحادیه سراسری مرغ تخم‎ گذار گفت: در حال حاضر انجمن‎ ها و اتحادیه‎ های بسیاری در حوزه کشاورزی و دام و طیور فعالیت دارد. راه اندازی انجمنی جدید منجر به تداخل امور با یکدیگر می شود.
معاون رئیس جمهور در دوره دونالد ترامپ با انتقاد از سیاست های دولت بایدن گفت که آمریکایی ها خواستار بازگشت به سیاست های دولت ترامپ هستند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جلسه پرسش و پاسخ با انجمن اسلامی دانش آموزان گفت: تا دلتان بخواهد دولت سیزدهم موارد حضور در متن مردم در حوادث دارد.
چندین هزار نفر، روز شنبه در مرکز برلین در پاسخ به فراخوان حزب «جایگزین برای آلمان» در اعتراض به سیاست دولت اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در زمینه انرژی تظاهرات کردند.
وزیر جهاد با بیان اینکه تمام زمین‌ها تا پایان دولت سنددار میشوند، گفت: ۹۰ میلیون هکتار زمین در کشور نیاز به آبخیزداری دارد و اکنون سالی ۱.۲ میلیون هکتار آبخیزداری می‌شود که ۸۰سال طول می کشد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اطلاعیه‌های عرضه خودرویی‌ها برای فروش زیرمجموعه اعم از سهام و یا سایت‌ها که تا الان منتشر شده توسط خود شرکت‌ها بدون هماهنگی با سازمان خصوصی‌سازی انجام شده است.
بهادری جهرمی افزود: آن بمب نقدینگی چهار هزار هزار میلیارد تومان به اندازه دو هزار هزار میلیارد تومان برای آن پروژه سرمایه گذاری پیش بینی شده است و مودیان مالیاتی از دو میلیون به چهار میلیون رسیده اند.
دستیار ویژه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از واگذاری سهام سایپا و ایران خودرو در نیمه دوم سال جاری خبر داد و در عین حال گفت که اصلاح اساسنامه ETF ها در جریان بررسی در دولت است.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: به کمک خریدهایی که از بورس داشته ایم توانستیم ۳۰ درصد هزینه‌های خود را کاهش دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ