کشف کاخ هخامنشی به همراه سنگ‌نبشته داریوش بزرگ هخامنشی، در فاناگوریا در خاک روسیه فعلی، تمام معادلات تاریخی درباره وسعت پادشاهی هخامنشیان را تغییر می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بادگیر‌ها یکی از شگفتی‌های مهندسی ساکنان شهر باستانی یزد در مرکز ایران هستند. این برج‌های بلند و دودکش‌مانند از خانه‌های خشتی چند صد ساله در شهر کویری یزد برخاسته و نسیم مطبوعی را برای ساکنان یکی از گرم‌ترین شهر‌های روی زمین به ارمغان می‌آورند.
شبکه اوکراینی بیان کرد: این پهپاد شناسایی و گران قیمت ایرانی دوباره به میدان نبرد می‌آید. منبع: کاوش مدیا / نسیم آنلاین
ویدئویی از گزارش صداوسیما در سال ۱۳۶۳ از قیمت سکه، حقوق کارمندان و خط تلفن دوباره در فضای مجازی بازنشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
گزارش عجیب و باور نکردنی گزارشگر شمالی حین بازی فوتسال را ببیند.
این جزئیات جدید، حاوی اطلاعاتی درباره همکاری منافقین با داعش برای اجرای عملیات در مجلس است. در این حمله ۱۷ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند./منبع: صدا و سیما
گزارش بازی پرسپولیس و استقلال از سوی یک مجری عرب زبان سوژه فضای مجازی شده است. /اصلاحات نیوز
بنابر گزارش رسانه های محلی، طالبان نیروهای زیادی از قول اردوی الفاروق هرات با تجهیزات پیشرفته نظامی جا مانده از ارتش آمریکا به مرز اسلام قلعه ارسال کرده است. منبع: ندای بلوچ
صداوسیما در مورد حمله دیروز طالبان و ایجاد درگیری مرزی با ایران گزارش داد.
این تصاویر برای پس از دو دهه برای اولین بار است منتشر می‌شود.
صداوسیما در ادامه گزارش‌های جنجالی خود از وضعیت حجاب زنان، این بار از استانداردهای مرسوم خود عبور کرده و نمایش بیشتر زنان با لباس‌های باز روی آنتن را در دستور کار قرار داده است. منبع: دانشجو
کرین ژان پییر، سخنگوی کاخ سفید حرکات جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را با هیجان به روزنامه نگاران گزارش می‌دهد: «دارد راه می‌رود، دارد زیر چتر راه می‌رود.»
چند ثانیه نوشت: خبرگزاری صداوسیما با انتشار تصاویر برخی پوشش‌های غیرمعمول بانوان را بزرگنمایی کرده است.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: روز پنجشنبه ایران برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته به هواداران زن اجازه داد تا برای تماشای بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل همتای روس خود وارد ورزشگاه شوند. در این دیدار که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، صد‌ها زن ایرانی با حضور در ورزشگاه آزادی تهران، تیم ملی را تشویق کردند.
فینال دو تیم آرژانتین و فرانسه در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم رفتند که آلبی سلسته مچ خروس‌ها را خواباندند.
رئوف بداوی، وبلاگ‌نویس سعودی بدلیل انتشار یک مطلب انتقادی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. یک نوجوان ۱۷ ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.
جواد خیابانی گل‌های تیم ملی ایران مقابل ولز را که توسط روزبه چشمی و رامین رضاییان به ثمر رسید این‌گونه گزارش کرد.
گزارش اختصاصی فرارو از وزرشگاه خلیفه قطر قبل از بازی ایران و انگلیس.
گزارش سایت «دوحه نیوز» از هواداران ایرانی حاضر در قطر را ببینید.
شهردار تهران: ما کارگروهی برای این شائبه مطرح شده از سوی ناسا تشکیل داده‌ایم، اما ان‌ها می‌خواهند بر ما فشار ایجاد کنند که اعتباری برای ما ندارد.
به دنبال برگزاری مراسم تشییع پیکر یک جوان مهابادی که گفته می‌شود در ناآرامی‌های شامگاه چهارشنبه این شهر به صورت مشکوک جان باخته بود، عده‌ای اغتشاشگر از احساسات مردم شرکت کننده در این مراسم سو استفاده کرده و جو شهر را بر هم زدند.
خبرنگار صداوسیما از آخرین شرایط بندها و کارگاه خیاطی پس از آتش‌سوزی زندان اوین گزارش تهیه کرد.
صدا و سیما تصاویری از بازداشت عوامل موساد که قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند منتشر کرد.
بخش خبری صدا و سیما در گزارشی به شایعه وجود بدل رهبر انقلاب و واکنش مردم به آن پرداخته است.
اشتباه عجیب هادی عامل در گزارش فینال کشتی رقابت‌های همبستگی اسلامی را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ