معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان گفت: برنامه بنیاد برای محرومیت زدایی در ۶۶ منطقه محروم کشور دنبال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیگیری انجام سفرهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و اقداماتی با موضوع جهاد تبیین از جمله برنامه‌های فرهنگی این سازمان است.
برنامه‌های موبایل هنگام نصب، اجازه دسترسی به برخی از داده‌ها را می‌گیرند، گاهی هم این کار بدون آگاهی انجام می‌شود و حریم خصوصی را به خطر می‌اندازد.
«چت جی‌پی‌تی» تنها یکی از برنامه‌های مجهز به هوش مصنوعی است که می‌تواند برای انجام تحقیقات آکادمیک یا تقلید مکالمات با دانشگاهیان مشهور مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه برخی دیگر از نرم افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط مشتاق بلال انتخاب شده و به تقویت مطالعات شما کمک می‌کند، معرفی می‌شوند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید کار علمی بر پایه دانش و برنامه‌های با تدبیر و برنامه‌ریزی در حوزه حجاب و عفاف صورت گیرد.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی با تشریح برنامه های این فدراسیون برای فصل بهار گفت: هدف از انجام همه این برنامه ها و رویدادها افزایش فعالیت بدنی و کاهش کم تحرکی بین مردم است.
سمنان_ مدیر کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد به صورت جدی دنبال می‌شود، گفت: مراحل بازتوانی و ساماندهی ۴۳۹ معتاد متجاهر استان انجام شد.
قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه کتاب گفت: آماده‌سازی نمایشگاه از دوشنبه گذشته انجام شده است و امسال ناشران در دریافت غرفه و حضور در نمایشگاه کتاب بهتر عمل کردند و از روز گذشته ناشران در حال مراجعه و انتقال تجهیزات غرفه‌های خود هستند. امیدواریم با حضور اصحاب رسانه و ۷۰ دستگاه همکار در این دوره از نمایشگاه کتاب شاهد یک رویداد فرهنگی خوب باشیم.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با توصیه به انجام تست‌های غربالگری جنین برای تمامی مادران باردار، گفت: برنامه‌های غربالگری جنین روش‌هایی آسان، ارزان و در دسترسی هستند که شانس بروز بیماری‌های مورد نظر را تعیین و امکان تشخیص زودهنگام آن‌ها را فراهم می‌نمایند.
امیر بیات گفت: توسعه کشتیرانی به طور صرف تنها اقدامی نیست که دردریای خزرمورد توجه است بلکه انجام برنامه‌های راهبردی درخصوص کاهش زمان تخلیه وبارگیری کشتی‌هادرمحدوده بنادر در دستورکار قراردارد
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز عملیات حج تمتع از سوم خردادماه ۱۴۰۲ خبر داد و برنامه‌های هما را جهت انجام هرچه بهتر این عملیات بزرگ تشریح کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.
جواد خیابانی مجری و تهیه‌کننده برنامه‌های ورزشی یادداشتی بلند خطاب به سرمربی تیم ملی ایران تنظیم کرده است.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان گفت: تیم ما در بازی سوم فینال با 70 درصد توان خود بازی کرد و برنامه‌های دفاعی را دقیق تر انجام داد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما نه تنها به انجام تکالیف الهی در خانه خود اصرار داریم بلکه در خارج از خانه خود نیز خدمت به مسلمانان و مستضعفان غیرمسلمان را هم چون دستور دین است در برنامه رسمی و عملی نظام قرار دادیم و دفاع از مظلوم جزو برنامه های قطعی نظام است.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی که پس از مصدومیت، با هماهنگی انجام شده میان فدراسیون و باشگاه لورکوزن زیر نظر کادر تیم ملی برنامه‌های ویژه خود را پیش می‌برد، همچنان با میکاییل موریرا به تمرینات خود ادامه می‌دهد. او تا هفتم آبان زیر نظر کادر تیم ملی به تمرین خواهد پرداخت و پس از این تاریخ بر اساس توافق قبلی، تمرینات خود را در باشگاه لورکوزن از سر خواهد گرفت تا آماده خدمت به تیم ملی و تیم لورکوزن شود.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که پس از مصدومیت، با هماهنگی انجام شده میان فدراسیون فوتبال و باشگاه لورکوزن زیر نظر کادر تیم ملی برنامه‌های ویژه خود را پیش می‌برد، همچنان با میکائیل موریرا به تمرینات خود ادامه می‌دهد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت برنامه‌های تیم ملی قبل از حضور در جام جهانی را تشریح کرد و از انجام یک بازی تدارکاتی در تهران خبر داد.
اعتراض و برگزاری تجمعات امروزه به یک اقدام عادی درتمامی کشور‌ها بدل شده است و مردم دربیشتر کشور‌ها با انجام آن، به مخالفت با عملکرد و برنامه‌های حاکمیت درباره موضوعی خاص می‌پردازند، اما به راستی چرا در ایران حقایق به درستی بازتاب داده نمی‌شود.
ایجاد گذرهای فرهنگی یکی از برنامه‌های است که مدیریت شهری به دنبال انجام آن است اما متاسفانه اجرای این گذرها هنوز در برخی نقاط به نتیجه نرسیده است.
ایجاد گذرهای فرهنگی یکی از برنامه‌های است که مدیریت شهری به دنبال انجام آن است اما متاسفانه اجرای این گذرها هنوز در برخی نقاط به نتیجه نرسیده است.
والری کارپین، سرمربی روسیه، می‌گوید بازی دوستانه این تیم با ایران ممکن است انجام نشود چرا که تیم ملی روسیه برنامه‌های مهم‌تری در پیش دارد.
سردار سلامی: برنامه‌های مختلفی مثل استفاده از پیام رسان‌های داخلی و موتور جستجو در حال انجام است، که دولت قبلی اعتقادی به تولید محتوا و زیرساخت در این زمینه نداشت و حتی یکی از موسسات ما را، که به دنبال استقلال در فضای مجازی بود، ۵۰۰ میلیارد تومان جریمه کرد.
محمد محبی برای دومین بار در تمرینات تیم جدیدش حضور پیدا کرد و پا به پای سایر نفرات مشغول انجام برنامه‌های کادرفنی شد.
کرمان- رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفرش به کرمان صبح امروز از مناطق جنوبی این استان بازدید هوایی انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ