استاندار البرز گفت: مراکز تجاری، تفریحی، تفرجگاهی و گردشگری باید در نهایت احترام به شهروندان قانونمدار از ورود افرادی که کشف حجاب کرده اند جلوگیری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به هیئت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داد، با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف کارخانه لاستیک البرز (کیان تایر) اقدام کند.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به هیئت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داد، با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف کارخانه لاستیک البرز (کیان تایر) اقدام کند.
محمد هادی ایمانیه در خصوص آخرین جزئیات حادثه تروریستی شاه چراغ گفت: داعش طبق آخرین اخبار مسئولیت این حمله تروریستی را پذیرفت و ۳۰۰ فشنگی که این تروریست به همراه داشت و همزمانی با اذان مغرب نیت شوم این تروریست را مشخص می‌کند.
البرز پس از تخلیه کامل زندان رجایی‌شهر کرج و انتقال زندانیان از این مرکز که در منطقه شهری کرج قرار گرفته بود؛ حالا استاندار البرز از تصویب انتقال زندان قزلحصار خبر داد.
علیرضا فخاری استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت تهران شنبه و یک‌شنبه هفته آینده تعطیل نیست،
همزمان با سالروز تأسیس پارک فناوری اطلاعات، رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های فناور با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز انجام شد.
فخاری تصریح کرد: مساله دیگر این است، که وقتی دولت برای جبران کاستی‌ها در بازار به قیمت‌گذاری روی می‌آورد، به مسئولیت‌های دولتی خدشه وارد می‌شود و این به افزایش فاصله دولت و تولیدکننده می‌انجامد.
اگر استادان و دانشجویان دانشگاه‌ها نسبت به ازسرگیری فعالیت‌های اکتشافی تمایل نشان دهند، با حمایت سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر می‌توان به کشف آثار جدید از دایناسور‌ها امیدوار بود. کاهش ورودی دانشجویان در رشته دیرینه‌شناسی و نبودن زمینه‌های اشتغال پس از فارغ‌التحصیلی یکی دیگر از چالش‌های این حوزه است که فعالیت‌های اکتشافی استادان دیرینه‌شناس را محدود می‌کند. معدود دانشجویان این رشته هم علاقه چندانی نشان نمی‌دهند.»
استاندار البرز علت انسداد سد چالوس را گل‌ولای در پایین‌دست رودخانه کرج عنوان کرده بود و تاکید داشت که ‌این گل‌ولای در سد ته‌نشین شده و جلوی سرعت آب را گرفته و تا لبه رودخانه بالا آمده است.‌ در فیلمی که مشاهده می‌کنید انسداد رودخانه پشت سد کرج بر اثر سیل هفته گذشته را به وضوح نشان می‌دهد. منبع: تسنیم
غفاری تاکید کرد: با توجه به استراتژیک بودن محور کرج – چالوس، تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگشایی صورت بگیرد و برنامه ریزی برای تامین اعتبار مورد نیاز در حال انجام است.
معاون استاندار البرز و سرپرست فرمانداری ویژه کرج با بیان اینکه وقوع سیلاب حدود ۲۰۰ متر از جاده کرج-چالوس را تخریب کامل کرده و هنوز دو تونل کاملا در گل و لای قرار دارد؛ گفت: جاده کرج - چالوس در محدوده استان البرز همچنان بسته است.
حسینی همدانی امام جمعه کرج امروز اعلام کرد: متاسفانه دستگاه‌های متولی حجاب در استان ترک فعل کرده اند و نسبت به وظایف خود کوتاهی می‌کنند در این زمینه استاندار محترم البرز باید برای رفع مشکلات وارد گود شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به فعالیت یک سامانه تندری از اواخر روز جمعه ۲۹ اردیبهشت تا روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت، از شهروندان خواست در کنار رودخانه‌های استان توقف نکنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه ۹ دهه از افتتاح جاده چالوس می‌گذرد؛ گفت: این جاده ظرفیت تردد این حجم از خودرو آن هم با سرعت‌های امروزی را ندارد و باید در آن یک بازنگری جدی صورت بگیرد.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد ضمن تشریح آخرین قیمت گوشت قرمز، گفت: به زودی علاوه بر تهران و البرز در سایر استانها نیز گوشت قرمز وارداتی عرضه خواهیم کرد.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز گفت: با هدف مدیریت مصرف حامل های انرژی فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه، ۵۰ درصد کارکنان ادارات استان دورکار و مدارس و دانشگاه‌ های استان نیز غیرحضوری خواهند بود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با تصویب کارگروه اضطرار آلودگی هوا این استان برخی کارمندان گروه‌های حساس فردا (دوشنبه) دورکار شدند.
معاون عمرانی استاندار تهران گفت: بر اساس مصوبات کارگروه آلودگی هوا تمام مدارس و دانشگاه های استان تهران بجز دماوند، فیروزکوه و پردیس در ۳ روز ۲۷ تا ۲۹ آذر غیر حضوری هستند.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در همه شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و مجازی دایر است.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به‌ پایداری آلودگی هوای استان، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر مهدهای کودک، پیش دبستانی و دانشگاه‌ها تعطیل و فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی نیز به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر آموزشی شاد برگزار می‌شود.
معاون سیاسی استانداری البرز بیان کرد: این آشوبگران با چاقو، قمه و سنگ به خودروهایی که سعی داشتند از محل عبور کردند حمله ور می‌شدند و چندیدن نفر از مردم را مجروح کردند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: تمام مدارس مقاطع تحصیلی این استان فردا دوشنبه چهارم مهرماه به دلیل آلودگی هوا تعطیل و ادارات با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خواهند داشت.
اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی پس از البرز و آذربایجان غربی سومین صادرکننده به کشور ساحل عاج است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ