مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد: در یکی از قطار‌ها درب شیشه‌ای جدا کننده نصب کردیم و کاملا ورود آقایان از داخل قطار‌ها را مسدود کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس از پیراهن جدید این تیم رونمایی کرد.
کمپانی پوما از لباس دوم میلان برای فصل جدید رونمایی کرد که طرح آن از الگوهای مد کلاسیک الهام گرفته است.
باشگاه چلسی لباس خانگی فصل جدید خود را بدون اسپانسر روی پیراهن معرفی کرد.
گوشی جدید نسبت به ناتینگ فون یک تغییر چشمگیری نکرده است که البته برای برندی که قصد دارد جای پایش را در بازار گوشی‌های موبایل محکم کند تصمیم عجیبی نیست.
اینتر میامی از پیراهن جدید خود که قبل از شروع بازی ها استفاده خواهد شد رونمایی کرد، پیراهنی که البته مورد استقبال قرار نگرفت.
تصاویر طرح جدید پیراهن بایرن مونیخ برای فصل 24-2023 در فضای مجازی منتشر شده است.
طرح پیراهن فصل آینده شیاطین سرخ به طور غیررسمی رونمایی شد.
جدیدا عکس‌هایی از طرح جدید شهرداری برای تشویق به فرزندآوری دیده می‌شود. این بیلبورد را هم ببینید.
پرسپولیسی‌ها تدارک ویژه‌ای برای آخرین بازی خانگی فصل خود دارند.
در این طرح صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Super Retina XDR ProMotion وجود دارد، فناوری Always On Display و صفحه ثانویه ویجت‌ها و اعلان‌ها را نشان می‌دهد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور Quad Pixel و ۱۰۰ درصد پیکسل فوکوس است. تا زمانی که این محصول منتشر شود، پردازنده Apple A ۱۷ Bionic و احتمالاً فناوری صفحه نمایش جدیدی خواهد داشت. Crash Detection نیز در این گوشی تکامل یافته است.
پورتال تخصصی Footy Headlines از طرح لباس جدید رئال رونمایی کرد.
کریستیانو رونالدو که معمولا از زیورآلات استفاده می‌کند این بار گوشواره خود را با طرح نخل که یکی از نماد‌های عربستان می‌باشد، انتخاب کرده است.
پرسپولیس برای اولین بار در فصل جدید با پیراهن مشکی رنگ خود به میدان خواهد رفت.
طبق بیانیه دانشگاه پکن، این تلسکوپ توانایی چین در رصد نجوم نوری را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.
تصویر توزیع شده از سوی بانک انگلیس در 19 دسامبر 2022 نشان دهنده طرح های اسکناس های جدید 5 و 10 و 20 و بانک مرکزی انگلیس گفته است تصویر پادشاه جدید در اسکناس ها قرار می گیرد بدون اینکه دیگر بخش های اسکناس ها تغییر کند.
پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی توسط فرانسه، سایت مشهور گاردین تصویری کنایه‌آمیز از بازیکنان اصلی تیم‌ها منتشر کرده است.
پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی توسط فرانسه، سایت مشهور گاردین تصویری کنایه‌آمیز از بازیکنان اصلی تیم‌ها منتشر کرده است.
روزنامه ایران ارگان رسانه‌ای دولت در طرحی گرافیکی به هجمه‌ها علیه تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد و و با تیتر «در میان نامردی‌ها» نوشت: «تیم ملی بین تهمت و توهین‌های فوج فوج بی‌وطن و نامرد، با تمام توان به میدان رفت و با افتخار جنگید.»
عکسی از ساعت جدید کریستیانو رونالدو وایرال شده که جنجال‌های زیادی در پی داشت.
فیفا به پنجمین حضور مسی واکنش نشان داد و نوشت: آیا لئو می‌تواند آرژانتین را به قهرمانی و شکوه برساند؟
فیفا طرح جالبی قبل از شروع جام‌جهانی منتشر کرد که در آن مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در کنار کریستیانو رونالدو و سایر ستاره‌های کشور‌های حاضر در این رقابت‌ها حضور دارد.
امروز تولد ۶۲ سالگی دیگو آرماندو مارادوناست و فیفا به بهانه آن طرحی زیبا را منتشر کرد.
رسانه footyheadlines که در زمینه معرفی البسه تیم‌ها رسانه‌ای معتبر به شمار می‌رود تصویری از لباس مذکور را منتشر کرده که طبق اعلام مسئولین مربوط از نماد یوز به شکلی متفاوت در آن استفاده شده
طرح صفحه‌ی تیم ملی ایران در جام جهانی قطر را مشاهده کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ