در حادثه امروز مترو تعدادی از مسافران به‌صورت سرپایی مداوا و ۷ نفر به بیمارستان‌های یاس و امام خمینی منتقل شده بودند که تاکنون ۳ نفر با مداوای سرپایی از بیمارستان یاس مرخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی در حالی پیگیری می‌شود که تاکنون ۳۸۳ ورزشکار و مربی در هر دو بخش مردان و بانوان تحت معاینه قرار گرفته اند.
در پایان مسابقه رکوردگیری دوومیدانی، حسین رسولی در ماده پرتاب دیسک حدنصاب تعیین شده توسط فدراسیون برای اعزام به بازی‌های آسیایی را کسب کرد و در تیم اعزامی قرارگرفت.
مسابقات رکوردگیری دوومیدانی برای مشخص شدن وضعیت دوندگان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو در حالی برگزار شد که تنها یک پرتابگر دیسک مرد موفق به دستیابی به این رکورد شد.
اطلاعات آنلاین نوشت: سال ۱۳۰۵ در خیابان‌های تهران جابه‌جایی مسافر با اتوبوس متداول شد. این اتوبوس‌ها که توسط رانندگان و زیر نظر نظمیه اداره می‌شدند‏، نرخ یکسانی از مسافران دریافت نمی‌کردند. ده سال بعد، نظمیه تهران نرخ گذاری برای خطوط اتوبوسرانی در پایتخت را برعهده گرفت. روزنامه اطلاعات ۷ تیر ۱۳۲۲ نرخ بلیت اتوبوس‌های تهران در خطوط مختلف را که شهربانی اعلام کرده بود، منتشر کرد.
فرودگاه مهرآباد با اعزام و پذیرش بیش از ۸۰۰ هزار مسافر در ایام نوروز، عنوان پر ترافیک‌ترین فرودگاه را به خود اختصاص داده است.
عضو هیئت مدیره و معاون بهره‌برداری فرودگاهی امام خمینی(ره) اعزام و پذیرش تعداد ۲،۶۹۳ فروند پرواز و ۴۰۲،۷۸۵ مسافر از طریق شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) را اعلام کرد.
مطابق آمار، اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای بین‌المللی افزایش ۹۵درصدی و تعداد نشست و برخاست در پروازهای بین‌المللی، در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته افزایش ۷۵ درصدی داشته است.
از دو هفته آینده روند صدور ویزای زائران حج تمتع سال جاری از سوی سعودی‌ها آغاز می‌شود و ایرانیان نیز همچون سایر کشور‌ها از طریق سامانه مسار روند صدور ویزای الکترونیک را طی خواهند کرد.
اصفهان- مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان از ۵۲۲ پرواز داخلی و خارجی و اعزام و پذیرش بیش از ۵۹ هزار مسافر در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در ایام نوروز امسال خبر داد.
بررسی عملکرد ۱۱ ماهه سال جاری، آمارها افزایش ۹۵ درصدی اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای بین المللی و افزایش۱۶ درصدی اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای داخلی حکایت دارد.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: گزیدگی ۶ مسافر نوروزی توسط عروس دریایی در چابهار به مرکز پیام اورژانس اعلام شد که بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمشیربازی ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا هفت نماینده دارد.
فرودگاه مهرآباد از فروردین تا دی‌ماه امسال، ۱۰ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۴۶۵ مسافر اعزام و پذیرش کرده است که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.
آمارها نشان می‌دهد از ابتدای سال تا کنون فرودگاه مهرآباد بیش‌ترین میزان اعزام و پذیرش مسافر را به خود اختصاص داده است.
مطابق آمار از ابتدای سال تا کنون اعزام و پذیرش مسافر هوایی نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است که این عدد برای پروازهای بین‌المللی به ۱۵۸ درصد افزایش می‌رسد.
حمل و نقل هوایی ایران بر اساس بولتن سال ۲۰۲۰ گروه تحلیل‌گران اطلاعات هوانوردی فرانسه (ENAC) رتبه‌بندی شد و در شاخص اعزام و پذیرش مسافر، در جایگاه سوم منطقه قرار گرفت.
حمل و نقل هوایی ایران بر اساس بولتن سال ۲۰۲۰ گروه تحلیل‌گران اطلاعات هوانوردی فرانسه (ENAC) رتبه‌بندی شد و در شاخص اعزام و پذیرش مسافر، در جایگاه سوم منطقه قرار گرفت.
رقابتهای کاراته جایزه بزرگ روسیه درحالی با کسب ۱۰ مدال طلا، نقره و برنز برای نمایندگان ایران کشورمان به پایان رسید که در نهایت ترکیب تیم های اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شد.
بیشتر کشتی‌گیران ایران در مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی را نفراتی تشکیل می‌دهند که در مسابقات زیر 23 سال روی تشک رفتند.
بیشتر کشتی‌گیران ایران در مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی را نفراتی تشکیل می‌دهند که در مسابقات زیر 23 سال روی تشک رفتند.
عضو تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مسابقات جهانی صوفیه و برخی از اعضای تیم اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی تیم دانشجویان را در مسابقات جهانی همراهی خواهند کرد.
با استعفای وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، وضعیت این تیم در آستانه اعزام به تورنمنت تایلند و جام ملت‌های آسیا در بلاتکلیفی قرار گرفت.
مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مسدود شدن مرزهای ایران به عراق و توقف اعزام اتوبوس‌های زائران اربعین به سمت مرزهای غربی خبر داد.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: برنامه‌ریزی شده تا پایان امسال ۹ میلیون مسافر در فرودگاه امام اعزام و پذیرش شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ