نخستین تصاویر از دختران پرسپولیسی در استادیوم آزادی که برای اولین بار به ورزشگاه رسیدند. بعداز دختران استقلالی، نوبت به بانوان سرخپوش رسید. ۴ هزار بانوی سرخپوش امروز تیم محبوبشان را تشویق خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین فیلم از دوربین های مدار بسته حرم شاهچراغ و لحظه ورود تروریست داعشی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اولین فیلم از دوربین های مدار بسته حرم شاهچراغ و لحظه ورود تروریست داعشی را مشاهده می‌کنید.
اعترافات عامل حمله کور به روحانیون گفت: با دیدن پست‌های شبکه اینترنشنال در اینستاگرام تشویق شدم که یک روحانی را با چاقو بزنم تا خبر آن همه‌جا پخش شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در اسلام و حتی در حکومت‌های قدیم یکی از بحث‌هایی که در حاکمان وجود داشت این بود که اگر قول یا وعده‌ای می‌دادند، گردن‌شان را گرو می‌گذاشتند. حضرت علی(ع) وقتی به حکومت رسیدند در اولین خطبه می‌فرمایند: «ذِمَّتِی بِمَا أَقُولُ رَهِینَةٌ وَ أَنَا بِهِ زَعِیمٌ» گردنم را در برابر حرف‌هایم گرو می‌گذارم، اگر حرف‌های خود را عملی نکردم گردنم را بزنید. در فیلم چینی «افسانه سه برادر» شخصی قولی می‌دهد اما نمی‌تواند آن را عملی کند لذا گردنش را می‌زنند. سخن حضرت علی(ع) قاعده حاکمیت‌های آن زمان بوده است و هر کس تعهدی می‌کرد تا آخر باید می‌ایستاد. ما خلاف تعهد عمل می کنیم و مثل آب خوردن توجیه می‌کنیم! این مشکل مدیریتی ماست.
اولین تصاویر از پرواز پهپاد دوربرد و پهن پیکر شاهد ۱۴۹ معروف به غزه را مشاهده می‌کنید.
صبح امروز (جمعه هفتم بهمن‌ماه) حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران به وقوع پیوست.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شدن در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو، نماینده‌ای نخواهد داشت.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شده در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو،
دامپزشک مستقر در محل نگهداری توله‌یوزها از آغاز رژیم گوشتخواری «آذر» و «توران» که اخیرا در پارک ملی توران پیدا شده‌اند خبر داد.
دامپزشک توله یوز‌های ماده گفت: در اوایل هفته چهارم با رشد و جوانه زدن دندان‌ها گوشت قرمز به برنامه غذایی توله‌ها اضافه شد.
امروز مطالبی همچون رشد ۴۰ هزار تومانی ارزش سهام عدالت، فردا چهارشنبه ۹ آذرماه تعطیل رسمی اعلام شد؟ + فیلم، ماجرای استعفا عشقی از زبان خودش، سکه کانال ۱۷ میلیون را از دست داد، بیش از ۲۰ میلیون دلار فروخته شد، دامنه نوسان در پاییز تغییر می‌کند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اولین گل جام جهانی ۲۰۲۲ از نگاه دوربین خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ایذه- تصاویری از پیچیدن صدای تیراندازی در شهر می‌بینید که گفته می‌شود مربوط به حادثه تروریستی امشب ایذه است.
اولین فیلم از متهمان دستگیر شده ربایش دکتر فرهود پدر علم ژنتیک منتشر شد.
نگاه فیفا به ایرج دانایی‌فر زننده‌ی اولین گل تیم ملی ایران در جام جهانی را مشاهده می‌کنید.
فرمانده یگان زنان یگان‌های ویژه فراجا توضیحاتی در مورد ورود یگان زنان برای اولین بار در ناآرامی‌ها ارائه کرد و گفت: شب گذشته ۸ لیدر زن دستگیر شد.
فرمانده یگان زنان ویژه فراجا توضیحاتی در مورد ورود یگان ویژه زنان برای اولین بار در ناآرامی‌ها ارائه کرد و گفت: شب گذشته ۸ لیدر زن دستگیر شد.
فرمانده یگان زنان ویژه فراجا توضیحاتی در مورد ورود یگان ویژه زنان برای اولین بار در ناآرامی‌ها ارائه کرد و گفت: شب گذشته ۸ لیدر زن دستگیر شد.
بالأخره بعد از روزها انتظار اولین کاروان اربعینی شیعیان افغانستان، بدون علم و پرچم و هیچ نشانه‌ای از اربعین، از مرز دوغارون وارد ایران شدند. روایت حضور مشتاقانه و غریبانه آنان را بخوانید.
اولین مصاحبه کارلوس کی‌روش پس از ورود به ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اولین فیلم از موشک برد بلند فتح ۳۶۰ ارتش که در رزمایش اخیر آزمایش شد. این موشک در لحظه اصابت به هدف ۴ ماخ سرعت دارد
سعید صادقی که بنیانگزار گل نخست پرسپولیس مقابل هوادار بود، با حرکتی انفرادی و زیبا در پشت محوطه جریمه و شوت به زاویه موافق گل دوم تیمش و اولیم گل خود در این فصل با پیراهن قرمز را به ثمر رساند
پرسپولیس با تک گل یورگن لوکادیا در نیمه اول بازی با صنعت نفت آبادان، برنده به رختکن رفت
چهارمین روز سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش شماری از فیلم‌ها و برگزاری تعدادی از کارگاه‌ها به سرانجام رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ