مربی تیم گل‌گهر سیرجان معتقد است با اشتباهات بچگانه مقابل مس رفسنجان گل دریافت کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین دیدار رسمی ادوارد مندی برای الاهلی چندان خوب پیش نرفت و او مرتکب اشتباهات بزرگی شد.
آفت دهان به بیماری‌های سیستم ایمنی بدن تعلق دارد. در این بیماری‌ها، سیستم ایمنی بدن به طور اشتباه بافت‌های آشنا را به عنوان بیگانه تشخیص می‌دهد.
با افشای بخشی از نتایج تحقیقات نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص عملیات جسورانه سرباز مصری، روشن شد که صهیونیست‌ها به اشتباهات فاحش خود طی این عملیات اذعان کرده‌اند.
ایران در شرایطی ست دوم را واگذار کرد که چهار امتیاز پیش افتاده بود اما به شکل عجیبی اوضاع به سود میزبان شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید ژاپن هم بازی فوق العاده‌ای ارائه نداد اما اشتباهات بچگانه ایران و جو بازی اول منجر به شکست تیمش شد.
سید محمد موسوی ضمن تمجید از عملکرد ژاپن اعتقاد دارد در ادامه بازیکنان جوان ایران آب‌دیده می‌شوند و شرایط بهتر خواهد شد.
ارومیه - روز دوم چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی به دلیل اشتباهات فاحش داوری و مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات حاشیه های زیادی به همراه داشت.
ارومیه - روز دوم چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی به دلیل اشتباهات فاحش داوری و مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات حاشیه های زیادی به همراه داشت.
سرمربی تراکتور تبریز گفت: با شرایطی که در این دیدار بوجود آمد اشتباهات من از بازیکنان بیشتر بود و من مقصر بودم.
حسن جعفری می‌گوید مس رفسنجان در هفته پایانی تنها به دنبال پیروزی برابر پیکان و حفظ رتبه پنجم جدول خواهد بود.
اشتباهات عجیب بنفع سپاهان و شکایت پیکان از داور
رییس فدراسیون فوتبال در افتتاحیه دوره داوری فوتبال بانوان فیفا تاکید کرد اشتباهات داوری با برگزاری چنین دوره‌های آموزشی به حداقل می‌رسد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، در پایان بازی با وستهم تاکید کرد که تیمش از استانداردهای خود فاصله داشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایطی که تیمش در جدول رده بندی دارد گفت: اگر اشتباهات باورنکردنی که علیه تیم ما رخ داده است اتفاق نمی افتد الان باید ۱۰ امتیاز از رقبا جلو بودیم.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: لیگ ما به اندازه کافی دارای حاشیه هست و از سازمان لیگ و باشگاه پیکان می‌خواهم عدالت و مساوات را مد نظر قرار دهند و باعث ایجاد ابهام نشوند.
این روز‌ها استفاده از ماشین ظرفشویی بسیار رایج شده است، اما آشنا نبودن برخی افراد با نحوه صحیح استفاده از آن باعث به وجود آمدن اشتباهاتی شده است.
باشگاه سپاهان در پی تصمیمات داوری دیدار خود با تراکتور تبریز به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نامه اعتراضی ارسال نمود.
باشگاه سپاهان به اشتباهات محرز داوری در دیدار خود با تراکتور اعتراض کرد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید با اشتباهات بچگانه مقابل مس کرمان شکست خورده‌اند.
مجتبی حسینی معتقد است تیمش روی اشتباهات بازیکنان خودشان بازی را در انزلی واگذار کرده است.
دادستان تهران با ذکر این نکته مهم که فرد مورد اشاره در ارتباطات خود از طرف سرویس‌های جاسوسی بیگانه به شبکه اینترنشنال نیز وصل شده بوده است، گفت: متهم بازداشت شده ارتباط گسترده‌ای با شبکه اینترنشنال داشته و بخش موثری از محتوای اغتشاشات برای این شبکه را تامین می‌کرده است.
علی رغم پیروزی دختران والیبالیست پیکان در برابر ذوب آهن، در پایان ای دیدار حساس، نیلوفر رشیدی از عملکرد شاگردانش در این مسابقه انتقاد کرد. (عکس یک)
آموزش اصول سازمانی، ارتباطات پنهانی، شیوه های اجتماع سازی مبتنی بر سند ابلاغی مرکزیت حیفای رژیم صهیونیستی و بهره گیری هدفمند از رسانه های بیگانه از جمله اقدامات نشست تشکیلاتی ابلاغی مرکزی حزب جاسوسیی بهائیت بوده است.
بهراد موسوی کارشناس بازار سرمایه گفت: "معاملات امروز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ بر خلاف تصور عده‌ای از کارشناسان که معتقد بودند شاخص کل یا به عبارتی کلیت بازار در هفته‌ی جاری اصلاح نسبتا شدیدی خواهد داشت، گویای آن بود که همچنان ارزندگی صنایع حتی با وجود رشد نسبی از ابتدای سال توسط سرمایه گذاران شناسایی شده است". بورس فردا چگونه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ