هر سلول بدن ساعت مولکولی خاص خود را دارد که به سیگنال‌های ضربان‌ساز اصلی که در مغز ما وجود دارد، گوش می‌کند. بنابراین، زامیل کادر، عصب‌شناس دانشگاه آکسفورد و همکارانش این فرضیه را مطرح کردند که مقدار دردی که احساس می‌کنیم ممکن است ناشی از ریتم سلول‌هایی باشد که درد را تشخیص می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رشد تعداد مناطق آزاد کشور گفت: به نظر می رسد برخی از نمایندگان مجلس برای احداث مناطق آزاد دیدگاه محلی دارند.
با گذشت حدود دو سال از عمر دولت سیزدهم به نظر می‌رسد آرام آرام رابطه دولت و مجلس در سال منتهی به انتخابات مجلس دچار تحولاتی شده و لحن اهالی بهارستان، بیشتر رنگ و بوی انتقاد به خود می‌گیرد.نشانه‌های این تغییرات را این روزها در اخبار رسانه‌ها به عینه می‌توان مشاهده کرد، زمانی که بسیاری از نمایندگان نسبت به گرانی‌های افسارگسیخته، عدم اجرای تعهدات و ناتوانی در مهار تورم اعتراض کرده و در هر جلسه نمایندگان با الفاظ و عبارات متفاوتی دولت را مورد خطاب قرار می دهند.
علت شیفت آمریکا به سیاست بازدارندگی به‌جای رویارویی، شبکه بازدارندگی منطقه‌ای و نفوذ منطقه‌ای ایران است؛ این اهرم‌های ایران باعث شده است که آمریکا همچون مورد چین و روسیه سیاست بازدارندگی را در منطقه دنبال کند چراکه سایر گزینه‌ها هزینه‌های قابل توجهی را متوجه این کشور خواهد کرد؛ با این حال ضروری است ایران با درک دقیق این استراتژی، برنامه‌های نظامی، سیاسی و دیپلماتیک خود را به‌روزرسانی کند.
ماساژ دادن از آن جا که باعث افزایش جریان خون در ماهیچه ناحیه گزگز می‌شود و فشار روی عصب را بر می‌دارد بسیار مفید و برطرف کننده گزگز است.
اصفهان- روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان طی اطلاعیه‌ای از رفع مشکل افت فشار آب در برخی مناطق کلان‌شهر اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده خبر داد.
پژوهش‌ها نشان می‌دهند که چربی شکمی با افزایش خطر مرگ زودرس همراهی دارد- بدون توجه به اینکه وزن کلی افراد چقدر باشد. در واقع، برخی از بررسی‌ها نشان داده‌اند که در زنانی که بر اساس شاخص توده بدنی (BMI) دارای وزن طبیعی بوده‌اند، بیشتر بودن دور کمر از حد طبیعی (زیاد چربی شکمی) با افزایش خطر مرگ به علت بیماری‌های قلبی-عروقی همراهی دارد.
در نشست روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس در دستور کار قرار گرفت. شفافیت‌سازی شورای نگهبان در زمینه اعلام عمومی رد صلاحیت‌ برخی کاندیداهای مجلس نیز از جمله این اصلاحات بود. حال آنکه تابناک با پیگیری این موضوع از دو نماینده به تاثیر اجرای آن پرداخته است.
رئیس دیوان عدالت اداری، صدور بی رویه بخشنامه توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی را از مهم ترین آسیب‌های حوزه اداری و افزایش ورودی پرونده به دیوان عدالت اداری دانست.
کارشناس بازار سرمایه گفت: علت افزایش عرضه در روز شنبه عرضه بازارگردان ها بود.
یک کارشناس اقتصادی گفت: تورم و افزایش نرخ ارز هر دو مولود ناترازی‌های کلان اقتصادی مانند ناترازی در بودجه، صندوق‌های بازنشستگی و نظام بانکی است.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی علت نوسانات و افزایش قیمت ارز برگزار شد.
دقایقی پیش جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی علت نوسانات و افزایش قیمت ارز آغاز شد.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه افزایش تقاضا علت بالارفتن قیمت دلار است گفت: اگر افزایش نرخ دلار مدیریت نشود شاهد ابرتورم در کشور خواهیم شد.
رییس سازمان هواشناسی با اشاره به علت افزایش صدور هشدارهای هواشناسی در کشور گفت: سرمای قابل ملاحظه و رکوردشکن در هفته‌های آینده پیش رو نداریم.
نایب رئیس مجلس گفت: با توجه به انتقادات تعدادی از نمایندگان در خصوص افزایش قیمت قبوض گاز خانگی انتظار می‌رود کمیسیون انرژی جلسه‌ای در این زمینه برگزار کند و گزارشی به صحن ارائه دهد.
دادرس گفت: به علت برودت هوا۲۰ تا ۳۰ درصد جایگاه های سی ان جی ها تعطیل هستند که علت این امر افت فشار در پایانه‌های گاز رسانی مناطق شمالی و مناطق سردسیر کشور است.
یکی از دلایلی که به گفته برخی از فعالان حوزه فناوری منجر به کندی اینترنت شده، کاهش پهنای باند بین‌الملل است که وزیر ارتباطات از ابتدای سال چندین مرتبه آن را رد و اعلام کرده است: برای تأمین پهنای باند بین‌الملل نیز هیچ مشکلی نداریم و افزایش پهنای باند بر اساس نیاز مردم و کشور انجام می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: درآمد دولت به علت افزایش تعداد خودرو و مصرف سوخت بیشتر شده است؛ بر اساس جداول ابتدایی که از بودجه دیدم قیمت بنزین سال آتی افزایش نمی‌یابد.
افزایش قیمت سوخت در کابل پایتخت افغانستان سبب شده است که شهروندان افغانستانی به وسایل حمل و نقل قدیمی روی آورند.
قیمت نفت در بازار جهانی بعد از سقوط آزاد در روز گذشته امروز توانست به سرعت صعودی شود.
معاون ترافیک پلیس راهور تهران گفت: دوبله پارک کردن خودرو‌ها در افزایش ترافیک تاثیر بسیار زیادی دارد که موجب سدمعبر می‌شود و همچنین با اینکه تابلو پارک ممنوع هم وجود دارد، اما تعدادی از رانندگان توجهی نمی‌کنند.
متخصص زیست‌شناسی جانوری گفت: بر اساس مطالعات انجام شده تعداد روباه‌ها در پهنه شرق و شمال شرق تهران بیشتر از سایر مناطق است. به عنوان نمونه اخیرا در پارک لاله، بوستان یاس فاطمی حتی موزه حیات وحش و طبیعت دارآباد تعدادی روباه مشاهده شده است. روباه‌های موزه دارآباد بعضا حیوانات موزه را می‌خورند، اما مسئولین موزه عمدا نه تنها آن‌ها را شکار نمی‌کنند بلکه از آن‌ها حفاظت نیز می‌کنند چراکه برای مردم جذابیت دارند.
وزارت امور خارجه عربستان با صدور بیانیه ای از اعلام خبر کشته شدن سرکرده سازمان تروریستی القاعده استقبال کرد.
شما در این فصل آشپزی با سوفی در فرارو، خواهید دید که چگونه با دستور العمل های آسان می توان سریع یک غذای خوشمزه و لذیذ برای اعضای خانواده و مهمانان تهیه کرد. در قسمت اول که اکنون تقدیم تان می گردد، یک غذای سریع با ترکیب گوشت چرخ کرده، تخم مرغ و پنیر چدار مشاهده خواهید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ