محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم را تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام درگذشت مادر شهید والامقام سرلشکر علی هاشمی را تسلیت گفت.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفتند.
دکترسیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبرکبیرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را به عموم مردم ایران و همکاران بانک شهر تسلیت گفتند.
رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت آقای جواد اسلامی رئیس شعبه سی‌وچهارم دیوان عالی کشور را تسلیت گفت.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، رحلت عالم جلیل القدر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مجلسی را تسلیت گفتند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تسلیت شهادت مرزبانان حادثه سراوان به فرمانده فراجا نوشت: انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر را از آمران و عاملان جنایت گرفته خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت برادر حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حجتی کرمانی را به وی تسلیت گفتند.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیام، درگذشت والده سردار سرتیپ حسین اشتری را تسلیت گفت.
حزب تمدن اسلامی در پی درگذشت حسن غفوری فرد، از فعالان سیاسی و مدیران اسبق نظام اطلاعیه صادر کرد.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی درگذشت حسن غفوری‌فرد، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی خطاب به همتایان خود در ترکیه و سوریه، حادثه زلزله را تسلیت و نسبت به حمایت و ارائه کمک‌های لازم از سوی مجلس اعلام آمادگی کرد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام، درگذشت والده امیر سرتیپ محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را تسلیت گفت.
در متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران آمده است: درگذشت بانوی محترم و صبور، همسر گرامی شهید عزیز آیت‌الله آقای سید محمدباقر حکیم رضوان الله علیهما را به فرزندان مکرم و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پدر سیدمصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.
در متن پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت عباس شیبانی آمده است: وی مؤمنی صادق و مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود و در همه‌ی دوران‌ها، چه دوران مبارزه با طاغوت و چه دوران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، در صراط مستقیم، ثبات قدم نشان داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، درگذشت نماینده اسبق پنج دوره مجلس‌شورای اسلامی را تسلیت گفت.
در پی درگذشت عباس شیبانی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج سید صادق روحانی را تسلیت گفتند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت والده معاون حقوقی رئیس جمهور را تسلیت گفت.
فرمانده کل سپاه طی پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریسیتی شیراز گفت: این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برای دست یابی به اهداف و آرزو‌های شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نمی‌کنند.
سازمان اطلاعات سپاه در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت پاسداران و بسیجیان حریم امنیت، سردار رشید اسلام سید حمیدرضا هاشمی و هم‌رزمانش تأکید کرده است: فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان را از دشمنان ملت خواهند گرفت و به فضل الهی بساط حرکات کور و ددمنشانه دشمنان را برمی‌چینند.
رئیس جمهور عراق در بیانیه ای اربعین امام حسین (علیه السلام) را به ملت عراق، امت اسلامی و مقام مرجعیت عالی در نجف اشرف خالصانه تسلیت گفت.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تسلیت خود به مناسبت رحلت آیت الله ناصری گفت: آن مرحوم در طول عمر پر برکت خویش اهتمام ویژه‌ای به نشر معارف اسلامی و شعائر اهل بیت (ع) داشتند.
در متن پیام رهبر انقلاب اسلامی آمده است: این عالم بزرگوار و معلّم اخلاق، وظیفه‌ی بزرگ تزکیه و نشر معارف اخلاقی اسلام را تکلیف خویش دانسته و با بهره‌‎مندی از خشیت و خضوع دل نورانی خود، بیان اثرگذار و نافذی را در این جهت به کار میبردند؛ رحمت و رضوان خدا بر ایشان باد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ