هوش مصنوعی هر چه پیچیده‌تر شود به طور فزاینده‌ای شبیه ما خواهد شد. آیا ما قادر خواهیم بود در برابر برنامه‌های رایانه‌ای خود مقاومت کنیم؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مخترع طرح سیستم جان پناه اضطراری با اشاره به قابلیت های این محصول فناورانه گفت: این سیستم امکان واکنش سریع برای کاهش تلفات سوانح غیر مترقبه را فراهم می کند.
مارگارت الویز نایت طی دوران حرفه‌ای خود بیش از ۱۰۰ دستگاه اختراع کرد و پتنت ۲۰ مورد از آن‌ها را به ثبت رساند.
اغلب ما مخترع اسکاتلندی‌الاصل، الکساندر گراهام بل را مخترع تلفن می‌دانیم، اما چند نام دیگر هم وجود دارد که با این اختراع پیوند خورده‌اند.
نام جوزفین کوکران به واسطه پتنت شماره 355139 که در 28 دسامبر 1886 برای اختراع ماشین ظرفشویی ثبت شده بود، در سال 2006 به تالار مشاهیر مخترعان ملی آمریکا وارد شد.
نام جوزفین کوکران به واسطه پتنت شماره ۳۵۵۱۳۹ که در ۲۸ دسامبر ۱۸۸۶ برای اختراع ماشین ظرفشویی ثبت شده بود، در سال ۲۰۰۶ به تالار مشاهیر مخترعان ملی آمریکا وارد شد.
دوچرخه جدید سرگئی گوردیف اگرچه ممکن است سرعت بالایی نداشته باشد، اما بی تردید نگاه مردم را به سوی خود جلب می‌کند. همچون طرح‌های پیشین، سرگئی گوردیف روند ساخت پروژه جدید دوچرخه بدون چرخ را در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است.
مخترع سیستم های آب سردکن و شیرآلات نی‌دار گفت: استفاده از این شیرآلات ضمن صرفه‌جویی ۶۰ درصدی در میزان آب آشامیدنی، از صرف میلیاردها تومان برای خرید لیوان‌های پلاستیکی و کاغذی پیشگیری می کند.
تسلا در میانه قرن نوزدهم در کرواسی امروزی که آن دوران در امپراتوری اتریش قرار داشت زاده شد و سال ۱۸۸۴ به آمریکا مهاجرت کرد و شهروند آن کشور شد. برخی به او لقب مخترع قرن بیستم داده‌اند و به باور بسیاری او اولین کسی است که رادیو را اختراع کرد.
حاجیه خانم مخترع (از خاندان مجتهدی تبریزی) همسر آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید دی ماه سال ۱۴۰۱ درگذشت و در حرم حضرت معصومه به خاک سپرده شد.
مارتین کوپر، مخترع ۹۴ ساله موبایل، می‌گوید از اینکه می‌بیند برخی افراد همانطورکه به صفحه موبایلشان زل زده‌اند از عرض خیابان عبور می‌کنند، از ترس خشکش می‌زند.
تصویری از تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان دربند، خرداد ۱۳۱۲ خورشیدی را می‌بینید. عکس از منظر جاده قدیم شمیران است و داروخانه دکتر پاپاریان (داروساز و مخترع ایرانی ارمنی‌تبار) در تصویر دیده می‌شود که بعد‌ها به جای آن ساختمان سلماس توسط محمدعلی شناور (بازرگانی که برق را به شمیران آورد) ساخته شد.
تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان دربند، خرداد ۱۳۱۲ خورشیدی.عکس از منظر جاده قدیم شمیران است و داروخانه دکتر پاپاریان (داروساز و مخترع نامدار ایرانی ارمنی‌تبار) در تصویر دیده می‌شود که بعدها به جای آن ساختمان سلماس توسط محمدعلی شناور (بازرگانی که برق را به شمیران آورد) ساخته شد
حافظه تصویری‌مان در دو دهه اخیر پر است از ایده‌های عجیبی که در هیچ آزمون عملی به اثبات نرسیده‌اند. نه احمدی‌نژاد هیچوقت درباره سرنوشت آن دختر نوجوان که حالا جوانی رشید است سخن گفت، نه ادعا‌های ماشین آبسوز هیچگاه تایید شد.
مراسم تشییع همسر آیت الله سبحانی، بانوی مومنه حاجیه خانم مخترع (از خاندان مجتهدی تبریزی) روز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱، از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع شد. مجلس ختم آن مرحومه عصر امروز، پس از نماز مغرب و عشاء در دفتر حضرت آیت‌الله سبحانی واقع در میدان شهداء، ابتدای خیابان صفائیه برگزار می‌شود. مجلس ختم برای بانوان نیز در حسینیه شهداء، در خیابان صفائیه برگزار خواهد شد.
بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در راستای شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» در چهار گروه فناور برتر، محصول برتر، شرکت دانش بنیان و مخترع برتر برگزار می شود.
یک مخترع هنرمند به نام دیوید بوون (David Bowen) اخیرا توانسته با ساخت Plant Machete گیاهان را قادر به شمشیر زنی کند.
ساخته آلفونزو گومز رخون داستانی را روایت می‌کند که شاید برای هر تماشاگری جذاب نباشد اما با توجه به رویارویی ادیسون و وستینگ‌هاوس، داستانی را به تصویر می‌کشد که اگر پرداخت بهتری داشت، می‌توانست به شدت توجه عمومی را به خود جلب کند و دست‌کم نبوغ این دو را نشان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ