هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه خود به باشگاه می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دیوان عالی کشور ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز بر هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی برای جلوگیری از ورود اتباع خارجی غیرمجاز تأکید کرد.
خبرگزاری فارس از لغو تمرین تیم ملی والیبال زنان به دلیل ممانعت از حضور مربیان مرد خبر داد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران از ممانعت ورود پنج هزار راس دام غیرمجاز به منطقه حفاظت شده البرز مرکزی خبر داد.
خبرگزاری فارس نوشت: ورود به استانداری یزد بدون پوشش چادر ممنوع نیست و افراد با پوشش‌های مختلف، البته قانونی به استانداری یزد رفت و آمد دارند.
یک حقوقدان می‌گوید: «بسیاری از سوءرفتار‌هایی که توسط والدین یا اشخاص ثالث ممکن است در حق اطفال صورت بگیرد، نظیر بی‌توجهی، ممانعت از تحصیل، بهره‌کشی اقتصادی و ... که سلامت جسمی، روانی یا اجتماعی طفل و نوجوان را تهدید می‌کند، غیرقانونی بوده و علاوه بر اینکه در قانون برای آن مجازاتی تعیین شده، ممکن است منجر به عزل، ولی (پدر) و انتصاب یک قیّم شایسته برای کودک شود.»
با استقرار بیشتر نظامیان صهیونیستی در اطراف حرم مبارک مسجدالاقصی و هم‌زمانی آیین عید پسح یهودیان تندرو با مراسم اعتکاف فلسطینیان در ماه رمضان، خشونت‌ها ضد نمازگزاران تشدید شد.
با استقرار بیشتر نظامیان صهیونیستی در اطراف حرم مبارک مسجدالاقصی و هم‌زمانی آیین عید پسح یهودیان تندرو با مراسم اعتکاف فلسطینیان در ماه رمضان، خشونت‌ها ضد نمازگزاران تشدید شد.
مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در پاسخ به سوالی در خصوص تصمیم گیری در کمیته عفاف و حجاب برای ممنوعیت ورود بانوانی که کشف حجاب می‌کنند به مترو، گفت: کمیته عفاف و حجاب شهرداری و مترو از بابت ممانعت ورود این افراد تصمیمی نگرفته و تنها تذکر لسانی داده می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با بیان اینکه کمیته عفاف و حجاب شهرداری تصمیمی برای ممانعت از ورود بانوان بی‌حجاب به مترو نگرفته است، گفت: در حال حاضر صرفا تذکر داده می‌شود.
در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده مدیریت و پرسنل فرودگاه شیراز به خانم‌های بدون حجاب تذکر دادند که اگر می‌خواهید سوار هواپیما شوید باید روسری‌تان را سر کنید.
استاندار البرز گفت: مراکز تجاری، تفریحی، تفرجگاهی و گردشگری باید در نهایت احترام به شهروندان قانونمدار از ورود افرادی که کشف حجاب کرده اند جلوگیری کنند.
در حالی که وزارت جهاد کشاورزی طی ماه های اخیر عملکرد مطلوبی نداشته و بسیار مورد انتقاد واقع شده است، رفتار مدیران این وزارتخانه با فعالان بخش خصوصی نیز دردسرساز شده و بازار کالاهای اساسی را به مخاطره انداخته است.
تنیسور آمریکایی از ممانعت دولت آمریکا از ورود نواک جوکوویچ صربستانی برای شرکت در تورنمنت‌های این کشور انتقاد کرد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد: در یکی از قطار‌ها درب شیشه‌ای جدا کننده نصب کردیم و کاملا ورود آقایان از داخل قطار‌ها را مسدود کردیم.
نماینده پارلمان اروپا در واکنش به ممانعت از ورود به فلسطین اشغالی می‌گوید ما به حمایت‌های خود از مردم فلسطین ادامه می‌دهیم و از آنها نخواهیم ترسید.
از ورود خبرنگاران به مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری ممانعت شد.
دبیر اتاق بازرگانی ایران و عراق: دلار در بازار آزاد ایران تابعی از نرخ دلار در بازار‌های جنبی از جمله کابل و عراق به‌ویژه سلیمانیه است و محدویت‌ها برای تبدیل حواله‌های دینار به دلار باعث رشد قیمت دلار در بازار آزاد شده است.
فرزندان مربی تیم فوتبال استقلال که قصد داشتند برای تماشای بازی با پرسپولیس وارد ورزشگاه آزادی شوند، با ممانعت مواجه شدند.
مسئولان برگزاری جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا از ورود پرچم‌های متفرقه به سالن مسابقات جلوگیری کردند.
انزلی- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از ضرب الاجل ۶ ماهه رئیس کل دادگستری استان به مسئولان برای ممانعت از ورود فاضلاب ها به دریا خبر داد.
گفته می‌شود پس از برگزاری جلسه تریبون آزاد دانشجویان شریف با رئیس و معاونین این دانشگاه، از ورود محمد ملانوری، دانشجوی دکتری اقتصاد این دانشگاه ممانعت شد.
پلیس نروژ اضافه کرد که نیروهای قابل توجهی برای تحت کنترل در آوردن اوضاع اعزام شدند.
وزیر دفاع روسیه گفت که ایده ممنوعیت ورود شهروندان روسیه به کشورهای اتحادیه اروپا، یکی از مظاهر سیاست نازیسم است.
سرپرست فرودگاه امام از ممانعت ورود افراد فاقد بلیت در ایام اربعین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ