سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق گفت: امکانات و توانایی ما در بُعد اطلاعاتی و امنیتی پیشرفت بسیاری کرده است و پیش از اجرای عملیات تروریستی آن را ناکام می‌گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای گروه تروریستی داعش، ۴ شهروند عراقی ساکن منطقه «ابوالجیر» واقع در غرب استان الانبار را ربودند.
لزوم اتحاد کشورهای عربی در مقابل دیکته‌های خارجی و هدف آمریکا از آموزش عناصر مسلح در مرزهای عراق از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
گروه تروریستی داعش با صدور بیانیه‌ای مسئولیت حمله اخیر به پایگاه ارتش سوریه در حومه شهر المیادین را پذیرفت.
معاون مرکز تعاملات علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: نخبگان ایرانی خارج از کشور از ۲۵پروژه علمی جایگزین سربازی دفاع کردند و اکنون در مرحله دریافت کارت پایان خدمت هستند.
معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی گفت: اکنون سرعت تبدیل شرکت ها به شرکت دانش بنیان از ۱۰۰ روز به ۴۰ روز رسیده است.
امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: اکنون به درجه‌ای از پیشرفت تکنولوژیکی و دانش در زمینه تولید تجهیزات پدافند هوایی رسیده‌ایم که می‌توانیم این تجهیزات را صادر کنیم.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون کیفیت بخشی را درون الگوی اصلی و در دل همین ۱۰۰ امتیاز دیده‌ایم، گفت: به این ترتیب مدارسی که رویکرد فرهنگی و پرورشی داشته باشند، در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی شرکت کنند، تشکل‌های دانش آموزی فعال داشته باشند، در اقامه نماز و امر حجاب و عفاف اهتمام داشته باشند و مواردی از این دست، در تعیین شهریه‌شان اثرگذار خواهد بود.
مشهد ـ رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: اکنون بیش از ۸۰۰ شرکت دانش بنیان در خراسان رضوی با اشتغال مستقیم هشت هزار شغل در حوزه فناوری ایجاد کرده اند.
آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری می‌کنیم، به‌طور قطع باید به همین نسبت نشانه‌های آن را در وضعیت فردا، هفته، ماه و سال بعد هم باید ببینیم. آینده موهوم و خیال نیست. آینده ما همین گذشته و اکنون ما و حتی شاید هم بدتر است، مگر اینکه مسیر خود را تغییر دهیم. آینده وعده‌های سر خرمن نیست. آینده از جنس علم و دانش و اراده است و نه از جنس وعده. آینده‌نگری زاییده جامعه و بشر خلاق، آزاد، علم‌گرا، مشارکت‌جو و امیدوار و با اعتماد به نفس و اعتماد به دیگران است.
محققان یک شرکت دانش بنیان کیت‌های تشخیص ۱۶ نوع بیماری دام را تولید کردند و اکنون قراردادی برای تولید مشترک با ترکیه منعقد کرده اند.
وزیر سابق ارتباطات به مسمومیت دانش آموزان واکنش نشان داد و نوشت: اکنون که وزارت بهداشت اعلام نموده است که این حوادث عمدی است و دستگاه قضایی هم برای رسیدگی وارد عمل شده است؛ به نظر می رسد پیگیری و اطلاع رسانی در مورد آن بایستی در ردیف اولویت بندی «مقابله با اقدامات تروریستی» قرار گیرد.
وزیر سابق ارتباطات به مسمومیت دانش آموزان واکنش نشان داد و نوشت: اکنون که وزارت بهداشت اعلام نموده است که این حوادث عمدی است و دستگاه قضایی هم برای رسیدگی وارد عمل شده است؛ به نظر می رسد پیگیری و اطلاع رسانی در مورد آن بایستی در ردیف اولویت بندی «مقابله با اقدامات تروریستی» قرار گیرد.
سرجیو پرالتا با یک دست متولد شد که هرگز به طور کامل شکل نگرفت. او با دست چپش می‌نویسد و اکنون در دبیرستان است، جایی که همکلاسی هایش تصمیم گرفتند کاری برای کمک به او انجام دهند. آن‌ها که کلاس مهندسی را در دبیرستان هندرسونویل در ایالت تنسی می‌گذرانند، برای او یک دست مصنوعی می‌سازند. پرالتا گفت: هیچ کس هرگز این چیز‌ها را به من پیشنهاد نداده است. " "در واقع احساس می‌کنم دست راست دارم.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاه تصفیه هوای از بین برنده میکروارگانیسم ها شدند که اکنون در فولادسازی مورد استفاده قرار می گیرد.
رئیس مجلس گفت: اکنون بیش از پیش آشکار شده که دشمن به دنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت و داعش سازی نوین است.
درایو الکتروموتورهای صنعتی یک شرکت دانش بنیان ایرانی اکنون قادر به تحمل رطوبت ۱۰۰ درصدی و دمای ۵۵ درجه سانتی‌گراد است و بر اساس برآوردها می‌تواند تا ۱۰ سال عمر مفید داشته باشد.
متخصص جراحی بیماری‌های چشمی گفت: یکی از رایج‌ترین بیماری‌هایی که با غربالگری به موقع و مداخله مناسب می‌توان از بروز عوارض جبران ناپذیر آن جلوگیری می‌کند، رتینوپاتی (آسیب شبکیه) نوزادان نارس است. بسیاری از نوزادان نارس در گذشته، به دلیل نبود دانش کافی بر اثر این عارضه با آسیب‌های جدی بینایی یا حتی نابینایی مواجه می‌شدند، اما اکنون با پیشرفت علم غربالگری این بیماری در مراحل اولیه قابل تشخیص و کنترل است.
عما افروغ گفت: برخی خواسته‌ها، ماهیت دانش آموزی و متعارف دارد و برخی دیگر مربوط به خواسته‌های شهروندی آنان است که باید سال‌های بعد مطالبه کنند، اما اکنون می‌خواهند درباره آن صحبت کنند؛ بنابراین باید در یک فضای گفت و گویی مسالمت آمیز به استماع حرف‌ها و مطالبات آن‌ها نشست.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اکنون برای نیمی از دانش آموزان، معلم ورزش داریم؛ کمبود نیروی انسانی به ویژه در حوزه تربیت بدنی و تحقق ساخت زیستی بدنی از جمله چالش‌های جدی ماست.
با وجود تاکید قانون بر حمایت همه‌جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید و عرضه نوآوری و فناوری اما اکنون شرکت‌های دانش‌بنیان با چالشی درخصوص بیمه قراردادها روبه‌رو شده‌اند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون در ایران کنکور در قالب سوالات چهارگزینه‌ای برگزار می‌شود، اما در کشور‌های دیگر سوالات صرفا چهارگزینه‌ای طراحی نمی‌شوند، گفت: کنکور را عاملی برای انحراف نظام آموزشی از مسیر اصلی اش می‌دانیم. مسیر اصلی این است که دانش آموز بتواند در برابر فرصت‌های یادگیری خودش را نشان دهد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره تمهیدات آموزش‌وپرورش برای سال تحصیلی جدید با توجه به همه‌گیری کرونا گفت: تا پایان سال تحصیلی گذشته بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال دز دوم واکسن را نیز دریافت کرده بودند و اکنون موضوع واکسیناسیون اجباری نیست و اختیاری است. اما توصیه می‌کنیم به همه‌ی دانش آموزان که دز یادآور را تزریق کنند.
وزیر صمت با اشاره به اینکه روند طی شده در صنعت خودرو رو به رشد و شتابنده است افزود: خبر خوب آن است که حرکت‌های مهم و قابل توجهی در بخش‌های دانش بنیان و فناوری‌های نوین آغاز شده است. در گام اول تمرکز بر ثبات تولید بود و اکنون به مرحله‌ای از تولید رسیده ایم که دیگر کسی نمی‌پرسد چرا خودرو ناقص تولید می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۵۲ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ