مدیر برنامه‌های سابق مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن، اتهام‌های بزرگی علیه این باشگاه و مدیرانش مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه ورود موج گرمای شدید به همسایه‌های غربی کشورمان، حالا خبر رسیده که دمای هوا در جنوب ترکیه از ۵۰ درجه سلسیوس عبور کرده است.
درحالی موج گرمای هوا همچنان در سراسر جهان ادامه دارد بازار شایعات در مورد علت تعطیلی دو روزه کشور سرد شد.
گرمازدگی یک وضعیت پزشکی شدید است و زمانی رخ می‌دهد که دمای داخلی بدن انسان از ۴۰ درجه سانتی گراد بیش‌تر شود. در ادامه به ۱۰ نکته برای به حداقل رساندن خطر ناشی از گرمازدگی خواهیم پرداخت.
منابع عبری با انتشار تصاویری از ادامه اعتراضات و اعتصابات گسترده در اراضی اشغالی در واکنش به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو خبر می‌دهند.
در ادامه سریال ترک خدمت نظامیان صهیونیست، ۳۵۰ تن دیگر از این نظامیان، در اعتراض به تصویب لایحه جنجالی اصلاحات قضایی، تهدید به سرپیچی و عدم خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی کرده اند
شامگاه گذشته اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در بیست و هفتمین هفته متوالی ادامه پیدا کرد.
محکومیت اقدام «سلوان مومیکا» تندروی سوئدی در زمینه آتش زدن قرآن در استکهلم از سوی کشورهای اسلامی، عربی و غیرعربی ادامه دارد.
موج دوم ریزش برف که اوایل بامداد روز چهارشنبه در محور کوهستانی کندوان آغاز شد همچنان ادامه دارد و مسوولان پلیس راه و راهداری منطقه از رانندگان و مسافران نوروزی خواستند با احتیاط رانندگی و سفر را مدیریت کنند.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: موج دوم بارش ها از روز چهارشنبه در استان آغاز می شود و تا اواخر روز پنجشنبه ادامه می یابد.
منابع تونسی از ادامه بازداشت ها در این کشور خبر دادند.
در ادامه موج محکومیت هتاکی به قرآن در سوئد، مفتی عمان هم واکنش نشان داد.
در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در فراخوان ۲۸ آذر ماه اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و سر دادن شعار‌های هنجارشکنانه کرده بودند، در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه ادامه داد: دشمن با موج سواری بر احساسات و عواطف مردم بویژه در حوزه های جنسیتی، قومی، مذهبی و به خصوص حجاب با یک تبلیغات هماهنگ تصمیم داشت این موج را به یک سونامی رسانه ای تبدیل کند.
با پایان جام جهانی در هفته آینده موج وسیعی از تغییر و تحول روی نیمکت تیم‌های ناکام به راه خواهد افتاد.
موج انتقاد از تفاوت مبلغ قرارداد کشتی گیران در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی همچنان ادامه دارد و برخی معتقدند این موضوع باعث غیبت تعدادی از ستاره‌های در لیگ شده است.
اگرچه نرخ تورم در آمریکا طی هفته‌های اخیر کمی کاهش یافته، اما همچنان شاهد بالا رفتن قیمت‌ها در این کشور هستیم.
این استاد دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه نبود، ثبات و امنیت اقتصادی یکی از مهم‌ترین دلایلی است که امروز ما موج مهاجرت روبرو هستیم، ادامه داد: بالاخره فردی که دارای مهارت است و سرمایه لازم را نیز دارد، در جایی مشغول به فعالیت می‌شود که اولا ثبات داشته و دوما شرایط لازم برای فعالیت را داشته باشد، در زمینه کشاورزی، ایران با بحران کم آبی و خشکسالی روبرو بوده و با معضل فرونشست زمین و از بین رفتن حاصلخیزی خاک روبرو هستیم این موضوعات نیز باعث می‌شود که کشاورزان ایرانی برای ادامه فعالیت در ایران، انگیزه خود را از دست بدهند.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، با پاسخ به این سوال که یک بیمار مبتلا آنفلوانزا می‌تواند چند نفر را درگیر بیماری کند، گفت: اگر کسی قبلاً واکسن آنفلوانزا نزده و یا قبلاً بیماری را نگرفته است، می‌تواند مبتلا شود.
موج درخواست‌های جمع‌آوری امضا برای متوقف کردن ارلینگ هالند ادامه دارد. بعد از اخبار دیروز درباره این کارزار حالا تلاش دیگری آغاز شده که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
موج درخواست‌های جمع‌آوری امضا برای متوقف کردن ارلینگ هالند ادامه دارد. بعد از اخبار دیروز درباره این کارزار حالا تلاش دیگری آغاز شده که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
در معاملات هفته گذشته انس جهانی که تا ساعت ۱۲ جمعه ۱۵ مهر ادامه داشت، انس با صعود ۲.۶ درصدی نسبت به هفته قبل مواجه شده و از ۱۶۶۲ دلار به ۱۷۰۶ دلار پایان معاملات جمعه رسید.
در ادامه موج تازه خشونت های مسلحانه در یکی از شهرهای مرزی مکزیک، چهار خبرنگار قربانی شدند.
از لحظاتی پیش جهاد اسلامی موج جدید حملات موشکی به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه را آغاز کرد.
مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه امروز یک موج نامیمونی آغاز شده که این القا را به وجود بیاورد که نظام جمهوری اسلامی در حل مشکلات مردم ناکارآمد است، عنوان کرد: اگر ناکامی و ناکارآمدی وجود داشته و یا دارد، مقصر آن انقلاب و نظام اسلامی نیست، بلکه مقصر آن دولت هایی هستند که ارزش ها، اصول و اولویت ها را نادیده می گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ