رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از بررسی بهای بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی و کرایه تاکسی در عصر یکشنبه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا هاب‌های پتروشیمی ایران، به شهرهای سوخته تبدیل می‌شوند؟ آیا صدها‌میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در شرکت‌های پتروشیمی، فدای سودآوری چند انحصارگر (مثلا در تولید یوتیلیتی) می‌شود؟ آیا ناقوس مرگ پتروشیمی‌ها با ناکارآمدی مدیران بالادستی، به‌‌‌‌‌‌صدا در می‌آید؟ روی پل اقتصاد و صنعت، چه کسی ایستاده است و در صدد تخریب چیست؟
در حالی که چند روزی است، بازار ارز و به دنبال آن بازار‌هایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی در پیش گرفته اند، امروز قیمت‌ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
دوفوریت کاهش نرخ بهای بلیت مترو در جلسه امروز شورای شهر تهران به تصویب رسید.
مشهد ـ رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی مشهد گفت: کاهش بهای حمل و نقل عمومی را صرفاً در راستای تحقق شعار سال و رفاه حال مردم، به ویژه دهک‌های پایین اقتصادی جامعه، مصوب کردیم.
باشگاه پرسپولیس از قیمت بلیت دربی شماره 100 رونمایی کرد.
افزایش بهای بلیت مترو و اتوبوس و کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که به آمریکایی ها اجازه نمی دهیم به بهانه های مختلف حتی در یک وجب از خاک سرزمین ما حضور داشته باشند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: فرمانداری افزایش نرخ بهای خدمات ناوگان را تا نرخ تورم مجاز اعلام کرده است و نرخ تورم نیز اکنون ۴۷ درصد است.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد افزایش 40 درصدی بهای کرایه مترو داده شده است.
بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری در میدان مرکزی میوه و تره بار با ۱۸ رأی موافق ۳۵ هزار تومان برای هر متر مربع افزایش یافت.
بهای خدمات کارشناسی و فنی سامانه هوشمند پایش و اعلام حریق سازمان آتش نشانی برای سال آینده ۴۰ درصد افزایش یافت.
بهای جمع آوری انواع پسماند اعلام شد
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری درباره نرخ بهای جمع آوری پسماند تهران توضیحاتی داد.
بازار اجاره بها در محله نازی آباد که یکی از محله های جنوب تهران است به نسبت دیگر مناطق داغتر است زیرا با قیمت های حدود ۱ تا ۵ میلیون تومان می توان یک خانه ۸۰ متری اجاره کرد.
بازار اجاره بهای مسکن در محله قیطریه با توجه به اینکه در شمال تهران بالاترین قیمتها را شامل می شود و برای اجاره بها در این خانه ها باید حتما ماهیانه ۱۵ تا ۲۰ میلیون کرایه پرداخت شود
از بهار ۹۰ که کی‌روش وارد فوتبال ایران شد و کارش را به‌صورت رسمی آغاز کرد، نوروز‌های زیادی را با او گذرانده‌ایم، اما خبری از «روز نو» نبوده است.
آمارهای بازار اجاره بهای مسکن در آخرین ماه فصل پاییز زیاد با نوسان همراه نیست اما ظاهرا مالکان براساس نیاز خود اقدام به اجاره دادن واحد مسکونی خود می کنند.
آمارهای بازار اجاره بهای مسکن در آخرین ماه فصل پاییز متغییر است و هر روز با قیمت جدیدهای به روز می‌شود.
آمارهای بازار اجاره بهای مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که این بازار با تورم همراه بوده است.
دبیر شورای فنی شهرداری تهران از تصویب بهای تعمیر، نگهداری و مقاوم سازی پل‌های شهری و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی به شهادت رساندن یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» در نابلس شد و به محمود عباس توصیه کرد که برای بقای تشکیلات خودگردان اوضاع میدانی کرانه باختری را کنترل کند.
به دلیل افزایش عرضه نفت در بازار های جهانی، بهای معاملات آتی نفت برنت با ۱.۵ درصد کاهش به ۸۴.۹۴ دلار در هر بشکه رسید.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید که قیمت گاز در اروپا تا پایان سال به ۵ هزار یورو افزایش خواهد یافت.
شرکت دولتی گاز روسیه (گازپروم) اعلام کرد که بهای گاز در اروپا در زمستان سال جاری، ۶۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ