کارمند یگان حفاظت ناحیه ۵ منطقه ۵ شهرداری تهران با اهدای عضو فرزندش به ۱۱ شهروند دیگر جان بخشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وال استریت ژورنال با بیان به اینکه «ایران، این پول نقد را به همان شیوه‌ای که از توافق هسته‌ای باراک اوباما و جان کری در سال ۲۰۱۵ نیز دریافت نمود، صرف خواهد کرد» به طرح ادعا‌هایی علیه سیاست‌های منطقه‌ای ایران پرداخت و افزود: با این حال، این مبادله ممکن است اولین گام به سوی توافقی بزرگ‌تر برای احیای حداقل بخشی از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ باشد.
صیادی گفت: پنج مسموم متانول در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان قرار دارند و چهار نفر آن‌ها نیز اینتوبه (لوله‌گذاری نای برای تنفس) شدند که یک نفر آن‌ها امروز جان باخت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تاکنون ۱۲ نفر جان خود را از دست داده اند و پنج در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد سه نفر اینتوبه (لوله گذاری برای تنفس) شده اند.
گروهی از محققان ایرانی از جمله ریحانه حق نیاز، علیرضا حسنی نجف آبادی و علی خادم حسینی هیدروژل‌های نازک برشی (T-STH) ابداع کردند که از یک پلیمر واکنش دهنده به گرما (پلی واکنش دهنده به گرما، پلی (N-ایزوپروپیل آکریل آمید) (p (NIPAM)) و نانودیسک‌های سیلیکات هموستاتیک (LAPONITE) ساخته شده و به عنوان عامل بندآورنده خون (هموستاتیک) تزریقی کم تهاجمی به کار می‌رود.
همه افراد در حال پچ‌پچ‌کردن درباره این میزان سکه بودند و آرمین که داشت چهره پر از استرس خود را با لبخندی پنهان می‌کرد، گفت آوا جان بس کن خسته نشدی از این حرف‌ها، خجالت بکش نکن این کارا‌رو! آبرو برام نذاشتی. من حاضرم مهریه‌تو بدم اصلا! حاضرم برم زندان! اما تو این کار رو نکنی، بیا بی‌خیال شیم، بیا برگردیم خونه، اصلا ولش کن هر‌چی که شده رو فراموش کن! بیا برگردیم به خدا حیفه داری زندگی‌مون رو تباه می‌کنی به‌خاطر مسائل الکی، واقعا حیفه بیا برگردیم خونه! خواهش می‌کنم ازت بیا برگردیم!
رشت- فرمانده انتظامی رشت از جان باختن سارق سیم برق بر اثر برق گرفتگی در بخش خشکبیجار این شهرستان خبر داد.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی تاکید می‌کند: در ماه رمضان این همه درآمد وجود دارد و آیا امکان ندارد با این همه درآمد کسب شده، انسان جان خودش را از گرو دربیاورد؟ پیامبر اسلام در خطبه شعبانیه می‌فرماید: «پشتتان از گناه سنگین شده و به گرو رفته است و در ماه رمضان بدنتان را از گرو در بیاورید.»
در پی جاری شدن سیلاب، یک نفر از اهالی بخش صالح آباد جان خود را از دست داد.
مشهد ـ رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی گفت: روز گذشته متأسفانه یکی از دانش‌آموزان مدرسه‌ روستای جنبه دراز در بخش احمدآباد مشهد جان خود را از دست داد.
بهار پیام آور بالندگی و رویش است و موسم شور و نشاط که با آمدنش دل سرشار از سرور و جان معرفت می یابد. زیبایی و شکوه بهار، درس مهرورزی به آدمیان می دهد. پیام سال نو، رهائی کهنگی و تغییر به سوی نیکوئی است و این تطور بخشی از روند تکامل معنوی انسان است.
مأموران پلیس آلاباما آمریکا یک فرد معتاد را به‌عنوان بخشی از تنبیه در محیطی فریزر مانند محبوس کردند که از شدت سرما جان باخت.
زلزله‌شناسان می‌گویند زمین‌لرزه‌ای که بخش پرجمعیت جنوب شرقی ترکیه را لرزاند و تا دوردست اسرائیل و قبرس احساس شد به اندازه کافی قوی و کم عمق و در مقیاسی ویرانگر کشنده بود. مقامات سوریه و ترکیه اعلام کردند که حداقل بیش از هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند و انتظار می‌رود که این تلفات افزایش یابد.
بافت تاریخی شهر شیراز سال‌هاست که زیر پای لودر‌ها می‌لرزد و هر بار بخشی از آن فرو می‌ریزد و تخریب می‌شود تا حرم شاهچراغ توسعه پیدا کند. بلایی که از دهه شصت با تخریب چند خانه تاریخی به جان بخشی از تاریخ ایران افتاد و در دهه هفتاد با تخریب قسمت وسیعی از این بافت تاریخی ادامه پیدا کرد تا طرح «بین‌الحرمین» اجرایی شود. در سال ۹۳، اما با تخریب حجمی وسیع‌تر از بافت تاریخی که شامل چند بنای شاخص مربوط به دوره قاجاریه و زندیه بود، فاز جدیدی از تخریب بافت تاریخی شیراز کلید خورد.
سیستم های مخصوص رصد حرکات که در فیلم های سینمایی مانند آواتار به کاراکترها جان می بخشد، به محققان کمک می کند تا آغاز بیماری هایی را ردیابی کنند که به حرکت کردن فرد آسیب می زند.
در بخشی از بیانیه شورای امنیت آمده است: فوت تاثر برانگیز خانم «مهسا امینی» پس از حضور در واحد پلیس امنیت اخلاقی تهران مورخ ۲۵ شهریور باعث گردید تا دشمن، طراحی پیچیده خود در جنگ ترکیبی که بنا بود به بهانه‌های مختلف آغاز شود را تسریع و با شتاب اجرایی نماید؛ لذا هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظرات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که؛ هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اما اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
سمنان- مدیرعامل هلال احمر استان سمنان گفت: یک جوان اهل روستای ابر در بخش بسطام شهرستان شاهرود در استخر کشاورزی، جان خود را از دست داد.
اگر تا پیش از این مراجعات برای مواردی ازجمله سرماخوردگی به مراکز دولتی کمتر بود و بیماران ترجیح می‌دادند درمان‌های ساده را در درمانگاه‌های خصوصی با پرداخت ویزیت انجام دهند، اما حالا آنقدر مشکلات اقتصادی بالا رفته که گروه بزرگی از بیماران ترجیح می‌دهند ساعت‌ها معطلی در بیمارستان‌های دولتی را به جان بخرند تا مجبور نشوند ویزیت‌های ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی بخش خصوصی را پرداخت کنند.
مشهد ـ معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: ریزش بخشی از یک ساختمان سه طبقه در حال بازسازی واقع در مشهد منجر به مرگ کارگر جوان شد.
سردار اشتری با بیان این که حفاظت از جان و مال و ناموس مردم وظیفه پلیس است، تصریح کرد: وقتی کار به اغتشاش کشیده شد، نیرو‌های عمل‌کننده یعنی نیرو‌های انتظامی، بسیج و بخشی از نیرو‌های سپاه پاسداران برای مقابله با اغتشاش‌گران و تامین امنیت وارد عمل شوند و جانانه ایستادگی کردند. در این بین برخی از خواص و خودی‌ها هم نادانسته و بدون اطلاع، برخی به عمد و برخی نیز غیرعامدانه اظهار نظر‌هایی کردند و این جریانات ادامه داشت تا سخنرانی حکیمانه و روشنگرانه مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم انتظامی و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) که راه را برای مردم و مسئولان روشن، دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس و ناامید کردند.
بخش خبری ۲۰:۳۰ صداوسیما تعداد جان باختگان اعتراضات اخیر در کشور را اعلام کرد.
بر اساس آمار‌ها روزانه مساحت قابل توجهی از جنگل‌های کشورمان کم می‌شود که بخش عمده‌ای از کاهش این مقدار از جنگل به خاطر قاچاق چوب توسط چوب خوار‌های قاچاقچی که همانند کرم‌های چوب خوار به جان جنگل افتاده اند رخ داده است.
دکتر «منصوره اتحادیه» نویسنده، پژوهشگر و استاد بازنشسته دانشگاه تهران متولد سال ۱۳۱۲ است. با وجودی که بخشی از مهم‌ترین دوران زندگی‌اش را خارج ایران زندگی کرده، خاطرات خوبی از تهران و زندگی در آن دارد و خودش را تهرانی می‌داند و می‌گوید این شهر را با همه سختی‌ها، دود و دم و مشکلات بسیارش دوست دارد.
مسعودی ادامه داد: کبد و قلب این فرد نیز با استفاده از بالگرد برای اهدا به بیمارستان تبریز ارسال شد تا در آن شهر به دو بیمار نیازمند عضو پیوند زده شود.
این سریال در لوکیشن‌های مختلف در تهران ضبط شده است و بخشی از سریال هم متناسب با حال و هوای قصه در کربلا جلوی دوربین رفته است. در تعریف موضوع و قصه سریال آمده است: برای احقاقِ حق و حقیقت، آبرو که سهل است؛ جان باید داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ