مدیر برنامه‌های بهترین بازیکن جهان هم وارد ماجرای حواشی جام جهانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر سرخ‌ها در واکنش به تاخیر در توافق با اسپانسر پیراهن ادعای عجیب مطرح کرد و مدعی شد: به ایرانسل فشار آورده که باید اسپانسر آن یکی تیم هم شوی!
افشاگری براتی از جعل مدرک در داوری تهران
فوتبالیست‌ها لندروور ۳ میلیاردی را وارد کردند و قیمت آن را ۱۰۰ میلیارد تعیین کرده‌اند
سردار آزمون یک ماجرای جالب را برای نخستین بار تعریف کرد.
همتی در مطلبی در واکنش به ادعای روزنامه ایران درباره آزادسازی اموال بلوکه شده در کره‌جنوبی نوشت: اینگونه خبرسازی از سوی رسانه‌های دولتی یک نوع شارلاتانیزم خبری است و باید بگویم نوعی تلاش مذبوحانه است و متأسفانه دردی هم از دولت سیزدهم دوا نمی‌کند. به قول جناب آقای رئیسی؛ اتقوالله!»
دروازه‌بان پرسپولیس از درخواست خود برای حضور گلر تیم امید ایران در جمع سرخ پوشان خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد تیم هایی که مدعی قهرمانی در این فصل هستند بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند.
وزیر دفاع روسیه می‌گوید که ورشو قصد دارد تا برای اشغال غرب کی‌یف، یک پایگاه لهستانی-اوکراینی در این منطقه ایجاد کند.
روایت مادر یکی از اعضای گروهک منافقین از فساد اخلاقی مسعود رجوی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سال‌ها از یک راز بزرگ در ارتباط با سرمربی سابق تیم ملی پرده برداشت و گفت: کی‌روش راحت و مستقیم به من گفت به استقلال برو!
طبق گفته آقای گروش به دبریف، اطلاعات درباره این وسایل نقلیه به صورت غیرقانونی از کنگره آمریکا پنهان می‌شود. او در عین حال یادآوری کرده که وقتی که او اطلاعاتی محرمانه مربوط به این وسایل نقلیه را در اختیار کنگره قرار داد، با اقدامات تندی از سوی مقامات دولتی روبرو شد و در ماه آوریل، پس از ۱۴ سال فعالیت در سازمان اطلاعاتی آمریکا، پست دولتی‌اش را ترک کرد.
اختصاصی تابناک: افشاگری مدیر پیشین استقلال علیه ادعای ساپینتو: ۸۰درصد از قراردادش را گرفته! / آیا ساپینتو دروغ به این بزرگی می‌گوید؟
آیا ساپینتو دروغ به این بزرگی می‌گوید؟ / افشاگری مدیر پیشین استقلال علیه ادعای مرد پرتغالی: ۴۰۰هزاریورو از نیم‌میلیون قراردادش را گرفته!
با توجه به آمار خودروسازان بزرگ در سال ۱۴۰۰، ۶۷ هزار دستگاه بیشتر از آنچه که تولید کردند فروختند، یعنی اینکه فرد طلای زنش را فروخته و وام گرفته که پراید بخرد، اما، چون ساخت خودرو کمتر از تحویل بوده گفتند اول مهرماه تحویل داده می‌شود که به این وعده مرتب با تأخیر مواجه شده است و ده‌ها نامه نوشتم که خانواده‌ها چه گناهی کردند.
بابایی که مادرم رو ۱۰ سال مجبور به...... کرده، وقتی از مادرم دفاع می‌کنم بهم میگه از خونه برو مثل مادرت.... دیگه برنگرد خونه من.
در پی افشای اخیر اطلاعات محرمانه وزارت دفاع آمریکا، وب‌سایت شبکه الجزیره گزارشی را درباره پنچ افشاگری اطلاعاتی بزرگ در آمریکا منتشر کرد.
برنامه فوتبال برتر با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی تبدیل به یک برنامه تاریخی شد.
اخراج کارشناس فوتبال از BBC دردسر بزرگی را برای این شبکه تلویزیونی به همراه داشت.
مجتبی پوربخش، مجری ورزشی سابق صداوسیما از مسئولین خواست به یک علامت سوال بزرگ در پرونده علی انصاریان پاسخ دهند.
فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به یک شنود گفت: در آمریکا به این جمع‌بندی رسیدند که فشار حداکثری نمی‌تواند آن‌ها را مقابل ایران به پیروزی برساند.
یک شاهد عینی می‌گوید مدال طلایی که ژوزه مورینیو در سال 2006 بعد از قهرمانی در لیگ برتر با چلسی به سمت تماشاچی‌ها پرتاب کرد متعلق به خود او نبوده بلکه مدال یکی از بازیکنان تیمش بوده است.
به نظر می رسد مشکلات شخصی و روحی نیمار، عامل جدایی او از بارسلونا در سال 2017 بوده است.
روز گذشته اینیاکی آنگولو، خبرنگار اسپانیایی، فاش کرد که مسئولان برنامه ال‌چیرینگیتو وینیسیوس را تهدید کرده بودند که به اظهارنظر نژادپرستانه پدرو براوو واکنش نشان ندهد.
اگر نظام بانکی ما مثل کشورهای دیگر باشد، طبعا مدیران بانک باید هر روز در رسانه‌ها تبلیغ کنند که وام ۱۸درصد می‌دهیم لطفا بشتابید برای گرفتن. یا روسای شعب بانک‌ها یک صندلی جلوی بانک‌ها بگذارند و هر کسی را که از جلوی بانک رد می‌شود دعوت به دریافت وام کنند. ولی می‌دانیم که چنین نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ