رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت خطاب به نخست‌وزیر کانادا، گفت: وقتی می‌خواهی علیه ایران سخن از حقوق بشر بگویی، در سرزمینت جایی را پیدا کن که زیر کفشهایت گور جمعی کودکان بیگناه نباشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریچارد مسترز، رئیس لیگ برتر انگلیس، تاکید می‌کند که لیگ برتر عربستان تهدید جدی برای لیگ برتر انگلیس نیست و آن‌ها تاریخ بسیار غنی‌تری نسبت به آن‌ها دارند.
محمد جواد ظریف گفت: کسانی که منتقد مذاکرات هسته‌ای‌اند و فکر می‌کنند دولت یازدهم و دوازدهم توجهش را به موضوع هسته‌ای برد، توجه داشته باشند که مذاکرات مسقط یک سال قبل از دولت یازدهم، علی‌رغم مخالفت دبیر و رئیس شورای عالی امنیت ملی و با مجوز رهبری (البته برخی می‌گویند دستور رهبری که به نظر من درست نیست، بلکه با مجوز رهبری بود) شروع شده بود.
کاش آقای بهادری قبل از انتقاد از اجرایی نبودن قانون، متن قانون را می‌خواندند.
رئیس باشگاه الهلال درباره انتقال احتمالی لیونل مسی، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن صحبت کرد.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر که شرایط عادی است، تنها یک نرخ کرایه تاکسی برای ظرفیت ۴ مسافر تعیین شده و از ابتدای اردیبهشت، دیگر کرایه‌های دو نرخی وجود ندارد و برچسب آن از تاکسی‌ها حذف خواهد شد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: افزایش نرخ بلیت و کرایه‌ها تا قبل از شروع اردیبهشت ماه ممنوع است و ایرادات مصوبه پس از بررسی در کمیسیون وارد صحن خواهد شد.
رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه شهرداری تهران رسما پیش از سال جدید به شهرداری تهران ابلاغ شده است، افزود: افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد.
هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ معتقد است که این تیم کاملاً شایسته پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود بوده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: فرمانداری افزایش نرخ بهای خدمات ناوگان را تا نرخ تورم مجاز اعلام کرده است و نرخ تورم نیز اکنون ۴۷ درصد است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از بررسی بهای بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی و کرایه تاکسی در عصر یکشنبه خبر داد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت: سازمان حمل و نقل و ترافیک، منابع حاصل از عوارض دریافت کرایه پارکینگ‌ها را مورد بررسی و بازنگری قرار دهد.
چندی پیش مهدی چمران با اشاره به سرما و برودت سراسری هوا در کشور گفت: «درخواست ما از مردم همکاری در این زمینه است تا خودشان به خودشان یاری برسانند تا مردم در شهر‌های سردسیر شمالی آسیب نبینند». در همین رابطه محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه هم میهن با یک کاریکاتور کنایه آمیز، به گفته‌های رئیس شورای شهر تهران واکنش نشان داده است.
رهبری نوشت: اگر اتفاق مشابهی در حد یک مدیر کل در دولت‌های قبلی افتاده بود، الان کاربران سایبری و جریان انقلابی داشتند علیهش هشتگ ترند می‌کردند وخواستار استعفا و محاکمه‌اش می‌شدند.
رئیس‌ جمهور ونزوئلا در دیدار با «ماکرون» در اشاره به حمایت های پاریس از اغتشاشات سال پیش در کاراکاس خطاب به وی گفت: نماینده ما در کنفرانس، «خورخه رودریگز» است.
یک مقام ارشد سودانی مدعی شد که رئیس شورای حاکمیتی این کشور در بازه زمانی حداکثر ۱۵ روزه تصمیماتی را در خصوص کناره گیری خود اتخاذ خواهد کرد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، به شکل غیرمستقیم از جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس به‌خاطر کم نکردن دستمزدشان انتقاد کرد. او رئیس لالیگا را هم مقصر ثبت قراردادهای عجیب بازیکنان بارسا در دوره مدیریت قبلی دانست.
رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: کرایه سرویس مدارس بسیار بیشتر از آن چیزی است که توسط شورای شهر به تصویب رسیده است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: هر ساله نرخ کرایه سرویس مدارس در شورای شهر مصوب می‌شود و برای سالجاری نیز پیش بینی شده به طور متوسط ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشیم، اما از آنجایی که در برخی موارد در سال گذشته افزایشی وجود نداشته، مشکلات خاصی در برخی مسیر‌ها وجود دارد و برای سال جاری اجازه داده شد تا سرویس مدارس متوسط ۲۵ درصد و حداکثر تا ۳۵ درصد افزایش نرخ داشته باشند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت قبل پویایی و نشاط کمتری داشت به حدی که در ۲ سال آخر رئیس جمهور حتی برای تقدیم بودجه هم به مجلس نمی‌آمد.
فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، یک بار دیگر به کیلیان امباپه کنایه زد و گفت که از رد پیشنهاد رئال و تمدید با پی اس جی پشیمان خواهد شد.
سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید استان آذربایجان شرقی در سال های آینده استعدادهای جدیدی را به فوتبال معرفی خواهد کرد.
بر اساس تحریم‌های مقابله جویانه روسیه علیه بروکسل، روسیه صادرات گاز به اروپا از طریق خط لوله عبوری از لهستان را متوقف کرد.
محمد مهاجری با انتشار این توییت نسبت به اظهارات رئیس صدا و سیما انتقاد کرد.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی حرف معروفی دارند که گفتند برای مسئولان گشت ارشاد خواهیم داشت؛ این حرف ایشان به آن معنا است که با فساد مسئولان برخورد می‌کنیم و گشت ارشاد بر عملکرد مسئولان می‌گذاریم اما در کمتر از یکسال گذشته گشت ارشاد برای مردم در خیابان‌ها به نام امر به معروف و نهی از منکر و برای برخورد با بی‌حجابی فعال‌تر شده و دستور اجرای بخشنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی که زمان احمدی‌نژاد تصویب شد را می‌دهند و در اولویت قرار می‌گیرد در صورتی که با تخلفات مسئولان و مدیران برخورد مناسبی نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ