معاون وزیر خارجه روسیه در امور سیاسی از تخریب خط لوله نورد استریم ۲ روسیه، ابراز خوشحالی کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت با بیان اینکه آمریکا هزاران سرویس کاربردی را برای ایرانیان تحریم کرده است، گفت: با ارائه سرویس‌های فنی تحریم‌های سرویس های پر کاربرد بی اثر می شود.
با وجود اینکه دیوید تیلور نامش در ترکیب اولیه تیم ملی آمریکا اعلام شده بود، این کشتی به آرژانتین سفر نکرد.
سخنگوی کرملین با بیان اینکه آمریکا در پشت حمله اوکراین به کرملین قرار دارد، گفت که پاسخ مسکو به این حمله، حساب‌شده و متعادل و در راستای منافع روسیه خواهد بود.
رئیس جمهور روسیه ادعاهای مبنی بر اینکه حمله به خطوط لوله نورد استریم احتمالا با دخالت فعالان «حامی اوکراین» صورت گرفته را رد کرد.
هالگیت با بیان اینکه ادامه تولید اورانیوم ۶۰ درصدی در ایران «هیچ هدف صلح‌آمیز باورپذیر» ندارد گفت: «ایران باید این فعالیت به شدت نگران‌کننده که مغایر با رفتار همه کشور‌های سراسر جهان است را کنار بگذارد.»
کره شمالی با بیان اینکه سلاح هسته ای این کشور توازن قوا را در شبه جزیره کره حفظ کرده است، عبور آمریکا، کره جنوبی و ژاپن از خط قرمزها را غیر قابل قبول خواند.
رئیس سازمان بسبج مستضعفین با بیان اینکه ایران دفاعی دوران دفاع مقدس اکنون به یک کشور مقتدر با قدرت بازدارندگی در سطح دنیا تبدیل شده است، گفت: آمریکا به عنوان دشمن قسم خورده ایران که ۵۰ درصد از قدرت و تجهیزات پیشرفته نظامی جهان را در اختیار دارد از قدرت ایران در هراس است.
وزیر دفاع با بیان اینکه رزمایش آمریکا با ۵۰ کشور در خلیج فارس را با هوشیاری رصد می‌کنیم، گفت: برگزاری چنین رزمایشی دلایل مختلفی دارد؛ یکی آمادگی و دیگری بحث روحیه دادن به نیروهایشان است.
وزیر دفاع با بیان اینکه رزمایش آمریکا با ۵۰ کشور در خلیج فارس را با هوشیاری رصد می‌کنیم، گفت: برگزاری چنین رزمایشی دلایل مختلفی دارد؛ یکی آمادگی و دیگری بحث روحیه دادن به نیروهایشان است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تأکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل به لحاظ نظامی همسایه ما هستند، عنوان کرد: اسرائیل یک کشور نیست بلکه پایگاه نظامی جهان سرمایه‌داری برای سلطه بر منطقه غرب آسیاست.
کیهان نوشت: اینکه ایران، آقایی آسمان را از آمریکا گرفته و به پرچم مقدس خود سپرده و او را از منطقه اخراج کرده، از اقتدار ماست یا آنها؟ و فرهنگی که توانسته راهپیمایی ۲۱ میلیون نفری اربعین را در دنیا و تاریخ، بیشترین و برترین و امن‌ترین و بین‌المللی‌ترین تجمع و راهپیمایی کند موفق است یا فرهنگی که در کوچه و خیابان یک کشورش، هر ۹۰ ثانیه یک تجاوز به عنف ثبت می‌کنند؟
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
وزیر حقوق بشر یمن با تاکید بر اینکه آمریکا و انگلیس مانع از محاکمه جنایتکاران می شوند، افزود: پرونده های ما برای ارائه به دیوان کیفری بین المللی آماده است.
اینکه ایران تصور کند، با احضار سفیر چین و بازخواست او، مساله را حل کرده، اشتباه است. واضح است که چینی‌ها چرخش عیانی داشته‌اند. در برابر این چرخش، ایران هم باید چرخش خاص خود را داشته باشد.
کاربری طی توئیتی نوشت: بازی فردا (امروز) آمریکا و ایران در قطر اولین باری میشه که آمریکا در خاورمیانه میجنگه بدون اینکه دنبال نفت باشه
رئیس‌جمهور با بیان اینکه آمریکایی‌ها از هر حرکت خوب، نوآورانه و خلاقانه ملت ایران احساس خشم و و از کاستی‌ها یا مشکلات و همچنین از ناامنی‌ها، احساس شعف و خوشحالی دارند، تصریح کرد: ملت بصیر ایران دشمن و ترفندهایش را به خوبی می‌شناسد.
وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه آمریکا در حال فروپاشی است گفت: ما با انقلابمان کاری کردیم که دنیای غرب، تفکرات و اندیشه‌های غربی را به هم ریخت.
وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه آمریکا و متحدانش با ارسال تسلیحات به اوکراین در مسیر حل و فصل بحران این کشور مانع تراشی می کنند،گفت که آنها اوکراین را در راستای تحقق اهداف خود قربانی می کنند.
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، ادعای آمریکا در خصوص استثنای بشردوستانه حوزه‌های غذا و دارو از شمول تحریم‌ها را دروغی بزرگ خواند که با واقعیات موجود هم‌خوانی ندارد.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت مذاکرات تاکنون ناشی از حسن نیت ایران بود، اظهار داشت: آمریکا هیچگاه باب جدیدی را برای بهبود در روند مذاکرات باز نکرد و حتی با تحریم‌های جدید علیه برخی از مسئولان کشور، بر عدم فهم عمیق خود از صحنه بین المللی مهر تایید زد.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه ما در رسیدن به توافق خوب و پایدار جدی هستیم، گفت: اما آمریکا باید از کاربرد ادبیات ابهام در متن فاصله بگیرد تا توافق در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.
با وجود اینکه مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران هم بر متغیر زمستان و آغاز فصل سرما در اروپا به‌عنوان یک عامل تاثیرگذار بر مذاکرات مانور گسترده‌ای می‌دهد، اما به‌نظر می‌رسد که ارزیابی دو طرف از عنصر زمستان کاملا متفاوت است.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: اینکه ایران اعلام کرده حاضر است در سطح وزیر در وین حضور پیدا کند، سیگنالی است به طرف مقابل تا نشان دهد «تصمیم سیاسی» در تهران برای انعقاد قرارداد گرفته شده و مانعی از این نظر وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ