معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به اینکه ظرفیت‌های انقلاب اسلامی خیلی فراتر از حد مرزهای خودش است، گفت: ما با سلاح‌هایی که ساختیم قدرت بازدارندگی ایجاد کردیم، این سلاح‌ها حافظ صلح ماست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوشنگ نصیرزاده می‌گوید توجه بازیکنان تراکتور باید روی مسائل فنی باشد.
رهبر جنبش انصارالله و انقلاب یمن در سخنانی با اشاره به رفتار زننده در غرب علیه مقدسات مسلمانان، نسبت به تداوم اشغال و محاصره مردم یمن هشدار داد.
استقلال فصل را بهتر از تصور آغاز کرد و جواد نکونام تغییرات گسترده‌ای در سبک بازی تیمش ایجاد کرده است.
مربی مس رفسنجان می‌گوید اخراج مهاجم‌شان تصمیم درستی بوده است.
مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان بازی در مورد اتفاقات این دیدار صحبت کرد.
محمد ربیعی می‌گوید تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دستیابی به شرایط ایده‌آل و کیفیت مطلوب نیاز به زمان خواهد داشت.
رییس قوه قضاییه گفت: ما مسئولان باید به حرف‌هایی که می‌زنیم عمل کنیم و نباید در عمل به وعده‌هایمان تاخیر وجود داشته باشد.
معاون رفاه وزارت کار گفت: دولت علاوه بر شارژ ۸۰ هزار تومانی، مابه التفاوت نرخ تورم ۱۱ قلم کالای اساسی مشمول خرید با کالابرگ الکترونیک بر اساس پایه قیمتی اردیبهشت را نیز پرداخت می کند.
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین عملکرد دولت بایدن درباره مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی را ناامیدکننده خواند.
ما فتنه‌گر و افسادطلب و غربگداییم، احمد مسعود که پدرش پیمان برادری با حاج قاسم سلیمانی داشت، چه؟ نیرو‌های مقاومت که از شریف‌ترین بچه‌های افغانستانند و ما آن‌ها را بی‌پشت‌وپناه در مقابل مشتی وحشی رها کرده‌ایم و هر روز خون‌شان به زمین ریخته می‌شود، چه؟ دلتان خوش است که آمریکایی‌ها افغانستان را ترک کرده‌اند، اما نمایندگان اسلام آمریکایی هر روز دارند با همان سلاح‌ها و تجهیزات خون شریف‌ترین مردم ایران و افغانستان را بر زمین می‌ریزند. راستی اصلا شما فکر هم می‌کنید؟
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین گفت: «به لطف تحریم‌ها، تعداد موشک‌هایی که آن‌ها [روسیه]تولید می‌کند چندین بار کاهش یافته است، اما با این‌حال، چنین چالش‌هایی همچنان وجود دارد، زیرا ایران بیش از یک هزار پهپاد ساخت ایران و دیگر تسلیحات به آن‌ها [روسیه]فروخته است. سلاح‌های دیگری وجود دارد، ما اطلاعات دقیقی در این زمینه داریم، آن‌ها اخیراً چنین اقدامی کرده‌اند».
صدراعظم آلمان اعلام کرد که برای برلین مهم است که از سلاح‌های ارسالی به کیف برای حمله به قلمرو روسیه استفاده نشود.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در قسمت‌های پژوهش ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به سلاح‌های جدید قطعا تحقیقات انجام می‌دهیم و همین کار نیز در وزارت دفاع انجام می‌شود و این کار زمانی که به نتیجه رسید حتما در مورد تولید انبوه به وزارت دفاع منتقل می‌شود.
معاون شورای امنیت روسیه درباره تامین تسلیحاتی اوکراین، به کره جنوبی هشدار داد.
چمران گفت: دولت‌هایی همچون انگلستان که در جنگ جهانی ۱۰ میلیون نفر از جمعیت ما را به دلیل قحطی مصنوعی که به وجود آورده بودند، به کام مرگ کشاندند. همچنین در جنگ تحمیلی نیز با دادن سلاح شیمیایی به صدام فجایع بزرگی را رقم زدند به شکلی که هنوز در همین شورا افرادی هستند که آثار سلاح‌های شیمیایی را با خود حمل می‌کنند. در چنین شرایطی این افراد برای دانش آموزان ما در مدارس دلسوزی می‌کنند. اتفاقا تجربه نشان داده است هر گاه چنین دلسوزی‌هایی می‌کنند ریشه این کار‌ها خودشان هستند.
عفونت‌های تنفسی در زمستان شایع‌ترند. مطالعات نشان می‌دهد سلول‌هایی در داخل بینی وجود دارند که عهده‌دار حفاظت از بدن ما در برابر بیماری و ویروس هستند؛ اما این واکنش ایمنی در دمای سرد مهار می‌شود و بدین ترتیب احتمال بروز عفونت افزایش می‌یابد.
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
به ملت خود می گوییم جمهوری اسلامی در دوران تحریم کامل، شناورش سه برابر شناور آمریکایی سرعت داشته و به ۹۰ نات می‌رسد. موشک‌هایی داریم که دشمن فکر آن را هم نمی‌کند. امکانات و سلاح‌هایی را که در رزمایش‌ها نمایش می‌دهیم، موشک‌هایی نیست که در عملیات واقعی استفاده می‌کنیم
وزیر خارجه عربستان سعودی با تکرار ادعا‌های واهی در مورد مقاصد برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که اگر ایران به سلاح‌های هسته‌ای دست پیدا کند، کشور‌های خلیج‌فارس دست به هر اقدامی برای تضمین امنیت خود خواهند زد. این مقام پادشاهی سعودی گفت: «اگر ایران یک سلاح اتمی قابل استفاده داشته باشد، دیگر هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نخواهد بود.... ما در فضای بسیار پرمخاطره‌ای در منطقه قرار داریم و انتظار داشته باشید که دولت‌های منطقه قطعا دنبال راهی باشند که امنیت خود را تامین کنند.»
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: گزارش‌ها نشان میدهد آلمان نقش مهمی در تسلیح عراق به سلاح‌های شیمیایی داشته است. بنده در ۱۳-۱۴ سالگی در جبهه‌های دفاع مقدس بودم، این ماسک مخوف از ابزاری بود که همیشه در کنار ما بود حتی در پشت جبهه.
اشتری گفت: راهبرد دشمن، کشته‌سازی است. در این جمع‌ها افرادی با سنگ و چاقو یا سلاح‌هایی که در اختیار نیرو‌های ما نیست به قتل رسیده بودند. سلاح ما در میدان، ساچمه‌زن پلاستیکی است. نیرو‌های ما که با آشوب مبارزه می‌کنند اسلحۀ غیرکشنده دارند.
مدودف در تلگرام نوشت: روسیه حق دارد در صورت لزوم از سلاح هسته‌ای استفاده کند. در موارد از پیش تعیین شده مطابق با اصول سیاست دولتی در زمینه بازدارندگی هسته ای، اگر ما یا متحدانمان با استفاده از این نوع سلاح مورد حمله قرار گیرند یا اگر تجاوز با استفاده از سلاح‌های متعارف موجودیت کشور ما را تهدید کند.
هر سلول بدن ساعت مولکولی خاص خود را دارد که به سیگنال‌های ضربان‌ساز اصلی که در مغز ما وجود دارد، گوش می‌کند. بنابراین، زامیل کادر، عصب‌شناس دانشگاه آکسفورد و همکارانش این فرضیه را مطرح کردند که مقدار دردی که احساس می‌کنیم ممکن است ناشی از ریتم سلول‌هایی باشد که درد را تشخیص می‌دهند.
گوترش افزود: امروز، چشم انداز درگیری هسته ای بار دیگر قوت گرفته است. حمله روسیه به اوکراین به ما یادآوری می کند که در هر زمان، فقط چند دقیقه تا نابودی احتمالی فاصله داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ