باشگاه پاری سن ژرمن به لیونل مسی مرخصی‌ای ویژه داده و او از این فرصت برای تعطیلاتی کوتاه در کوه‌های آلپ به همراه خانواده‌اش استفاده کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینیسیوس جونیور، فوق ستاره رئال مادرید، برای حضور در کنسرت دریک به نیویورک سفر کرد.
پدری، ستاره بارسلونا، با پشت سر گذاشتن یک دوره سخت در تعطیلات پیش فصل، با حداکثر آمادگی در تمرینات حضور یافت.
اداره کل هواشناسی استان تهران درباره هوای تهران در تعطیلات پایان هفته اطلاعیه‌ای صادر کرد.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان، پس از شکست سه بر صفر برابر ازبکستان در تورنمنت کافا درباره این مسابقه اظهار نظر کرد.
محمد دانشگر که هفته گذشته برای تعطیلات به خارجی از ایران سفر کرده بود، با انتشار فهرست تیم ملی دوباره تهران بازمی‌گردد.
جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی درباره آمار‌های متناقض در ایران، تاکید کرد: آمار دقیق و وجود سازمان‌های آماری در هر کشوری پایه و مبنای برنامه‌ریزی‌های مختلف است. زمانی می‌توانیم برنامه‌ریزی، اعتبار و زمان مشخصی برای حوزه‌های مختلف تعیین کنیم که آمار دقیق و مورد تایید نهاد‌های رسمی در اختیارمان قرار گیرد. در حال حاضر به هر دستگاه بروید آمار‌هایی دارند که مشابه کشور سوئیس است. ولی وقتی در میدان عمل بسیاری از واقعیت‌ها با آمار‌ها سازگار نیست، آمار‌های نادرست، مبنای نادرستی برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری است.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره روند به چرخه پروازی برگشتن هواپیما‌ها توضیح داد: پیش از تعطیلات نوروزی، دوره‌های چک سنگین هواپیماست و بخش فنی ایرلاین‌ها تلاش کردند هواپیما‌ها را به نوروزی برسانند و این اتفاق هم افتاد.
ابوالفضل ابوترابی درباره تلاش‌های مجلس و دولت برای ساماندهی تعطیلات کشور، بیان کرد: از آنجا که نصف مردم ایران بیشترین تعطیلات دنیا را دارند و نصف دیگر مردم کمترین تعطیلات دنیا را دارند بحث ساماندهی تعطیلات موضوع مهمی است.
عشرتی درباره پیش بینی‌ها از شرایط کرونا در نوروز ۱۴۰۲ گفت: طی چند سالی که با کرونا پیش رفته‌ایم، معمولا بعد از عید و تعطیلات افزایش موارد کرونا را تجربه می‌کنیم که قابل انتظار است. به جز عید ۱۳۹۹ که همه مردم در خانه ماندند، در عید ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این افزایش بعد از عید رخ داد؛ بنابراین ممکن است که این اتفاق مجددا هم بیفتد و مقداری افزایش را داشته باشیم. البته از آنجایی که ماه رمضان را هم در نوروز داریم، شاید مسافرت‌ها مانند سابق نباشد و کمتر باشد، اما به هر حال باید آماده بوده و مراقب باشیم.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
عشرتی درباره پیش بینی از وضعیت کرونا طی روز‌های آتی، تصریح کرد: تا ۱۵ روز آینده همین شرایطی که اکنون برقرار است، ادامه خواهد داشت. معمولا بعد از تعطیلات طولانی مدت مثل نوروز، افزایش موارد بیماری قابل انتظار است اما، پیش‌بینی برای اینکه شدت بیماری چقدر خواهد شد فعلا زود است. از سوی دیگر امسال با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان همزمان با تعطیلات نوروز این احتمال هم وجود دارد که سفر‌ها و دید و بازدید‌ها کمتر شود که متعاقب آن بیماری زایی کاهش یابد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره جزئیات شکایت سیاوش یزدانی به فرهیختگان گفت: باید ببینیم عنوان شکایتی که این بازیکن کرده چیست این در حالی است که به خاطر تعطیلات هنوز ابلاغی به دست ما نرسیده که ببینیم جزئیات یا عنوان این شکایت چیست.
امروز مطالبی همچون دلار توافقی به کانال بالاتر صعود کرد، شاخص کل هموزن چه روندی را طی خواهد کرد؟، خبری مهم برای سهامداران وبملت، خبری مهم برای سهامداران خودرو و خساپا، جزئیات عرضه لاماری و هایما در بورس کالا، سهامداران پالایش یکم و دارایکم بخوانند، جزییات افزایش سرمایه ۱۹ نماد بورسی و فرابورسی، تغییر ناگهانی قیمت بیت کوین قبل از تعطیلات کریسمس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
لیگ های معتبر فوتبال در اروپا کم کم از سر گرفته می شوند و تیم های بوندس لیگا مثل چند سال اخیر صاحب طولانی ترین تعطیلات کریسمس هستند.
سردار موسی کمالی درباره مرخصی سربازان برای تعطیلات سال نو گفت: تعطیلات نوروز برای این افرد همچون سایر کارکنان منابع انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح است. تعطیلات نوروز برای سربازان احتمالا از ۲۷ اسفند آغاز خواهد شد و تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، البته همانطور که اشاره شد سربازان در دو گروه دسته بندی شده و هر گروه به مدت یک هفته به مرخصی اعزام خواهند شد.
تیم فوتبال استقلال مراحل آماده‌سازی خود برای حضور دوباره در رقابت‌های لیگ برتر و داربی ۹۹ طی می‌کند.
سخنگوی دولت درباره زمان معرفی وزیر جدید راه و شهرسازی گفت: مجلس شورای اسلامی در تعطیلات هفتگی است و به محض آغاز به کار مجلس، وزیر جدید پیشنهادی معرفی می‌شود.
رحیم‌پور، بدنساز هوادار پیش از تعطیلات وضعیت جسمانی و وزن بازیکنان را ثبت کرده بود و در شروع مجدد تمرینات دوباره این موارد را بررسی کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از صحبت درباره تعطیلات بلندمدت لیگ به دلیل در پیش بودن جام جهانی خودداری کرد.
با تصمیم ریکاردو ساپینتو استقلال پشت درهای بسته و به دور از چشم هواداران و رسانه‌ها کارش را برای شروع دوباره لیگ انجام می‌دهد.
تجاوز روسیه بسیاری از مفروضات را که بر تفکر درباره روابط بین‌‌الملل در دوران پسا جنگ سرد تاثیر گذاشته بود، برهم زد. این امر تعطیلات تاریخی را که بر اساس آن جنگ بین کشورها نادر بود، به پایان رساند. رویکرد روسیه در حمله به اوکراین «هنجار» علیه تصاحب سرزمینی و قلمرو کشورها با زور را از بین برده است. این حمله نشان داده است که وابستگی متقابل اقتصادی سدی در برابر تهدیدات علیه نظم جهانی نیست.
هافبک باتجربه استقلال می‌گوید هر تصمیمی که کی‌روش درباره خودش بگیرد، احترام خواهد گذاشت.
بازار سهام پس از تعطیلات در حالی با تقویت حجم و ارزش معاملات سهام روبرو بود که تحت تأثیر اخبار برجامی، گروه بانک‌ها و خودرویی‌ها را لیدر بازار در روزهای فرسایشی خود قرار داده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ