اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیروهای شبه نظامی پشتیبانی سریع سودان برای تعطیلات عید قربان آتش بس را پذیرفتتند.
مشهد ـ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: در تعطیلات عید فطر تعداد ۷۹۳ هزار و ۴۰۴ زائر در مشهد به شایستگی میزبانی شدند که این آمار به نسبت مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد رشد داشته است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: متأسفانه حمل و نقل ایمنی در کشور وجود ندارد و در تعطیلات عید حدود هزار نفر جان خود را از دست دادند.
مرکز مدیریت راههای کشور همزمان با پایان تعطیلات عید سعید فطر اعلام کرد: هم اکنون ترافیک‌ جاده‌های شمالی در مسیر شمال به جنوب همچنان سنگین است.
تهران از ابتدای امسال تا کنون ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز قابل قبول و یک روز ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرده است.
خیریانپور اظهارداشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده روزانه در تعطیلات عید سعید فطر با هدف کنترل بازار بیش از ۵۰۰ تن مرغ تنظیم بازار در شهر‌های مختلف استان توزیع شده است.
عید فطر در میان مسلمانان مهمترین عید است و کشور‌های اسلام روز‌های زیادی را به همین مناسبت تعطیل اعلام می‌کنند و جشن می‌گیرند.
معاون گردشگری کشور ضمن آماده باش ۲۷ دستگاه اجرایی دولت به منظور خدمت‌رسانی در ایام تعطیلات ویژه عید فطر، پیش‌بینی گسترش سفرهای داخلی به سمت غرب و شمال غرب کشور را مطرح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته و عید فطر را تشریح کرد.
سرهنگ یداله جهان تاب گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴۰۰ روز یکشنبه و دوشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه از کرج (میدان امیرکبیر کرج) و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تعطیلات عید سعید فطر در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی به یاری پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا می آیند.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور در روزهای پایانی هفته منتهی به تعطیلات عید فطر رگبار پراکنده در برخی استان‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
سفرهای نوروزی و پیک تعطیلات در جنگل‌های شمالی کشور که با هجوم مسافران نوروزی و برخی گردشگرنماها همراه می‌شود، معمولا با آسیب‌های زیادی برای منابع طبیعی و جنگل‌ها همراه است.
مازندران در سال‌های اخیر مقصد گردشگری بوده و بیش از ۹۵ هزار و ۵۰۰ ویلای استان در تعطیلات به ویژه عید نوروز به طور مضاعف مورد استفاده مسافران قرار گرفت.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت:برنامه های گردشگری از ۲۸ اسفند ماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد .
درمصرف آجیل زیاده‌روی نکنید. انواع مغز‌ها وتخمه‌ها حاوی مقادیر زیادی چربی هستند. به طوری که هر ۱۰۰ گرم آن‌ها حاوی ۵۰۰ تا ۶۰۰ کالری است. از انواع آجیل‌های بدون نمک یا کم نمک استفاده کنید. آجیل‌های شور با داشتن مقادیر زیاد نمک، زمینه را برای فشار خون بالا فراهم می‌کنند. به‌ویژه افرادی که به فشار خون بالا دچار هستند و همچنین بیماران قلبی عروقی باید از مصرف آجیل‌های شور اجتناب کنند.
در فاصله تعطیلات عید نوروز تا تعطیلات عید سعید فطر، ایرانسل بسته تخفیفی برای تماشای محتواهای موجود در لنز، روبیکا و فیلیمو ارائه کرده است.
فوتبال ملی ایران تعطیلات عید ندارد؛ اگرچه در فوتبال باشگاهی با شروع تعطیلات عید، یک تعلیق دو هفته‌ای پیش روی ما خواهد بود.
یاسوج- وضعیت خیابان‌های شهر یاسوج در آستانه تعطیلات عید و استقبال از مهمانان نوروزی همچنان بحرانی است.
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان می‌گوید وقت تعطیلی ندارند و فقط به تمرین و کار فکر می‌کنند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ