در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ تجلیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ تجلیل شد.
در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس، از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی شاهچراغ (علیه‌السلام) تقدیر شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ تقدیر شد.
قهرمان زن معروف ورزش ایران کاندیدای مجلس
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی جهان توسط نوجوانان کشورمان در رشته کشتی آزاد را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی جهان توسط نوجوانان کشورمان در رشته کشتی فرنگی را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را تبریک گفت.
سازمان منافقین به علت سابقه طولانی در دشمنی و جنایت با ملت قهرمان ایران توانسته است کوله‌باری از تجربه در حوزه‌های اقدامات تروریستی کسب کند. این مسئله موجب شده که اتفاقاتی مخرب در ایران حادث گردد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: تصویب ۲۰ اسفند به‌عنوان سالروز تولد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان روز قهرمان ملی را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز ارتش قهرمان مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران و آماده است تا در هر زمان و هر مکان بر سر دشمن فرو آید و منافع ملت بزرگ ایران را حفظ کند.
امیر خادم، قهرمان سابق کشتی جهان و نماینده پیشین مجلس در خصوص حواشی و برخوردها با ورزشکاران و سلبریتی‌ها به‌ویژه علی دایی و ترانه علیدوستی صحبت‌هایی مطرح کرد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:این روزها سالگرد ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریسم، در فرودگاه بغداد توسط اشغالگران آمریکایی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته مردان در سیزدهمین دوره رقابت‌های جهانی بوسنی و هرزگوین را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته مردان در سیزدهمین دوره رقابت‌های جهانی بوسنی و هرزگوین که با کسب مجوز حضور در پارالمپیک پاریس همراه شد را تبریک گفت.
سوء‌قصد به جان آناتولی کارپوف، دوازدهمین قهرمان شطرنج جهان و عضو مجلس دولتی دومای روسیه تکذیب شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در قالب پیامی کسب عنوان قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا را تبریک گفت.
رسول خادم، رئیس اسبق فدراسیون کشتی و قهرمان کشتی جهان در اظهاراتی تند از مجلس انتقاد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام پرافتخار قهرمانی و رتبه‌های نخست اعضای تیم دانش آموزی جمهوری‌اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک سال ۲۰۲۲ را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ در صوفیه بلغارستان تبریک گفت.
امیرحسین زارع در دسته فوق‌سنگین کشتی آزاد گفت:با سوءاستفاده از ما دنبال خریدن رأی مردم هستند. بعد از اینکه در جهانی طلا گرفتیم، نماینده آمل اعلام کرد که ما دو قطعه زمین به ساروی و زارع اهدا کردیم که مردم خوشحال شدند درحالیکه این طور نبود. فقط خواستم برای مردم شفاف‌سازی کنم؛ اینکه کسی با سوءاستفاده از ما برای آینده خودش کرسی و رأی مردم را می‌خرد. ۱۳ ماه از آن زمان گذشته، نه ما زمین را دیدیم و نه اتفاقی رخ داده. ما به عشق مردم تلاش می‌کنیم.
افشاگری قهرمان کشتی جهان علیه نماینده مجلس آمل
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان عزیز تیم ملی کشتی، با غیرت و شایستگی و همت غرورآفرین خود در مصاف با حریفان توانستند بر سکوی افتخار بایستند و مایه شکوه و عزت کشورمان شوند.
طارمی و دوستانش دغدغه‌ای برای دخالت نماینده‌های مجلس نداشته‌اند بلکه بیشتر نگران وضعیت مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند. دو نماینده مجلس درباره حضور مهدی تاج در انتخابات هشت شهریور هشدار داده‌اند و حالا دقیقا مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر تیم ملی به همان نماینده‌ها در جهت حمایت از مهدی تاج تاخته‌اند! اینجاست که دیگر سناریو متفاوت می‌شود. طارمی مشخصا از شخصیت «قهرمان» داستان تبدیل به «قربانی» می‌شود. همان نقشی که رفقای او هم در این ماجرا پذیرفته‌اند. آن‌ها قربانی احتمالی «تاج و تخت» هستند
گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف ارایه اطلاعات کامل و صحیح محصول جدید «ری‌را» به جامعه از طریق رسانه‌های تخصصی صنعت خودرو، برنامه بازدید از محصول را برگزار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ