بررسی رویکرد رهبر انقلاب اسلامی در یک سالگی دولت‌های مختلف نشان می‌دهد که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در سال اول شروع به کار همه دولت‌ها، با حمایت از آن‌ها، تلاش کرده‌اند انگیزه و اعتماد بنفس آن دولت را افزایش دهند. اما به نظر می‌رسد حمایت‌های امسال رهبری بیش از ادوار گذشته بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا منصوریان در نشست خبری جنجالی ترین دیدار هفته سفره دلش را باز کرد و به گلایه از هواداران صنعت نفت و فولاد پرداخت که علیه او شعارهای توهین آمیزی سر داده بودند.
محققان جوهری ابداع کرده اند که به افراد کمک می کند با کمک خودکار ال ای دی های ارتجاع پذیر روی سطوح مختلف رسم کنند.
سرمربی استقلال بعد از چند هفته رسم همیشگی خود را در تمرین تیمش اجرا کرد.
جک گریلیش، در غم از دست دادن دوست صمیمی خود، روزهای ناراحت کننده‌ای را پشت سر می‌گذارد.
سردخانه‌ها برای بازدید عموم باز بودند تا افراد بتوانند اجساد بستگان خود را شناسایی کنند و اجساد ناشناس در ویترین مغازه‌ها به نمایش گذاشته می‌شد تا همه بتوانند آن‌ها را ببینند. از سوی دیگر مردان و زنان زیادی هم با هدف به تماشای این اجساد می‌آمدند تا احساسات خشونت آمیز و ناخشنود قوی خود را تجربه کنند و یا درباره کشته شدگان در تصادفات یا جنایت‌ها، اظهار نظر کنند. همچنین در صورتی که جسدی موفق به تحت تاثیر قرار دادن مردم می‌شد، به مدت ۳ روز به نمایش گذاشته می‌شد. اما باقی اجساد قبل از ۳ روز دفن می‌شدند.
باشگاه تراکتور که به نظر می رسد فصل آینده با این تیم یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر باشد، قرارداد سرمربی و دو بازیکن تاثیر گذار را در میانه های فصل تمدید کرده است.
در قبیله‌ی تایدونگ اندونزی، رفتن به دستشویی تا ۳ روز بعد از ازدواج برای عروس و داماد ممنوع است. مردم این قبیله معتقدند نگه داشتن طولانی مدت دستشویی برای عروس و داماد خوش شانسی می‌آورد و آن‌ها تا سال‌ها در خوشی و شادی زندگی خواهند کرد. از سویی دیگر، معتقدند سرپیچی از این قانون عمر بخت شان را کوتاه خواهد کرد.
در انتهای پامنار، ۲۰۰‌متر مانده به شرق، کاروانسرایی بود که اهالی یکی از شهر‌ها وقت مسافرت از شهرستان به تهران آنجا سکونت می‌کردند. بعد از اینکه مدتی از آمد و شد آن‌ها به تهران گذشت، کم‌کم کاروانسرا به کاروانسرای دانگی و سه‌راهی که در نزدیکی آن بود به این نام شهره شد. اما داستان این تغییر نام به بعد از وزارت مستوفی‌الممالک که تفرشی‌الاصل بود مربوط می‌شود. تفرشی‌ها بعد از وزیر شدن همشهری‌شان بیشتر از قبل به دنبال کسب دانش رفتند و اغلبشان لقب میرزا را با نام خود یدک می‌کشیدند.
فوتبال قرون وسطایی در انگلیس و ایتالیا، گاوبازی و جنگ گوجه در اسپانیا، کتک زدن عروس در آلبانی، تنبیه کودکان در اتریش و ازدواج با مردگان در فرانسه گوشه‌ای از فرهنگ اروپای متمدن است.
کارشناس فوتبال با اشاره به اتفاقاتی که در هفته های اخیر برای استقلال رخ داده است گفت: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد در یک رسم بد همه خواهان برکناری سرمربی می شوند اما به او زمان نمی‌دهند.
خرمشهر- فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از دستگیری ۲ فرد مسلح که در مراسم عزا اقدام به تیراندازی و منجر به مجروح شدن مأمور پلیس شدند، خبر داد.
، خانواده‌ای در جزیره سولاوسی اندونزی، لباسی بر تن عزیز درگذشته خود می‌کنند و با جسم بی‌روح آن‌ها عکس یادگاری می‌گیرند. مردم این روستا در مراسمی که «مانه‌نه» نامیده می‌شود فوت یکی از اعضای خانواده را به شکلی غیرمتعارف گرامی می‌دارند. در این مراسم مردم با نبش قبر، اجساد عزیزانشان را از قبر بیرون می‌آورند.
بزرگترین دیوار نگاره کشور به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» در میدان انقلاب رونمایی شد.
ستاره‌های آرژانتینی به رسم همیشگی قهرمان‌ها بخشی از تور دروازه را به یادگار بردند.
بسیاری از رسوم و سنت‌های مردم دنیا آن‌قدر جالب و بعضا عجیب است که نظر هر انسانی را به خود جلب می‌کند. در این مقاله سراغ همین موضوع رفتیم قرار است همراه هم از برخی از رسم و رسوم جالب و متفاوتِ مردم نقاط مختلف دنیا آگاه شویم.
طراحان بنر شهرداری برای پرهیز از یادآوری نام علی دایی و علی کریمی قید استفاده از شماره ۸ و ۱۰ را زده‌اند. این دو چهره فوتبال ایران در اتفاقات اخیر تبدیل به چهره‌های معترض شده‌اند. از طرفی، تعدادی از مسئولان حتی از علی کریمی به‌عنوان لیدر اتفاقات اخیر یاد می‌کنند. علی دایی هم که بعد از ماجرای مرگ دانش‌آموز اردبیلی بیش از قبل از سوی مسئولان مورد نقد قرار گرفته است.
مراسم اهدای جایزه توپ طلای 2022 قرار است در تاریخ 17 اکتبر (دوشنبه شب) به رسم همیشگی در شهر پاریس برگزار شود.
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از تمدید دومین جشنواره چندرسانه‌ای رسم سرخ تا ۳۰ دی ماه خبر داد.
باشگاه پرسپولیس شکایت فولاد در مورد اسدبیگی را حیرت‌آور و بدون پشتوانه خواند.
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری دومین جشنواره چندرسانه‌ای «رسم سرخ» با شعار «نهضت هنری جهاد تبیین» با همکاری ٣٣ نهاد و سازمان فرهنگی و رسانه‌ای کشور خبر داد.
سمنان- استان سمنان هشت عزاداری ثبت شده در آثار ملی دارد که مختص این استان هستند و شور و عظمت خاصی را در دهه اول ماه محرم بین عزاداران حسینی(ع) پدید می آورند.
تکایای دزاشیب، نیاوران، حصاربوعلی، تکیه پایین تجریش و... از قدیمی‌ترین تکیه‌های شمیران هستند که بیش از چند دهه میزبان مراسم نخل‌گردانی بوده‌اند. این تکایای بزرگ شمیران، غرفه‌های فراوانی داشتند که هر غرفه پیش از شروع مراسم عزاداری محرم، توسط یکی از طایفه‌های آبادی سیاه‌پوش می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ