صحبت از ورود افشین پیروانی به رختکن داوران با استناد به یک ویدئوی مبهم باعث شد بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان پس از سوت پایان خاتمه نیابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین فیلم از دوربین های مدار بسته حرم شاهچراغ و لحظه ورود تروریست داعشی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اولین فیلم از دوربین های مدار بسته حرم شاهچراغ و لحظه ورود تروریست داعشی را مشاهده می‌کنید.
ورود اوپنهایمر به اخترفیزیک با مقاله‌ای در سال ۱۹۳۸ درباره ستارگان نوترونی آغاز شد، که در سال ۱۹۳۹ ادامه یافت و اصول نظریه نسبیت عام اینشتین را در بر گرفت. او سپس مقاله سومی را در مورد سیاهچاله‌ها در ۱ سپتامبر ۱۹۳۹ منتشر کرد، اما در آن زمان به ندرت مورد توجه قرار گرفت، زیرا در همان روزی بود که آلمان به لهستان حمله کرد و جنگ جهانی دوم را آغاز کرد. اوپنهایمر دیگر هرگز در مورد این موضوع چیزی ننوشت.
عراقی‌ها امروز در اعتراض به هتاکی به قرآن کریم در سوئد با مجوز پلیس این کشور اروپایی، امروز وارد سفارت سوئد در بغداد شدند.
عراقی‌ها امروز در اعتراض به هتاکی به قرآن کریم در سوئد با مجوز پلیس این کشور اروپایی، امروز وارد سفارت سوئد در بغداد شدند.
تصاویری از ورود بشار اسد رئیس جمهور سوریه به جده عربستان برای شرکت در اجلاس سران عرب که فردا برگزار می شود، خبر دادند.
عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان تحت تدابیر شدید امنیتی وارد دادگاه عالی این کشور شد.
قاتل فراری که در خوزستان طی عملیات دستگیری یک پلیس را هم به شهادت رسیده رسانده بود سرانجام توسط ماموران نوپو در مخفیگاهش به درک واصل شد.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با ورود به مسجد ابراهیمی در الخلیل، بار دیگر مرتکب هتک حرمت اماکن مقدس اسلامی شد
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با ورود غیرقانونی به مسجد ابراهیمی در الخلیل، بار دیگر مرتکب هتک حرمت اماکن مقدس اسلامی شد.
حادثه حجیب ورود یک بارکش به فروشگاه و نجات یک مادر و فرزند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ورود دومین محموله خودروهای وارداتی به بندر شهید باهنر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یکی از کاربران عراقی توییتر برای اولین‌بار ویدیویی را از لحظه ورود پیکر سرداران شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و جمعی از همراهان آن‌ها به فرودگاه المثنی عراق را منتشر کرد.
فیلم لحظه ورود تیم ملی به قطر برای جام‌جهانی
تصاویری از ورود مهاجم تروریست به حرم شاهچراغ و به رگبار بستن زائران تا لحظه دستگیری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیده و ۱۹ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود.
پلیس تهران فیلم کاملی از لحظه ورود مهسا امینی به اماکن تا انتقال به بیمارستان را منتشر کرد.
پلیس تهران فیلم کاملی از لحظه ورود به اماکن تا انتقال به بیمارستان مهسا امینی را منتشر کرد.
فیلمی از لحظه ورود فیلم ورود مواکب الخالص به حرم امام حسین(ع) را مشاهده می‌کنید.
بالأخره بعد از روزها انتظار اولین کاروان اربعینی شیعیان افغانستان، بدون علم و پرچم و هیچ نشانه‌ای از اربعین، از مرز دوغارون وارد ایران شدند. روایت حضور مشتاقانه و غریبانه آنان را بخوانید.
مدیران باشگاه مسجدسلیمان برای اثبات ادعایشان فیلمی هم از تونل ورودی به رختکن دو تیم رو کردند که مربوط به دو نیمه بود. در این فیلم مشخص است که بازیکنان و نیمکت نشینان هر دو تیم در حال رفتن به سمت رختکن خودشان هستند و بعد از رفتن تیم داوری، افشین پیروانی دوشادوش یکی از تیم داوری که به نظر می‌رسد داور چهارم است حرکت می‌کند و حتی با او حرف هم نمی‌زند.
اولین مصاحبه کارلوس کی‌روش پس از ورود به ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
منابع عراقی و افغانی از ورود هزاران زائر اربعین، از کشورهای افغانستان و پاکستانی به خاک عراق با باز شدن مرز به روی آنها خبر دادند.
نخستین تصاویر از دختران پرسپولیسی در استادیوم آزادی که برای اولین بار به ورزشگاه رسیدند. بعداز دختران استقلالی، نوبت به بانوان سرخپوش رسید. ۴ هزار بانوی سرخپوش امروز تیم محبوبشان را تشویق خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ