منابع عراقی و افغانی از ورود هزاران زائر اربعین، از کشورهای افغانستان و پاکستانی به خاک عراق با باز شدن مرز به روی آنها خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«با وجود اختلاف جزئی در نتایج این رصدخانه ها، افزایش شدید دما به طور مشخص واضح است و ما شاهد تغییرات دمایی بی سابقه و گرم ترین ماه در سراسر جهان هستیم.»
کلینیک‌های سرکش که درمان‌های سلول‌های بنیادی را می‌فروشند در همه جا ظاهر می‌شوند. هزاران کلینیک از این دست در سراسر جهان وجود دارند و مدعی هستند که می‌توانند تمام بیماری‌ها از اوتیسم گرفته تا فلج مغزی را درمان کنند.
مدیر فرودگاه بین‌المللی صنعا گفت: مزدوران دشمن، با کاهش تعداد پروازها در روند رزرو بلیط مسافران در فرودگاه صنعا اختلال به وجود آورده‌اند.
یادگار امام گفت: در شرایطی که هزاران عامل ناامیدی ممکن است وجود داشته باشد، ورزش می‌تواند در جهت امید نقش بالایی داشته باشد.
مشاور امنیت ملی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که واشنگتن با وجود آگاهی از خطرات زیانبار بمب‌های خوشه‌ای علیه غیرنظامیان، قصد دارد هزاران بمب خوشه‌ای را در اختیار اوکراین قرار دهد.
مشاور امنیت ملی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که واشنگتن با وجود آگاهی از خطرات زیانبار بمب‌های خوشه‌ای علیه غیرنظامیان، قصد دارد هزاران بمب خوشه‌ای را در اختیار اوکراین قرار دهد.
معنی واقعی برخی ایموجی‌ها می‌تواند گیج کننده باشد. از آنجایی که هزاران ایموجی برای انتخاب و استفاده در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، جای تعجب نیست که بعضی اوقات سوء برداشت‌هایی شود و سوءتفاهم‌هایی رخ دهد.
با وجود فروش اینترنتی ۱۵ هزار بلیت برای بازی امروز پرسپولیس و پیکان بیش از این هوادارمشتاق فوتبال وارد استادیوم آزادی شده بود.
متخصصان می‌گویند تولد اولین جنین‌هایی که به لطف تازه‌ترین روش ربات تزریق اسپرم به وجود آمدند، این نوید را می‌دهد که می‌توان هزینه آی‌وی‌اف را هزاران دلار کاهش داد.
استقبال‌ هزاران نفر از مردم دمشق در مسیر ۸ کیلومتری ورود رئیس‌جمهور کشورمان به منطقه زینبیه را در این فیلم را مشاهده می‌کنید.
هزاران هوادار تراکتور حاضر در ورزشگاه از لحظات شیرین برد بزرگ تیم‌شان فیلمبرداری می‌کردند و جو خاصی را در یادگار به وجود آوردند.
هزاران نفر از معترضان به تصویب قانونِ عوامل خارجی در گرجستان به خیابان‌ها آمدند. طبق این قانون تمام سازمان‌هایی که بیش از ۲۰ درصدِ بودجه آن‌ها از خارج تامین می‌شود «عوامل خارجی» شناسایی خواهند شد. آمریکا و اروپا گفته‌اند که این موضوع تهدیدی برای آزادی بیان است.
هزاران نفر از معترضان به تصویب قانونِ عوامل خارجی در گرجستان به خیابان‌ها آمدند.
یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی گفت: خواص گلاب بخاطر ترکیبات عالی بسیاری است که در آن وجود دارد این ماده هزاران فایده برای بدن دارد.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگار هستند همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل وجود داشته و کهنه نمی‌شود اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
با تلاش مدافعان امنیت ۶۰ قبضه اسلحه کمری به همراه هزاران عدد فشنگ در مبادی ورودی شهرستان جوانرود کشف و ضبط شد.
شهرداری منطقه ۵ در چند روز اخیر با اعلام ناایمن بودن مجتمع تجاری و اداری بوستان راه سختی را آغاز کرده است؛ فراموش نکنیم که در این مجتمع ۹۰۰ واحد کسب‌وکار وجود دارد و هزاران نفر روزانه در این مجتمع تردد می‌کنند.
میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور گفت: چند هزار نانوایی در کشور پیدا کردیم که وجود خارجی ندارند ولی سهمیه آرد دریافت می‌کنند.
نتایج نشان می‌دهند که شیرین کننده‌های مصنوعی ممکن است یک عامل خطر قابل اصلاح برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی باشد. یافته‌ها حاکی از آن است که این افزودنی‌های غذایی که روزانه توسط میلیون‌ها نفر مصرف می‌شوند و در هزاران غذا و نوشیدنی وجود دارند نباید جایگزینی سالم و بی خطر برای شکر قلمداد شوند.
تلسکوپ جیمز وب آژانس فضایی ناسا در تصاویر جدیدی که منتشر کرده هزاران ستاره جوان که در سحابی رتیل تاکنون دیده نشده‌اند را با جزئیات دقیق نشان داده است. این آژانس با کمک تلسکوپ جیمز وب موفق شده است جزئیات ترکیب سحابی و چندین کهکشان را به نمایش بگذارد و در این خصوص توضیح داده است: لحظه‌ای رسیده که بتوانیم هزاران ستاره جدید که پیش از این امکان دیده شدن آن‌ها وجود نداشته را در سحابی رتیل با جزئیات دقیق ببینیم. سحابی رتیل در کهکشان یکی از بزرگترین و درخشان‌ترین منطقه به وجود آمدن ستارگان جدید در نزدیکی کهکشان راه شیری است که گفته می‌شود بزرگترین و داغ‌ترین ستاره‌هایی که تا امروز شناخته شده‌اند را در خود جای داده است.
معلمانی که با وجود سابقه کار طولانی، طی کردن مراحل متعدد استخدام و پشت سر گذاشتن هزاران ساعت دوره ضمن خدمت نمی‌توانند درک کنند چرا باید احکام آنها با دیگر معلمان فرق کند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه با در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات، هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کنیم گفت: در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می‌دهیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه با در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات، هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کنیم گفت: در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می‌دهیم.
«م. ی» مادر یکی از بچه‌های اوتیستیک که درباره وجود مراکز بی‌شمار و غیرمجاز نگهداری بچه‌ها اطلاعاتی دارد و از سهل‌انگاری خانواده‌ها نگران است، می‌گوید: «مادر‌هایی که ناچار هستند فرزندشان را به این مراکز بسپارند می‌گویند که بار‌ها شاهد آثار کبودی و زخم روی بدن فرزندشان بودند و زمانی که علت را از مرکز می‌پرسند به آن‌ها می‌گویند که پا یا دست بچه به لبه استخر خورده و هزاران بهانه دیگر می‌آورند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ