طبق گزارش رسانه های غربی، اعلام موضع کی یف درباره «حمله بهاری» و اینکه این حمله ، قوانین بازی را تغییر خواهد داد و موجب بازپس گیری شبه جزیره کریمه خواهد شد، یک خیال بافی بیش نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، می‌گوید بوکایو ساکا بازیکن بسیار بهتری نسبت به محمد صلاح است.
در حالی که مسابقات اتومبیلرانی ایران در 1402، فصل بهار را از دست داده و رونقی در آن مشاهده نمی‌شود، ممکن است در مسابقه درگ امروز در اتودرام تهران حمله جدیدی به رکورد ایران صورت بگیرد.
گروه‌های فشار از بین نرفته‌اند، ولی به چشم خودشان دیده‌اند که مملکت را به کجا رسانده‌اند و آن کار‌های نابخردانه‌ای که انجام می‌دادند، مثل حمله به سفارت عربستان و کشور‌های دیگر، چه مصیبت‌هایی برای کشور ایجاد کرد. مصری‌ها بیش از هر چیز به مسائل اقتصادی فکر می‌کنند و دوست دارند که بتوانند مشکلات اقتصادی‌شان را کم کنند. کم شدن مشکلات اقتصادی مستلزم این است که بتوانند روابط بهتری با دولت‌های خارجی داشته باشند.
روسیه در هفته گذشته روزهای پرمشغله و پراسترسی را پشت سر گذاشته است. بامداد چهارشنبه، یک انبار سوخت در منطقه کراسنودار روسیه آتش گرفت که بنا بر گزارش‌ها عامل آن حمله پهپادی بوده است. دو قطار باری در روز دوشنبه و سه‌شنبه در منطقه برایانسک، نزدیک مرز اوکراین، در حوادث جداگانه اما یکسانی از ریل خارج شدند.
مشهد ـ رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی مشهد گفت: کاهش بهای حمل و نقل عمومی را صرفاً در راستای تحقق شعار سال و رفاه حال مردم، به ویژه دهک‌های پایین اقتصادی جامعه، مصوب کردیم.
آخرین باری که یک زوج خط حمله موفق شد بیشتر از 20 گل در لیگ برتر بزند، به لیگ نوزدهم برمی‌گردد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از بررسی بهای بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی و کرایه تاکسی در عصر یکشنبه خبر داد.
مقامات واشنگتن و پایتخت‌های اروپایی، از جمله در مادرید، یکی از سرسخت‌ترین ارائه‌دهندگان کمک به کی‌یف می‌گویند که در بهار امسال برای حمله جدید روسیه به اوکراین آماده می‌شوند و باید در زمستان امسال هر کاری که می‌توانند انجام دهند تا فرصت‌های روسیه را برای شکستن خط دفاعی اوکراین بسوزانند.
ویدئویی از یک قطار باری حامل ده‌ها تانک در کانزاس آمریکا منتشر شده که گفته می‌شود قرار است به اوکراین ارسال شود. جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، در جریان اظهارات خود در روز چهارشنبه اعلام کرد دولتش در نظر دارد ۳۱ تانک به اوکراین بفرستد تا اوکراینی‌ها بتوانند از سرزمین خود محافظت کنند. به‌ گفته رئیس جمهوری آمریکا ارسال این تانک‌ها توان تهاجمی اوکراین را بالا نمی‌برد و روسیه نباید نگران حمله این کشور به خاک خود باشد. دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، گفته که این تصور درست نیست که فراهم آوری این تانک‌ها قدرت اوکراین را بیشتر می‌سازد. این تانک‌ها مانند سایر تانک‌ها قابلیت سوختن دارند.
روزنامه تایمز انگلیس مدعی شد روسیه قصد دارد برای یک حمله همه جانبه در بهار هزاران نیروی نظامی دیگر را بسیج کند.
صداوسیما باید جای تخریب اسطوره‌های کشور، مشکلات مردم مثل مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا را بررسی کند و علت گرانی‌ها را جویا شود تا باری از دوش مردم بردارد.
معاون حقوقی رییس جمهوری اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور خروج از رکود و بازگشت دوباره به صدر تولید خودروهای تجاری در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت به منظور ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی است.
در میزان مالکیت و هم چنین تعداد پاس ها ولز تیم بهتری بود اما در تدارک حمله تیم کارلوس کی روش بهتر بازی کرد و در نهایت مزد خود را با دو گل گرفت.
مهاجم اسبق پرسپولیس مدعی است که یورگن لوکادیا با زوج مناسبی در خط حمله طی دیدارهای اخیر همراه نبوده و در صورتی که این ضعف برطرف شود، آنها قادر خواهند بود اتفاقات بهتری را رقم بزنند.
همان‌طور‌که در لیگ قهرمانان اروپا فرصت برای مهدی طارمی مهیا شده تا در نبود آزمون به‌شمار گل‌های این مهاجم مصدوم حمله کند، شاید برای جام جهانی، فرصت بهتری نصیب طارمی شود تا در غیبت سردار، پیکان خط حمله را از آنِ خود کند و دستی به سر و روی تعداد گل‌های ملی‌اش بکشد.
علی بهادری جهرمی گفت: شهادت تعدادی از نیروهای نظم و امنیت و جان باختن تعدادی از مردم ‎زاهدان درپی حمله تروریستی به پاسگاه و بیمارستان را تسلیت می‌گویم.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل دینامو زاگرب گفت از عملکرد شاگردانش راضی است هرچند میلان می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد.
شلمچه- معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: افرادی که تا ۲۳ شهریورماه سال جاری از مرزهای کشور عازم مبدا می‌شوند، نرخ بلیط برای آنها ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.
مهاجم پرسپولیس می‌گوید خط حمله پرسپولیس هرروز شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و نتایج خوبی را رقم می‌زند.
رئیس منطقه تایوان مدعی شد که هرگونه حمله علیه این جزیره بهای سنگینی به‌همراه خواهد داشت.
دست ساپینتو در خط حمله کاملا باز است و از این حیث مشکلی ندارد، اما انتخاب هافبک‌ها هم در بازی اول مقابل سپاهان خیلی مهم است و ساپینتو که حتما روی تیمش شناخت بهتری پیدا کرده باید بهترین‌ها را برای بازی اول انتخاب کند.
ک شرکت فرانسوی به لطف یک اسکلت بیرونی رباتیک ایستادن، راه رفتن و انجام کار‌های ساده را برای افراد معلول امکان پذیر کرده است. این اسکلت امکان استقلال برای افراد معلول و دوباره راه رفتن برای سالمندان را فراهم می‌کند.
رئیس دولت بهار در نامه ای به زلنسکی نوشت: حمله به اوکراین ...جلوه ای آشکار، از چهره خشن و ضد مردمی تمرکز قدرت و ثروت و تلاش برای ارضای روحیه قدرت طلبی، خودکامگی، خودشیفتگی و شهرت طلبی امثال آقای پوتین را به نمایش گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ