قیمت‌های طلا و نقره در معاملات روز جمعه آمریکا از سطوح بدون تغییر فاصله چندانی نداشت. بسیاری از معامله‌گران در این هفته در تعطیلات هستند و حجم معاملات سبک‌تری را رقم می‌زنند. طلای فوریه آخرین بار با ۲.۴ دلار کاهش به ۱۸۲۳ دلار و ۶۰ سنت و نقره مارس ۰.۲۱ دلار کاهش یافت و به ۲۴.۰۳ دلار رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسسه ccs پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۷ بازار تلفن‌های همراه دارای قابلیت پیام رسانی ماهواره ای، نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار درآمد داشته باشند و به بیش از ۴.۸ میلیارد نفر در سراسر جهان خدمات ارائه کنند.
کارشناسان معتقدند اگر رکود بازار مسکن تا پایان شهریور ادامه پیدا کند ـ که به احتمال زیاد اینگونه خواهد بود ـ این بازار اولین مرحله از ورود به فاز رکود را سپری کرده و برای آینده آن از بین 3 فرضیه‌ رکود تورمی، رکود غیرتورمی و ثبات قیمت همراه با رونق تدریجی معاملات، گزینه سوم محتمل‌تر خواهد بود.
خبر نرخ خوراک صنعت پتروشیمی وضعیت این گروه و بازار را در معاملات فردا مشخص خواهد کرد.
صنعت غذایی یکی از قدیمی‌ترین صنایع ایران است این صنعت در بازار سرمایه پنج زیر شاخه مهم دارد.
شاخص کل تا اواسط بازار روز جاری در مسیری صعودی حرکت کرد اما به مرور بر فشار عرضه‌ها افزوده شد و این موضوع می‌تواند تا حدی بر شروع معاملات بورس امروز نیز اثرگذار باشد. امروز بازار چگونه خواهد بود؟
در این مطلب آنچه در این ایام در اقتصاد جهانی گذشت و پیش بینی می گردد رخ دهد و تاثیرات آن را بخوانید. همچنین عملکرد و قیمت بازار نفت و طلا نیز مورد بررسی ریزبینانه قرار گرفتند.
فعال بازار طلا با اشاره به رشد ۵۱ دلاری بهای انس جهانی در هفته گذشته گفت: حباب سکه نیز در هفته گذشته با کاهش یک میلیون تومانی همراه بود و پیش‌بینی می‌شود این روند در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه ۳ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ برای بازار سرمایه زمان خیلی خوبی خواهد بود، گفت: نباید صرفا بالارفتن نرخ ارز ملاک تصمیم‌گیری‌ ما برای خرید یا جابه‌جا کردن سهام در بازار سرمایه باشد چون تصمیم‌گیری در بازار سهام مبتنی بر اثر نرخ ارز بر خوراک شرکت‌ها و فروش آنها خواهد بود.
امروز مطالبی همچون از این بانک‌ها می‌توان 5 هزار دلار خرید، خبر مهم برای متقاضیان عرضه اولیه، پیش بینی بورس | بازار سرمایه فردا صعودی است یا نزولی؟،  پیش بینی قیمت بیت کوین برای روزهای خاص، عقب نشینی نرخ طلا در بازار جهانی، زیان ۱۰۰ هزار میلیاردی بورس با انتشار یک نامه، کمبود بنزین نداریم ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سال گذشته (۲۰۲۲)، سالی نزولی برای ارزهای دیجیتال بود؛ بازار رمزارزهای دیجیتال حدود ۷۵ درصد از دست داد و بسیاری از تحلیلگران امیدوارند که در سال ۲۰۲۳ قیمت بهتری برای ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت در اولین روز هفته چقدر شد؟، نرخ حواله یورو در سامانه نیما چقدر شد؟، چرا نباید ربع سکه بخریم؟، شوک فلز گرانبهای جهانی به بازار طلا و سکه داخلی، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد،  کدام شرکت‌ها به دلیل محدودیت مصرف گاز متوقف شدند؟، سهامداران شتران بخوانند، چقدر پول حقیقی از بورس خارج شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آژانس بین‌المللی رتبه‌بندی فیچ بار دیگر پیش‌بینی تولید ناخالص داخلی جهانی (GDP) برای سال آینده را کاهش داده و این کاهش چشم‌انداز به افزایش تورم و بدتر شدن چشم‌انداز بازار املاک چین نسبت داده شده است.
بازار طلا در تلاش است تا قیمت ۱۸۰۰ دلار در هر اونس را حفظ کند زیرا معامله‌گران به قدرت قابل‌توجه در بازار کار ایالات‌متحده واکنش نشان می‌دهند که همچنان انتظارات کاهش قریب الوقوع را به چالش می‌کشد.
کتی وود پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین به ارزش یک میلیون دلار دست می‌یابد.
معاملات توافقی ارز در دومین روز هفته با نوسان محدود نرخ دلار و یورو همراه شده است. این در حالی است که بهای دلار در بازار غیررسمی در مرز ۳۳ هزار تومانی در نوسان است.
بر اساس یک تحلیل صورت گرفته، پیش بینی می‌شود که ارزش بازار جهانی صنعت حذف خالکوبی در سال ۲۰۲۷ میلادی به ۸۰۰ میلیون دلار برسد در حالی که در سال ۲۰۱۹ میلادی ارزش این بازار ۵۰۰ میلیون دلار بود. حدود ۴۰ درصد از این بازار در امریکای شمالی است و در اروپا نیز روش‌های پاکسازی لیزری به شد ت در حال افزایش است.
احساسات در بازار طلا بهبود یافته، زیرا این فلز گرانبها توانسته حمایت بحرانی را بالای ۱۷۰۰ دلار نگه دارد، حتی دلار آمریکا به بالاترین حد خود در ۲۰ سال اخیر رسیده است.
سرحدی گفت:در صورتیکه برجام به نتیجه برسد، می‌توان پیش بینی کرد، بازار مسکن با یک افت و ریزش قیمتی سریع مواجه شود، بر این اساس با توجه به اینکه طلا و دلار اولین بازار‌هایی هستند که از احیای برجام تاثیر می‌پذیرند، می‌توان انتظار داشت که به نسبتی که دلار با افت روبرو شود، مسکن نیز در مسیر کاهش قیمت روبرو شود، از سویی به اعتقاد بنده به صورت متوسط در صورت احیای برجام با یک کاهش ۴۰ درصدی در بازار مسکن روبرو خواهیم بود.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، معتقد است کار ارلینگ هالند در لیگ برتر سخت است.
لایحه بودجه ای که دولت دوازدهم تقدیم مجلس کرد، بهانه دیگری شد تا برای هزارمین مرتبه در ۱۸ ماه گذشته زیر پای سهامداران بورسی خالی و سقوط آزاد بورس از سر گرفته شود.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۱۸۰۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۳۴ هزار و ۷۰۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: براساس برنامه دولت، عرضه کل زنجیره تولید فولاد در بورس کالا در اولویت برنامه ها برای ساماندهی بازار فولاد کشور قرار دارد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از پرداخت سود سهام عدالت از ٢١ اسفند ماه خبر داده است، اما با توجه به عدم واریز سود از سوی هفت شرکت، احتمال پرداخت این سود در چند مرحله قوت گرفت.
تأکید ایرانسل بر بهره‌مندی بازار سرمایه از زیست‌بوم استارتاپی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ