فرزندان مربی تیم فوتبال استقلال که قصد داشتند برای تماشای بازی با پرسپولیس وارد ورزشگاه آزادی شوند، با ممانعت مواجه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر فرودگاه بین‌المللی صنعا کمبود پروازهای بین‌المللی را یکی از دلایل رنج و گرفتاری بیماران یمنی عنوان کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت ورود ۱۰۹ قلم دارو و پاوربانک به کشور عراق در سفرهای اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
دولت نیوزیلند هم‌راستا با رویکرد خصمانه غرب علیه ایران به دلیل آنچه نقض حقوق بشر عنوان کرده است، چند مقام ایرانی را هدف تحریم‌های خود قرار داد.
فده والورده ممکن است تا چهار جلسه از همراهی رئال محروم شود و حتی جریمه می‌تواند 6 ماه ممنوعیت ورود به ورزشگاه‌های اسپانیا نیز باشد.
طبق گفته مسئولان، محدودیت‌های جدید به دلیل مختلط بودن زنان و مردان و اینکه زنان در این مکان‌ها حجاب‌ را به صورت درست نمی‌پوشیدند، إعمال شده است.
رئیس‌جمهور سومالی ورود خودروهای حامل سلاح‌های سنگین به پایتخت این کشور را ممنوع کرد.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: خودرو‌های وارداتی از کشور‌های مختلف همچون چین است و به غیر از برند‌های آمریکایی یا ساخت آمریکا، از سایر کشور‌ها بحث ثبت سفارش صورت گرفته است و در بازه سه ماهه آینده عرضه می‌شود.
دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد به دلیل برگزاری کنکور سراسری در روز‌های پایانی هفته جاری، در داخل این دانشگاه محدودیت تردد وجود دارد.
رسانه‌های برزیل اعلام کردند ممنوعیت ورود رئیس‌جمهور ونزوئلا و مقامات ارشد این کشور به برزیل، لغو شده است.
وزارت خارجه روسیه اقدامات ضد روسی لهستان علیه این کشور در ارتباط با ممنوعیت شرکت وزیر خارجه این کشور در نشست سازمان امنیت و همکاری اروپا را مورد انتقاد قرار داد.
وزیر جدید مهاجرت استرالیا ممنوعیت سه ساله ورود جوکوویچ به این کشور را لغو می‌کند.
وزرای کابینه تایید کردند، این طرح به مقامات کانادا اجازه می‌دهد که درباره هر یک از مقامات ایرانی که پیش از این نیز در کانادا بوده‌اند، تحقیقات به عمل بیاورند.
رئیس پلیس راه گفت: در استان‌های لرستان و کرمانشاه از ورود خودروهای شخصی جلوگیری می‌شود.
سفارت فنلاند در مسکو گزارش های رسانه ای در خصوص ممنوعیت کامل ورود اتباع روس به اتحادیه اروپا را نادرست ارزیابی کرد.
رئیس پلیس راه راهور از ممنوعیت ورود اتوبوس به خوزستان، ایلام و کرمانشاه خبر داد و گفت: هم وطنان به هیچ عنوان به سمت مرزها حرکت نکنند.
شورای رقابت ورود وزارت آموزش و پرورش و وزارت صمت را به بازار مانتوی مدارس ناقض مقررات فصل نهم قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی تشخیص داد و حکم بر توقف رویه مذکور صادر کرد.
دولت هلند موافق همراهی با کشورهای اروپایی برای اعمال ممنوعیت ورود شهروندان روس به این منطقه است.
وزارت خارجه پرتغال تاکید کرد که تحریم های ضد روسی نباید شهروندان این کشور را هدف قرار دهد.
ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: انتقال زائران اربعین با اتوبوس و خودروی شخصی ایرانی به داخل عراق در ایام اربعین (از پنجم لغایت ۲۳ ماه صفر) ممنوع خواهد بود.
ممنوعیت ورود گردشگران به روستای ابیانه در روزهای تاسوعا و عاشورا
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز گفت: به درخواست مردم روستا و تصویب در شورای اداری شهرستان، روزهای عاشورا و تاسوعا ورودی گردشگران و مسافران به این روستا ممنوع شد.
بورس فردا در حالی آغاز به کار خواهد کرد که ده خبر مهم می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. یکی از این خبرها، خبر افزایش عمق مظنه‌ها از ۵ نماد به ۲۰ نماد می‌باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ