این حادثه امروز ساعت ۱۳:۵۰ در استان مازندران و در محور گلوگاه- دامغان منطقه توسکا چشمه اتفاق افتاد. در جریان این تصادف ۱۹ نفر مصدوم شدند و خوشبختانه هیچ کس جان خود را از دست نداده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از توقیف ۱۹ دستگاه موتور سیکلت و خودروی سواری متخلف خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه حرکات نمایشی و پرخطر در معابر شهر داشتند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از توقیف ۱۹ دستگاه موتور سیکلت و خودروی سواری متخلف خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه حرکات نمایشی و پرخطر در معابر شهر داشتند.
با وجود انتقاد‌های بسیار واضحی که در‌این‌بین مطرح و باعث عذرخواهی رسمی بهروز عطایی شده، فدراسیون این سرمربی را حفظ کرده و در عوض یک مربی و سرپرست تیم را عوض کرده است!
رقابت عکاسی The Big Picture به همت آکادمی علومِ کالیفرنیا برگزار می‌شود و به تازگی عکس‌های برنده و فینالیست‌های سال جاریِ آن اعلام شده است.
نیشابور- معاون عمرانی آموزش و پرورش گفت: در سال ۸۵ حدود ۶۵ درصد مدارس تخریبی بودند اما به برکت همراهی خیرین امروز فقط ۱۹ درصد مدارس تخریبی در کشور داریم.
شاهرود - رئیس اداره میراث فرهنگی شاهرود بابیان اینکه طی سال گذشته ۱۳۶ اثر در فهرست میراث فرهنگی کشور قرار گرفت، گفت: طی سال جاری در شاهرود ۱۹ اثر طبیعی و معنوی ثبت شده است.
سرپرست سازمان امدادونجات گفت: متاسفانه در این مدت زمان، ۳۰ نفر از هموطنان به دلیل وقوع سیل (۱۹ نفر)، رعد و برق (۸ نفر) و ریزش کوه (۳ نفر) به دلیل شدت جراحات در ۱۰ استان کشور جان خود را از دست داده‌اند، همچنین طی این مدت با اعلام مفقودی ۳ نفر در شهرستان کوهپایه (اصفهان) و محور کرج – چالوس (البرز) تیم‌های جستجو جمعیت هلال‌احمر در حال جست وجو مناطق آسیب جهت کشف مفقودین هستند.
یاسوج- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف مینی بوس و وانت نیسان در محور پاتاوه به دهدشت ۱۴ مصدوم برجا گذاشت.
برخورد اتوبوس با تریلی در آزادراه کاشان-نطنز ۱۹ نفر را مصدوم کرد
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان نیشابور با بیان اینکه در این حادثه علاوه بر چهار کشته، ۱۹ مصدوم داشتیم، اظهار کرد: چهار نفر از مصدومان که هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان هستند، حال مساعدی ندارند و ۱۵ مصدوم دیگر از نظر شرایط عمومی وضعیت پایداری دارند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی هفته گذشته هشت حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: این حوادث، مصدومیت ۱۹ نفر را رقم زده است.
حداقل ۱۹ شرکت کننده در تجمع ضدسلطنتی امروز در انگلیس از سوی پلیس بازداشت شدند.
سازمان ملل اعلام کردند تداوم جنگ داخلی و بحران کنونی در سودان در ماه‌های آینده 19 میلیون نفر از مردم این کشور را در معرض گرسنگی شدید قرار می‌دهد.
آبادان- مسئول امور شاهد و ایثارگران و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش آبادان گفت: ۱۹ هنرستان آبادان به نام شهدای دانش‌آموز مزین می‌شوند.
اهواز - ۱۹ تفاهم نامه صنعتی و زیرساختی با اعتبار ۸۶۹ هزار میلیارد تومان برای استان خوزستان در حضور رئیس جمهور امضا شد.
به گفته یک مقام عالی اتحادیه اروپا ۵ زیرمجموعه آلفابت، ۲ واحد متا، ۲ واحد مایکروسافت، توئیتر جزو ۱۹ شرکتی هستند  که  باید  قوانین مربوط به  محتوای آنلاین این منطقه را رعایت کنند.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۱۹ نفر در ۲ سانحه رانندگی از عصر پنجشنبه تا بامداد امروز خبرداد.
این زمین لرزه در ساعت ۱۳:۳۸ ظهر امروز رخ داد و در برخی شهرستان‌های همجوار از جمله ارومیه نیز احساس شد. همچنین ساعت ۱۳:۱۹ امروز نیز زمین لرزه ۳.۶ ریشتری خوی را لرزانده بود.
روزنامه اسپانیایی مارکا نوشت: می‌توان تصمیم دشان برای کنار گذاشتن بنزما را عجولانه دانست، چرا که بنزما در ۱۹ نوامبر مصدوم شد و زمان غیبت او، سه هفته تعیین شده بود. او تحت درمان قرار گرفت و برای استراحت به مرخصی رفت؛ اگر مربی با صبر و حوصله بیشتری برخورد می‌کرد، بنزما در مسابقات جام جهانی حاضر می‌شد.
اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام ۶ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به سرنشینان اتوبوس واژگون شده در محور سه راهی هفتکل خبر داد.
۱۹ نفر در تصادف مینی بوس با درخت مصدوم شدند
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد/ نجات از مرداب وحشتناک/ ۵ مصدوم در انفجار آبگرمکن خانه/ ربودن اشتباهی صاحبکار به جای شاگرد مغازه/ شلیک در خلاف جهت/ غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش/ عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟/ نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه/ نجات ۲۰ نفر از دل آتش در خیابان ملت
بورس تهران امروز برخلاف بقیه روزهای هفته آخر فرودین ماه ۱۴۰۱ روندی آرام و کم نوسان را تجربه کرد. هرچند شاخص کل با کاهشی بسیار اندک همراه شد اما تداوم رشد شاخص هم وزن از جمله نشانه های مثبت وضعیت کنونی بازار سهام بود که در واپسین روز معاملاتی هفته رقم خورد.
مصرف برق از ۵۹ هزار مگاوات عبور کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ