اشتری گفت: راهبرد دشمن، کشته‌سازی است. در این جمع‌ها افرادی با سنگ و چاقو یا سلاح‌هایی که در اختیار نیرو‌های ما نیست به قتل رسیده بودند. سلاح ما در میدان، ساچمه‌زن پلاستیکی است. نیرو‌های ما که با آشوب مبارزه می‌کنند اسلحۀ غیرکشنده دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم ختم والده سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور امنیتی و انتظامی با حضور جمع کثیری از مقامات لشکری و کشوری در مسجد ارک تهران برگزار شد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده سردار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی و امنیتی را تسلیت گفت.
سردار حسین اشتری به سمت مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور امنیتی و انتظامی منصوب شد.
حال این سوال پیش می‌آید که سردار حسین اشتری بعد از ۸ سال فرماندهی انتظامی کل کشور برای ادامه فعالیت در کدام سازمان یا نهاد مشغول به فعالیت می‌شود؟
اشتری با بیان اینکه باید برای تمامی نقض‌ها طلب حلالیت کنم گفت: آنچه را توانستم انجام دادم و بابت تمامی قصورها از مردم و مقام معظم رهبری پوزش می‌طلبم.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با صدور پیامی انتصاب سردار حسین اشتری به عنوان مشاور عالی محترم رئیس ستادکل نیروهای مسلح در امور امنیتی انتظامی را تبریک گفت.
در روز‌های اخیر از سردار رادان به عنوان مهمترین گزینه فرماندهی جدید فراجا نامبرده می‌شود که این موضوع از سوی یک منبع آگاه در فرماندهی انتظامی کل کشور محتمل ارزیابی شده است.
خبرگزاری برنا نوشت: شنیده‌های خبرنگار خبرگزاری برنا حاکی است که حکم فرماندهی سردار حسین اشتری به‌عنوان فرمانده انتظامی کشور به پایان رسیده است و فرمانده جدید فراجا به‌زودی انتخاب می‌شود.
در این دستور تأکید شده است در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه هیچ کجا پلیس در مقابل مردم نبوده است، افزود: پلیس همواره در کنار مردم بوده زیرا ما مدافع حقوق مردم هستیم و برای آرامش و امنیت مردم جان‌مان را هم تقدیم خواهیم کرد.
سردار اشتری با بیان این که حفاظت از جان و مال و ناموس مردم وظیفه پلیس است، تصریح کرد: وقتی کار به اغتشاش کشیده شد، نیرو‌های عمل‌کننده یعنی نیرو‌های انتظامی، بسیج و بخشی از نیرو‌های سپاه پاسداران برای مقابله با اغتشاش‌گران و تامین امنیت وارد عمل شوند و جانانه ایستادگی کردند. در این بین برخی از خواص و خودی‌ها هم نادانسته و بدون اطلاع، برخی به عمد و برخی نیز غیرعامدانه اظهار نظر‌هایی کردند و این جریانات ادامه داشت تا سخنرانی حکیمانه و روشنگرانه مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم انتظامی و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) که راه را برای مردم و مسئولان روشن، دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس و ناامید کردند.
«طبق گفته برخی از مراکز نظرسنجی، علاقه مردم به فرماندهی انتظامی در این ایام افزایش یافته و این بی‌سابقه است.»
فرمانده فراجا گفت: پس از وقوع اتفاق فوت خانم امینی و بررسی همه جانبه آن مشخص شد هیچ تقصیر و قصوری متوجه همکاران ما نیست.
وزیر اطلاعات با صدور پیامی روز فراجا را به فرمانده و افتخار آفرینان فراجا تبریک گفت.
سردار اشتری با تاکید براینکه پلیس ثابت کرده برای حفظ امنیت با تمام توان حتی از جانش هم می‌گذرد، عنوان داشت: اغتشاشگران بدانند امنیت کشور خط قرمز پلیس است و کارکنان انتظامی با تمام وجود از این امنیت حراست می‌کنند.
رئیس پلیس پایتخت گفت: سردار اشتری ضمن تاکید بر تکریم خانواده مهسا امینی گفته است که این دختر مثل دختر من است.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه سردار "اشتری" فرمانده انتظامی کشور برای ابراز همدردی با پدر و دایی مرحومه "مهسا امینی" تماس تلفنی داشته است، گفت: در مجموعه انتظامی کشور این موضوع بدون هیچگونه وقفه‌ای در حال بررسی است البته که با بررسی‌های صورت گرفته و همچنین نتیجه تحقیقات هیچ موردی از ضرب و شتم در گزارش‌ها ارائه نشده است.
بازدید شبانه سردار اشتری از مرز شلمچه
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پلیس تا پایان بازگشت زوار از عتبات عالیات خدمات شبانه روزی خود را ادامه خواهد داد، افزود: بیش از ۳۰ هزار همکار از مبداء تا مقصد به زائران خدمات رسانی می‌کنند.
فرمانده فراجا گفت: از سال ۹۷ که قیمت ها افزایش یافت، آمار سرقت ها نیز ۳۰ درصد بالا رفت، این مهم نشان دهنده این است که مسائل اقتصادی در این موضوع بسیار تاثیرگذار است .
فرمانده فراجا گفت: از سال ۹۷ که قیمت ها افزایش یافت، آمار سرقت ها نیز ۳۰ درصد بالا رفت، این مهم نشان دهنده این است که مسائل اقتصادی در این موضوع بسیار تاثیرگذار است .
فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی رحلت عالم ربانی روحانی عالیقدر و فقید وارسته، حضرت آیت الله محمدعلی ناصری (رحمه الله علیه) را تسلیت گفت.
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم. به پلیس هیچ امکاناتی برای کشف سرقت و مقابله با آن اضافه نشده است، اما جرایم به روز شده است.
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم. به پلیس هیچ امکاناتی برای کشف سرقت و مقابله با آن اضافه نشده است، اما جرایم به روز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ