کارشناس مسائل سیاسی گفت: افزایش توانمندی‌ها و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منافع بسیاری از دولت‌های غربی را با خطر مواجه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وبگاه آمریکایی Missile Threat در گزارشی در پی رونمایی مقتدرانه ایران از موشک هایپرسونیک فتاح، اقدام به قیاس قدرت موشکی ایران و رژیم صهیونیستی کرده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با ماموریت ناوگروه 86 سیلی محکمی به صورت دشمن زدیم و پرچم و اقتدار ایران را در حیاط خلوت آمریکا به نمایش گذاشتیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با ماموریت ناوگروه 86 سیلی محکمی به صورت دشمن زدیم و پرچم و اقتدار ایران را در حیات خلوت آمریکا به نمایش گذاشتیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: رونمایی از نسل چهارم موشک بالستیک خرمشهر نماد دیگری از اقتدار دفاعی در کنار سیاست خارجی عزتمندانه کشور در تامین امنیت و منافع ملی ایران است.
فرمانده کل سپاه با صدور پیامی بازگشت غرورانگیز دریادلان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی آجا از ماموریت شکوهمند دریانوردی در پهنه گیتی را تبریک گفت.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: اقدام ارزشمند و افتخار آفرین نیروی دریایی و عملیات بی نظیر صورت گرفته از سوی آنها باعث افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملی شده است.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز در واکنش به حضور مقتدرانه ایران در تنگه هرمز مدعی شد که موضع نظامی خود در خلیج فارس را تقویت می‌کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ملت بزرگ و قدرشناس ایران هرگز نمی‌گذارد که مسیر شهدا متوقف شود، گفت: کشورمان امروز، مستقل و قوی است که مرهون ایثارگری و جان‌فدایی شهداست.
شهردار تهران با بیان اینکه ثمره اعتماد به جمهور رهایی از استبداد ۲۵۰۰ ساله و آزادی و استقلال ایران عزیز بود گفت: هیچ گاه مانند امروز ایران در اوج اقتدار و سربلندی نبوده است.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: مقامات غربی باید بدانند با کشوری مقتدر و صاحب نقش در منطقه وجهان دارند صحبت می‌کنند و باید در محاسباتشان به اقتدار ایران و منافع خودشان توجه داشته باشند.
ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت نهم دیماه تاکید کرد: سوگند یاد می‌کنیم که عزت و اقتدار امت مسلمان ایران را با جانمان تضمین خواهیم کرد.
رئیس دفتر مطالعات راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: پرچم کشورمان توسط دلاوران و تکاوران نیروی دریایی در دریاها و اقیانوس‌ها در اهتزاز است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیام حضور ناوگروه ایران در آب‌های بین‌المللی این است که ایران علی رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها اقتدار خود را در بالاترین سطح حفظ کرده است.
وزارت کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اقتدار و شکوه ایران اسلامی را مرهون تلاش‌های مجاهدانه جوانان برومند، بسیجی و انقلابی برشمرد.
گناباد ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز جمهوری اسلامی در قله اقتدار نظامی، دفاعی، سیاسی و امنیتی ایستاده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار با جمهوری اسلامی دشمنی دارد زیرا جمهوری اسلامی ایران دژی مستحکم و محور اقتدار و امنیت در منطقه است و ضربه زدن به کشور و ساقط کردن ایران اسلامی خیال باطلی است که در ذهن دشمنان وجود دارد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: منافع و امنیت ملی ایران، خط قرمز ما است و چون در این مورد حساس هستیم رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه را برگزار می‌کنیم.
رئیس جمهور تاکید کرد: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون ایستادگی ملت ایران و مجاهدت‌های شهیدان است.
رئیس جمهور تاکید کرد: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون ایستادگی ملت ایران و مجاهدت‌های شهیدان است.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز بخشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تولیدات و دستاوردهایی است که با تلاش دست‌اندرکاران صنعت دفاعی و نیروهای مسلح به دست آمده است.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: امروز دنیا در یک شرایط پیچیده قرار دارد و جمهوری اسلامی ایران توانسته است بین قدرت و اقتدار پیوند مستحکمی برقرار کند.
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به پاسخ آمریکا به متن پیشنهادی ایران در مذاکرات، نوشت: تیم هسته‌ای کشورمان با هوشمندی و اقتدار منافع ملی ایران اسلامی را پی می‌گیرند و چنان‌که پاسخ آمریکا تامین‌کننده نظرات و خواسته قانونی کشورمان نباشد به آن تن نخواهند داد و بی‌تردید و برخلاف قبلی‌ها به آمریکا اجازه نمی‌دهند خرش از پُل بگذرد و به ما بخندد!
رئیسی با گرامیداشت یاد سرداران شهید سلیمانی و همدانی گفت: شهدای مدافع حرم علاوه بر پاسداری از حریم اهل بیت (ع)، از امنیت و اقتدار کشور نیز دفاع کردند و همه کسانی که دلسوز ایران و اسلام اند، قدردان این مجاهدت‌ها هستند.
بعد از شایعه توافق دلفی با پرسپولیس، با خود این بازیکن تماس گرفتیم تا در این خصوص با خود این بازیکن صحبت کنیم. دلفی ضمن تایید پیشنهاد پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس روز گذشته با مدیر برنامه‌های من تماس گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ