با استقرار بیشتر نظامیان صهیونیستی در اطراف حرم مبارک مسجدالاقصی و هم‌زمانی آیین عید پسح یهودیان تندرو با مراسم اعتکاف فلسطینیان در ماه رمضان، خشونت‌ها ضد نمازگزاران تشدید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ممانعت ائتلاف سعودی از فعالیت عادی فرودگاه صنعا و برقراری پروازهای معمول در این فرودگاه را مایه ننگ جامعه بین‌الملل دانست.
خطای هند بی مورد گاوی بارسلونا را از یک ضربه پنالتی در دقایق پایانی بازی با ختافه محروم کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات انتقال دستکم ۱۰ فروند پهپاد را به غزه، خنثی کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات انتقال دستکم ۱۰ فروند پهپاد را به غزه، خنثی کرده است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران از ممانعت ورود پنج هزار راس دام غیرمجاز به منطقه حفاظت شده البرز مرکزی خبر داد.
رژیم صهیونیستی برای شانزدهمین روز پیاپی از فعالیت کمیته عمران اداره اوقاف اسلامی قدس جهت تعمیر و ترمیم مسجدالاقصی ممانعت به عمل آورد.
با وجود قطعنامه‌های سازمان ملل متحد جهت ممانعت از اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی، این رژیم، تحرکات جدیدی را در این منطقه صورت داده است.
قبل از آن اطلاع داده بودند که به صلاح نیست و ماشینی که فرستاده بودند و قرار بود تا ایشان را از منزل به سمت مجلس عقد دختر آقای شمخانی ببرد نیز نروند.
در جریان یورش صبح امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دست کم ۱۴ فلسطینی مجروح شدند و نیروهای مقاومت برای ممانعت از پیشروی اشغالگران، وارد عمل شده اند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کردند: هر گونه ممانعت از اجرای حقابه هیرمند نقض حقوق ملت ایران و مخالف قوانین بین‌المللی است.
تیم‌های فرمول یک تا اطلاع ثانوی از حضور در پیست ایمولا محروم شدند.
گروه‌های فلسطینی حمله وحشیانه نظامیان اشغالگر به مسیحیان و ممانعت از ورود آنان به کلیسای قیامت برای گرامیداشت «شنبه نور» را به شدت محکوم کردند.
با استقرار بیشتر نظامیان صهیونیستی در اطراف حرم مبارک مسجدالاقصی و هم‌زمانی آیین عید پسح یهودیان تندرو با مراسم اعتکاف فلسطینیان در ماه رمضان، خشونت‌ها ضد نمازگزاران تشدید شد.
خلخال- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه نمی‌دهیم تا تعدادی سوداگر مصالح و مواد معدنی در روستاهای هدف گردشگری بخواهند این فضاها را تخریب کنند.
تصاویری از ممانعت نیروهای رژیم صهیونیستی از حضور مردم در مراسم نماز صبح در قدس شریف را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تنیسور آمریکایی از ممانعت دولت آمریکا از ورود نواک جوکوویچ صربستانی برای شرکت در تورنمنت‌های این کشور انتقاد کرد.
مشهد _ استاندار خراسان رضوی نخستین راهبرد اقتصادی استان را ممانعت از تعطیلی واحدهای تولیدی ذکر کرد و گفت: افزون بر این هیچ واحد تولیدی نباید راکد بماند.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه خود به باشگاه می رود.
دبیر اتاق بازرگانی ایران و عراق: دلار در بازار آزاد ایران تابعی از نرخ دلار در بازار‌های جنبی از جمله کابل و عراق به‌ویژه سلیمانیه است و محدویت‌ها برای تبدیل حواله‌های دینار به دلار باعث رشد قیمت دلار در بازار آزاد شده است.
مسئولان برگزاری جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا از ورود پرچم‌های متفرقه به سالن مسابقات جلوگیری کردند.
پلیس نروژ اضافه کرد که نیروهای قابل توجهی برای تحت کنترل در آوردن اوضاع اعزام شدند.
مسئولان رژیم آل خلیفه مانع از سفر رئیس شورای علمای بحرین به کربلا معلی جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) شدند.
ممانعت رژیم صهیونیستی از اعزام بیماران فلسطینی اهل غزه برای درمان به خارج از این باریکه، موجب جان باختن یک کودک دیگر شد.
وزیر دفاع روسیه گفت که ایده ممنوعیت ورود شهروندان روسیه به کشورهای اتحادیه اروپا، یکی از مظاهر سیاست نازیسم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ