سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید استان آذربایجان شرقی در سال های آینده استعدادهای جدیدی را به فوتبال معرفی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیت رئال مادرید بر اساس یک تحقیق صورت گرفته، محبوب ترین کیت در میان علاقمندان به فوتبال است.
هنگامی که تهویه مطبوع کماکان ضروری است واحد‌هایی با درجه کارایی بالا با استفاده از خنک کننده‌های با ظرفیت بالقوه پایین گرمایش جهانی را انتخاب کنید. برای درک میزان کارآمدی آن شاخصی به نام شاخص بهره وری انرژی (ERR) وجود دارد شما باید واحدی با شاخص بهره وری انرژی نزدیک به چهار یا بالاتر از آن را انتخاب کنید.
سرمربی اتلتیکو مادرید بار دیگر تکرار کرد که نه ژوائو و نه هیچ بازیکنی بالاتر از نام باشگاه نیست.
حسین قربانزاده روند انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال را تشریح کرد.
منچسترسیتی بیشترین درآمد را بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی 2022 قطر کسب کرده است.
گل زیبای لیونل مسی به بنفیکا در دور گروهی لیگ قهرمانان فصل گذشته به عنوان بهترین گل فصل 23-2022 فوتبال اروپا انتخاب شد.
اگر توانستید به این تست‌ها جواب صحیح دهید آی کیو شما از ۹۹ درصد افراد بالاتر است.
نواک جوکوویچ با برتری سه بر صفر در فینال رولن گاروس 2023 و کسب قهرمانی این تورنمنت، به پرافتخارترین تنیسور مرد تاریخ تبدیل شد.
ماست ذهن را هوشیار و شفاف می‌کند، با مصرف این فرآورده لبنی، قدرت تمرکز شما بالاتر می‌رود.
اگر در حین نشستن، تماشای تلویزیون، راه رفتن یا کار کردن متوجه شدید ضربان قلبتان بالاتر از حد معمول است، بدانید که این اتفاق به کم‌آبی بدن مربوط است. وقتی مایعات کافی نمی‌نوشید، قلب شما مجبور است برای پمپاژ خون در سراسر بدن سخت‌تر کار کند و در نتیجه‌ی آن ضربان قلب بالا می‌رود. برای اینکه سیستم قلبی عروقی شما بهتر کار کند، روز خود را با مصرف مایعات فراوان شروع کنید و به طور منظم در طول روز آب و سایر مایعات بنوشید.
نتایج نشان داد که هوش به‌طور کلی با استرس کمتر (پریشانی و نگرانی کم و درگیری با کار زیاد) قبل و بعد از آزمون‌های هوش مرتبط است حتی بدون انجام آزمون، افرادی با ضریب هوشی بالاتر احساس شادی و انرژی بیشتری داشتند.
ال کلاسیکوی دوستانه تابستانی در شهر دالاس آمریکا، گران‌ترین بازی تاریخ فوتبال دنیا خواهد شد.
اوراواردز ژاپن در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا پرافتخارترین تیم است.
هالند با گلزنی مقابل وستهم، حالا رکورد دار تاریخ لیگ جزیره است. عنوانی که فوق ستاره‌های جهان فوتبال به آن دست پیدا نکردند؛ اما…
پدیده جوان فولاد در لیگ بیست و دوم بار دیگر با گلزنی در ترکیب تیمش درخشید.
تیم فوتبال پرسپولیس بیشترین رای را در نظرسنجی محبوبترین باشگاه دنیا به دست آورد.
هر کس اعتراض کند مفسد فی‌الارض است. اعتراض کردن و کشف حجاب امروز جرم شده. ولی کسی که بخورد و فساد کند و انبوه و انبوه مال مردم را ریالی و دلاری جابه‌جا کند آن جرمش چیست؟ شما دو نفر و سه نفر را گرفتید و گفتی سلطان سکه هستند و اعدام کردی. آن موقع سکه دو میلیون بود. چند روز پیش از ۳۰ میلیون رفت بالاتر. چه کسی را می‌خواهید بگیرید؟
تحقیقات نشان می‌دهد که ورزش هوازی با شدت متوسط تا زیاد ممکن است به افزایش سطح هورمون تیروئید شما کمک کند. به نوبه خود، این ممکن است به سرعت بخشیدن به متابولیسم شما کمک کند. افراد مبتلا به کم کاری تیروئید نیز ممکن است از افزایش مصرف پروتئین سود ببرند. تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم‌های پروتئینی بالاتر به افزایش سرعت متابولیسم شما کمک می‌کند.
سون بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن آسیا شد اما شگفتی بزرگ، پیشی طارمی از ستاره‌های ژاپنی است که باوجود درخشش در جام جهانی، پایین‌تر مهاجم تیم‌ملی قرار گرفتند.
اگرسرما خورده‌اید و تب دارید، نباید ورزش کنید، زیرا ورزش سبب افزایش دمای بدن شما می‌شود و تبتان را بالاتر می‌برد.
احمد بخارایی گفت: سیر صعودی و غیرقابل انتظار انواع آسیب‌های اجتماعی؛ چیزی شبیه به وضعیت بحران در بحران، وقتی بحران‌ها دست به دست هم بدهند ما با ابر بحران مواجه هستیم که از این مرحله وارد سرازیری فروپاشی اجتماعی می‌شویم؛ یعنی فروپاشی اتفاق افتاده و دائم دارد بیشتر می‌شود. وقتی شما شاهد دفع اجتماعی هستید، یعنی به‌تعبیری جدا از مهاجرت کردن با افرادی روبه‌رو می‌شوید که فقط قصد رفتن دارند، انگار که بخواهند بگویند بالاتر از سیاهی رنگی نیست. از طرفی شما نباید از افزایش آمار خودکشی بگذرید، جامعه دو قطبی شده را توجه کنید، این بدترین وضعیت برای یک جامعه است که در جامعه ما اتفاق افتاده، انگار در یک جامعه مردم علیه یکدیگر لشگرکشی می‌کنند.
پژوهشگران دانشگاه راکفلر در نیویورک دریافتند افرادی که سطوح بالاتری از اسید‌های خاص را روی پوست خود دارند ۱۰۰ برابر بیش‌تر برای پشه ماده Aedes aegypti نوعی از پشه مسئول انتشار بیماری‌هایی مانند دنگی، چیکونگونیا، تب زرد و زیکا جذاب‌تر هستند.
حتی اگر سن خواب شما بیشتر از سن تقویمی باشد، به این معنی نیست که خطر مرگ و میر شما بالاتر خواهد بود.آدم‌هایی را می‌بینید که در ۹۰ سالگی سیگار می‌کشند و الکل می‌نوشند و از خود می‌پرسید: چطور این شخص این همه مدت زنده مانده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ