شعبانی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد تونل شهید متوسلیان گفت: این تونل ۹ کیلومتر از میدان سپاه تا بزرگراه بعثت در دوطبقه خواهد بود و از مناطق حساس و اقتصادی تهران همچون بازار، مولوی و شوش عبور می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سادیو مانه که دیروز رسما به النصر پیوست دقایقی پیش برای اولین بار با این تیم تمرین کرد و با استقبال بازیکنان این تیم عربستانی مواجه شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از بازگشایی تونل تنگ زاغ در محور مهم ترانزیتی بندرعباس به سیرجان خبر داد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: گزارشی از مفقودی یک خانم ۴۲ و یک مرد ۳۵ ساله در محدوده تونل ۲ داشتیم که از همان روز مشغول جستجو هستیم.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تونل شماره ۲ جاده چالوس که به خاطر سیل اخیر مسدود شده بود، بازگشایی شد.
تلاش‌های گروه امدادی برای بازگشایی مسیر مسدود شده تونل ۲ و ۳ جاده چالوس در حال انجام است از طول ۲۰۰ متر مسدود شده ۱۵۰ متر گل و لای تخلیه شده و نیروهای امداد در حال خارج کردن خودروهای گرفتار شده در سیلاب می‌باشند.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در سیل اخیر تونل شماره دو الف و ب در محور کرج ـ چالوس مسدود و از گل و لای پر شد، گفت: تلاش می‌شود تا اواخر هفته آینده این دو تونل بازگشایی شود.
کرج- معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،آخرین وضعیت پاکسازی و بازگشایی تونل شماره ۲ جاده چالوس را تشریح کرد.
مهدی عبدی، مدافع هوادار می‌گوید فصل سختی داشته اما سعی می‌کند از اتفاقاتی که افتاده درس بگیرد.
تونل افتخار تیم هوادار برای پرسپولیس
بازیکنان تیم بارسلونا پیش از شروع بازی امشب از تونل افتخار بازیکنان تیم رئال سوسیداد عبور کردند.
اصفهان- ۲۵ سال از تاریخ کلنگ زنی سد و تونل کوهرنگ سه می‌گذرد و این پروژه‌ انتقال آب که طبق قرارداد باید تا سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری می‌رسید پس از ربع قرن انتظار، همچنان بر زمین مانده است.
بازیکنان رئال مادرید پیش از شروع بازی امشب جام قهرمانی کوپا دل‌ری را برای هواداران حاضر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به نمایش گذاشتند.
در طول حفاری‌ها و کاوش‌های مداوم معبد، کاتلین مارتینز از دانشگاه سانتو دومینگو در جمهوری دومینیکن و همکارانش این سازه را در عمق ۱۳ متری زیر زمین کشف کردند. این تونل ۲ متری در میان ۱۳۰۵ متر ماسه سنگ حفر شده بود.
احمدی اظهار کرد: در زمان حاضر در نقاطی از این مسیر ارتباطی از جمله خروجی تونل کندوان، خروجی قطعه ۲ آزاد راه محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه، کف هزار چم و مرزن آباد ترافیک زنجیره‌ای پرحجم گزارش شده است.
عملیات اجرایی طرح پروژه تونل بهشت‌آباد پس از اطمینان‌سنجی توسط وزیر وقت نیرو و نظر مثبت مشاور بین‌المللی سومی به‌نام d۲ از کشور اتریش و مطالعات مجرب‌ترین مشاوران داخلی و بین‌المللی ازقبیل شرکت‌های کوئینه بلیه فرانسه، پویری سوئیس، رم آلمان، با اخذ مجوز‌های لازم از سال ۱۳۸۸ شروع و با ردیف اعتبار ملی در سال ۱۳۹۱ ادامه یافت؛ اما در ابتدای سال ۱۳۹۹ متوقف شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهداد عنوان کرد: در این حادثه۱۰ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد که پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان و دریافت اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم اورژانس به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شدند.
نمایش دلپذیر شاگردان دشان با تقدیر ویژه نیمکت‌نشینان تیم ملی فرانسه همراه شد.
اصفهان- رئیس حوضه آبریز زاینده رود گفت: خط تونل سوم کوهرنگ باید وارد مدار شود تا وضعیت حوضه آبریز با کمک بارش‌ها کمی به تعادل برسد در غیر اینصورت شرایط سختی برای کشت پاییزه خواهیم داشت.
علیرضا بیرانوند در شرایطی تولد 30 سالگی خود را در اتریش پشت سر گذاشت که بازیکنان برای او تونل کتک در نظر گرفته بودند.
علیرضا بیرانوند در شرایطی تولد 30 سالگی خود را در اتریش پشت سر گذاشت که بازیکنان برای او تونل کتک در نظر گرفته بودند.
بزرگترین تونل باد جهان با قطر ۸۰ سانتی متر در چین ساخته شده و بستری مناسب برای انجام تست های مافوق صوت ارزان قیمت را فراهم می کند.
دادستان بندرعباس گفت: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال انشعاب، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز می‌کردند، اما (در آخرین سرقت) به دلیل جمع شدن حجم زیاد گاز در تونل نتوانستند کار خود را به اتمام برسانند و دو نفر از عوامل قاچاقچیان در این حادثه جان خود را از دست دادند.
جراردو سیوانه پیش از بازی با آگسبورگ صاحب چهارمین فرزندش شده است.
تیم فوتبال مس رفسنجان درحالی نخستین جلسه تمرینش در ورزشگاه اختصاصی را برگزار کرد که قبل از آن اتفاق جالبی افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ