جواد خیابانی مجری و تهیه‌کننده برنامه‌های ورزشی یادداشتی بلند خطاب به سرمربی تیم ملی ایران تنظیم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجتمع آب سنگین خنداب (اراک) یکی از تأسیسات بزرگ هسته‌ای کشور در ۷۵ کیلومتری شمال غرب اراک و در ۵ کیلومتری شهر خنداب است. کار ساخت این مجتمع از سال ۱۳۷۷ آغاز و تمامی مراحل طراحی و اجرای آن توسط متخصصان ایرانی انجام و در سال ۱۳۸۵ مورد بهره برداری قرار گرفت.
با اعلام رسمی AFC، برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی، به صورت رسمی از دستور کار خارج شد و بازی‌های باشگاهی در سه سطح و با سبک جدیدی برگزار می‌شوند.
اهواز - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: استخدام ورزشکاران کار ارزشمندی است، در خوزستان غول‌های صنعتی بزرگ بسیار است که باید این کارها را انجام دهند.
کارلو آنچلوتی در مصاحبه جدید خود گفت که ناگزیر به تغییر سیستم برای فصل پیش رو است و این کار را انجام خواهد داد.
اگر این مژک‌های بزرگ را بچینید، میکروب‌های اطراف فولیکول می‌توانند به داخل آن نفوذ کنند و باعث عفونت شوند. به دلیل مثلث خطر در مغز – انجام این کار می‌تواند عواقب بزرگی داشته باشد، زیرا همان سیاهرگ‌هایی که خون را از بینی خارج می‌کنند با سیاهرگ‌هایی که خون را از مغز خارج می‌کنند، برخورد می‌کنند.
از شرکت‌های بزرگ با کارمندان مورد غفلت قرار گرفته تا کارکنان حقوق بگیر که همکاران خود را وادار به انجام تمام کار‌هایشان می‌کنند به نظر می‌رسد مشکلی در دفتر کار وجود دارد و هیچ کس نمی‌داند چگونه آن را برطرف کند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با اعلام سهم اقتصاد خلاق ایران از GDP گفت: هدف معاونت علمی این است که به جای کار کوچک کردن انجام کارهای بزرگ با افراد بزرگ را در اولویت قرار دهد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: هدف معاونت علمی این است که به جای کار کوچک کردن انجام کارهای بزرگ با افراد بزرگ را در اولویت قرار دهد.
یک نماینده مجلس گفت: دولت اشتباهات بزرگ و زیادی انجام داده است یکی از اشتباهاتش این بوده که در ارتباط با استفاده از نیرو‌های توانمند و متخصص کشور، کوتاهی کرد و بخش زیادی از این نیرو‌ها را کنار گذاشت. جریانی که به اصرار می‌خواست این دولت بر سر کار بیاید، امور کشور را به دست گرفت و سایر افراد را خصوصا در حوزه اقتصادی و زیرساخت‌ها از صحنه خارج کرد.
کشور‌های عاقل که چین هم یکی از آن‌ها است، کاری با این ندارند که ایران با عربستان یا اروپا مشکل دارد. بله البته متوجه هستند که چه می‌گذرد و در سیاستهایشان لحاظ می‌کنند؛ اما اگر بتوانند با عربستان کار اقتصادی بزرگ کنند و هم‌زمان با ایران هم کار اقتصادی خوب کنند این کار را انجام می‌دهند. این حالت‌های خود ماست که نگاهی می‌کنیم که ببینیم چه کشوری با دیگری خوب یا بد است. اما مراودات اقتصادی ربطی به این چیز‌ها ندارد.
کمونیسم از پرورش کنجکاویی‌ای که منجر به نوآوری می‌شود ناتوان است. این هنجار جامعه چینی تحت کنترل کمونیستی است. نوآوری بزرگ از ذهن آزاد و کنجکاو ناشی می‌شود. چنین ذهن‌هایی نیاز به پرورش دارند و با وجود تمام آسمان خراش‌های خیره کننده و شهر‌های هوشمند چین امروز از انجام این کار ناتوان است
پس از گذشت شش سال از چند چالش بزرگ، من هم یک آدم هستم، سیاستمداران انسان هستند. ما هر آنچه را که می توانیم می دهیم، تا زمانی که بتوانیم و سپس زمان آن فرا می رسد. و برای من، زمانش رسیده است. من می روم، زیرا چنین نقش ممتازی مسئولیت نیز به همراه دارد. مسئولیت این است که بدانید چه زمانی فرد مناسبی برای رهبری هستید و همچنین چه زمانی نیستید. من می دانم که این کار چه چیزی را می طلبد. و من می دانم که دیگر آنقدر توان ندارم که بتوانم عدالت را انجام دهم. ساده است.
باشگاه پرسپولیس فرصت اندکی تا پرداخت اولین قسط از بدهی توافقی با دروازه‌بان کروات خود را دارد اما برای انجام این کار سنگ بزرگی را پیش پای خود می بیند که باید برای آن تدبیر کند.
برگمان ارزیابی کرد که اگر اوکراین به دستاورد‌های بزرگ ادامه دهد و به کریمه نزدیک شود سناریوی تهدیدات هسته‌ای بسیار جدی‌تر خواهد شد. این تحلیلگر می‌افزاید که باور دارد پوتین در آن صورت به احتمال زیاد به استفاده از تسلیحات هسته‌ای متوسل می‌شود هم چنین اگر فراخوان بسیج بخشی از ذخایر روسیه در جنگ بی‌اثر شود احتمال دارد این کار را انجام دهد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: تیم ملی ما در جهانی صربستان هم می‌توانست قهرمان شود، اما باید دید که حکمت خدا چه بوده است.
امینی با اشاره به اینکه برای اصلاح وضعیت صنعت خودروسازی باید چندین اقدام اساسی انجام شود، گفت: در وهله اول باید پای دولت از این صنعت بریده شود، متاسفانه شرکت‌های خودروسازی در دولت‌های مختلف تبدیل به حیات خلوت شده و به نوعی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ با توجه به اینکه چه دولتی سر کار است تعیین می‌شود، که این موضوع باعث به وجود آمدن سوء مدیریت‌های فراوان در دو شرکت ایران خودرو و سایپا شده که نتیجه آن نیز امروز زیان دهی بسیار زیاد این دو شرکت است، که روز به روز به میزان آن نیز افزوده می‌شود.
امینی استاد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دولت هیاهوی بی‌دلیلی را برای واردات خودرو به راه انداخته است، اضافه کرد: در این رابطه باید به دو نکته اشاره کرد، اولاً خودرو‌های وارداتی نمی‌تواند بازار و صنعت خودرو را رقابت‌پذیر کنند، زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری الزاماتی است که باید آن‌ها فراهم شوند، در غیر این صورت همچنان انحصار خودروسازان بزرگ ادامه خواهد یافت، بنابراین واردات خودرو تغییر خاصی را در بازار ایجاد نمی‌کند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره محدودیت ترافیکی محور‌ها در طول برگزاری راهپیمایی نیز گفت: در خیابان شهدا، میدان شوش و خیابان شوش، خیابان فداییان اسلام و محور‌های اصلی راهپیمایی از نیمه‌شب همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی حضور داشته و مکلف به پاکسازی مسیر هستند. اول باید پلیس راهور مسیر‌ها را پاکسازی کند تا بخش‌های امنیتی نیز بتوانند کار خود را انجام دهند. از ساعت ۲۴ روز ۲۵ شهریورماه این محدودیت برقرار خواهد شد.
مدیران باشگاه استقلال تلاش زیادی کردند تا برای فسخ قررداد با او به توافق برسند، اما وی حاضر به انجام این کار نشد تا چالش بزرگی را برای آبی‌پوشان به وجود آورد.
مردی میانسال گفت: روز ۴ مرداد در مغازه‌ام تنها بودم و شاگردم برای انجام کار به جایی رفته بود که ناگهان ۵ مرد جوان وارد مغازه‌ام شدند و پس از ضرب و جرح مرا ربودند و با یک خودرو به سمت محله قلعه حسن‌خان بردند و دستانم را به یک درخت بزرگ بستند و به مدت ۲۴ ساعت من را شکنجه کردند.
وحیدی گفت: یکی از القائات غلط به کشور ما این است که می‌گویند ایرانی‌ها بلد نیستند کار تیمی انجام دهند این مورد قبول نیست، بسیاری کار‌های بزرگ در کشور با کمک تیمی انجام شده است. دیگر القائات این است که می‌گویند جامعه ما دچار افسردگی است که این حرف غلط و بی‌ربطی است.
فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره پوشش و مخدوشی پلاک گفت: رانندگانی که از قانون تمکین نمی‌کنند، توقیف موتورسیکلت‌های آنان در دستور کار پلیس قرار دارد و یک سری مراحل قضایی نیز برای برخی رانندگان که مجرم هستند و پلاک را مخدوش می‌کنند، انجام می‌شود.
پرونده سیزدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در حالی با نایب قهرمانی تیم های ملی کشورمان بسته شد که پسران با تیمی نصف و نیمه موفق به انجام این کار بزرگ شدند.
پرونده سیزدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در حالی با نایب قهرمانی تیم های ملی کشورمان بسته شد که پسران با تیمی نصف و نیمه موفق به انجام این کار بزرگ شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ