رئیس کمیسیون امور بین‌الملل در دومای روسیه گفت: حتی اگر تمام تسلیحات دنیا را در اوکراین متمرکز کنند، ما قادر به یافتن راهی برای تحقق پیروزی هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همیشه باید نسبت به پزشک اعتماد داشت اگر اعتماد ندارید، اصلا نزد او نروید. پس چگونه می‌توان به پزشکی اعتماد داشت ولی با زور درخواست معاینه و ویزیت کرد؟! و بعد هم این‌چنین علیه او اقدام کرد؟ این رفتار محصول بساطی است که عده‌ای علیه پزشکان راه انداخته‌اند، نه می‌توانند بدون آنان زندگی کنند و نه می‌توانند به آنان احترام بگذارند. در هر حال باید منتظر بود و دید که آیا ساختار موجود قادر است که با رسیدگی و تنبیه خاطی، از خودش و از پزشکان و از مردم در برابر این افراد دفاع کند؟ خواهیم دید.
دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در حوزه علم و فناوری گفت: ما باید برای تامین استقلال کارهایی را انجام دهیم که دیگران قادر به انجام آن نباشد، باید کارهای ملی ما پیشرو کشورهای دیگر باشد.
"میچیو کاکو" فیزیکدان می‌گوید رایانه‌های کوانتومی جهان مان را متحول خواهند کرد. او معتقد است این فناوری قادر به درمان بیماری سرطان و بحران‌های آب و هوایی خواهد بود. با این وجود، آیا می‌توان رایانه‌های کوانتومی را راه اندازی کرد؟
به طور معمول امواج گرانشی بسیار ضعیف هستند و ما باید آشکارساز‌هایی بسازیم که قادر به اندازه‌گیری فواصل کمتر از عرض یک هسته اتم باشند تا امواج گرانشی عبوری از زمین را پیدا کنیم. اما محققان اشاره کرده اند که این امواج گرانشی در جهان اولیه، بسیار قوی شده بودند و حتی ممکن است الگو‌های موج ایستاده را ایجاد کرده باشند؛ که در آن امواج گرانشی حرکت نمی‌کردند و ساکن بودند. مکان‌هایی که امواج در آن قوی‌ترین هستند، مقدار استثنایی انرژی گرانشی را نشان می‌دهند.
محمد نبی حبیبی، شهردار وقت تهران با انتقال وزارت کشور از خیابان بهشت به خیابان فاطمی موافقت کرد، ولی همکاران وی با این تغییر مکان، مخالف بودند. ایشان پذیرفتند، ولی همکارانشان قبول نمی‌کردند و مقاومت‌هایی صورت گرفت. وقتی ما فشار آوردیم و وزارت کشور به خیابان فاطمی انتقال یافت در روزنامه‌ها علیه من مقاله نوشتند و بیان کردند که وزیر کشور خانه اش این قدر بزرگ است که هلی کوپتر در آن می‌نشیند، چون روی ساختمان فعلی وزارت کشور هلی کوپتر نیز می‌تواند بنشیند و وزیر کشور می‌خواهد با هلی کوپتر از منزلش به وزارتخانه برود.
هوش مصنوعی هر چه پیچیده‌تر شود به طور فزاینده‌ای شبیه ما خواهد شد. آیا ما قادر خواهیم بود در برابر برنامه‌های رایانه‌ای خود مقاومت کنیم؟
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: آمریکا قصد دارد به پرواز پهپادها بر فراز دریای سیاه ادامه دهد اما این پهپادها با اقدامات پدافندی روسیه مواجه خواهد شد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما قادر هستیم به لطف الهی تا دو هزار کیلومتر ناوهای آمریکایی را بزنیم که این دو هزار کیلومتر هم به احترام اروپایی‌ها است که انشالله این احترامشان را حفظ کنند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به قدرت موشکی این نیرو تصریح کرد: ما اکنون قادر هستیم تا فاصله دو هزار کیلومتری ناو‌های هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار دهیم. البته این فاصله به احترام اروپایی‌ها روی عدد ۲ هزار کیلومتر نگه داشته ایم و امیدواریم اروپایی‌ها احترام خود را نگه دارند.
سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه ما امروز تبدیل به یک قدرت شده و امروز از قدرت منطقه‌ای هم عبور کرده ایم، گفت: اگر ایران در منطقه همراه نباشد آن‌ها قادر به اجرای هیچ طرحی نیستند. حل مشکلات اقتصادی به مراتب راحت‌تر از مسائل نظامی است.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
شریف با اشاره نقش قرارگاه سازندگی سپاه در آبادانی کشور بیان کرد: این قرارگاه یک نوع جدید از سدسازی، اتوبان‌سازی، ایجاد پل و ساخت پالایشگاه‌های نفتی را ایجاد کرده که در جهان خاص و زبانزد و بی‌نظیر است ولی به دلیل ضعف در حوزه رسانه قادر نیستیم با غول رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.
وزیر امور خارجه ایالات متحده افزود: روسیه به تنهایی قادر به پایان دادن به جنگ است و تا زمانی که این کار را انجام دهد ما به حمایت از اوکراین ادامه خواهیم داد.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: ما بار‌ها ادعای استفاده از پهاد‌های ایرانی را رد کرده‌ایم. من فکر می‌کنم مجموعه صنعت نظامی ما قادر است تسلیحات کافی را برایمان تولید کند و نیازی نداریم که تسلیحات دیگران استفاده کنیم.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق گفت: امکانات و توانایی ما در بُعد اطلاعاتی و امنیتی پیشرفت بسیاری کرده است و پیش از اجرای عملیات تروریستی آن را ناکام می‌گذارد.
محمد نصرتی مربی تراکتور با تمجید از پشتکار و انگیزه سرمربی لالیگایی جدید این باشگاه، مدعی است او در فرصت مناسب قادر خواهد بود اتفاقات بزرگی را نه در تبریز که در فوتبال ایران به جا بگذارد.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، معتقد است هیچ تیمی از نظر کیفی بالاتر از اسپانیا نیست و قادر به رقابت با همه مدعیان هستند.
ویتامین سی یک ماده مغذی محلول در آب است که در بعضی غذا‌ها یافت می‌شود. ما انسان‌ها برخلاف بسیاری از حیوانات قادر به ساخت ویتامین سی نیستیم؛ در حالی که این ویتامین یک ماده غذایی ضروری برای ما به حساب می‌آید.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی ضمن انتقاد از تعرض دوباره به سفارت ایران در انگلیس، گفت: دولت انگلیس اگر نمی‌تواند امنیت را تأمین کند به ما اعلام کند.
سخنگوی وزارت ارتباطات عراق گفت: موقعیت راهبردی عراق، ما را قادر می‌سازد تا بدون هیچ گونه مشکل فنی ماهواره را در مدار مورد نیاز قرار داده و فعال کنیم.
کربی مدعی شد: توافق جدید با ایران ما را قادر می‌سازد که بازرسان بیشتری را مستقر کنیم و ببینیم که ایرانی‌ها چه کار می‌کنند.
مصر و تلاش برای تبدیل شدن به قطب برق شمال آفریقا
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه اگر آقای رئیسی کشور را خوب اداره کند مردم به آینده امیدوار می شوند و امیدوارانه به پای صندوق می آیند و در بخش عمده ای به ما رأی می دهند، گفت: جمهوری اسلامی نیاز به یک بازگشت به خود دارد، نیاز به یک اصلاحات مثبت دارد و هیچ کس غیر از مقام معظم رهبری نمی تواند. نه رئیس جمهور و نه رئیس قوه قضائیه و نه رئیس قوه مقننه، نه جمع‌شان و نه فردشان، هیچ فردی جز مقام معظم رهبری قادر نیست به داد مملکت برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ