اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پشت پرده ریزش بازار سرمایه در نیمه اردیبهشت‌ماه رانت اطلاعاتی برخی سهامداران بود که ادامه آن ریزش در نهایت دامن سایر سهام‌داران را نیز گرفت و شناسایی و برخورد با سهام‌داران متخلف به یکی از وعده‌های سازمان بورس تبدیل شد و تحقق این وعده همچنان مطالبه سهام‌داران است.
در معاملات روز سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۳۰ هزار و ۱۶۱ واحد نزول کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۷۳ واحد پایین آمد. ریزش ۳۰ هزار واحدی بزرگترین سقوط شاخص در یک ماه اخیر است. شاخص هم وزن نیز بزرگترین ریزش در یک ماه اخیر را ثبت کرد. سقوط بورس ادامه دارد؟
افت قیمت‌ها امروز نیز در بورس ادامه داشت. شاخص کل که دیروز ریزش ۱۸ هزار واحدی را تجربه کرده بود با افت ۱۷ هزار و ۸۲۷ واحدی به حدود ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار واحد رسید. منتظر افت بیشتر شاخص بورس باشیم؟
قیمت سکه امامی روند ریزشی را حفظ کرده و اکنون به قیمت ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.
یک فعال بازار طلا و سکه با بیان اینکه شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و کاهش قیمت ارز منجر به کاهش قیمت طلا و سکه شده است، پیش بینی کرد که روند کاهشی قیمتها ادامه داشته باشد.
بررسی آخرین قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی در بازار آزاد نشان می دهد که قیمت خودرو همچنان در حال ریزش بوده و خریداران نیز به امید ریزش بیشتر قیمت ها از خرید عقب نشینی کرده اند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۰ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۶ میلیون و ۸۴۲ هزار تومان است.
روند ریزشی شاخص‌کل که از ابتدای هفته گذشته با شدت زیادی آغاز شده‌بود تا انتهای هفته ادامه یافت. در نهایت نماگر اصلی بورس که در اولین روز معاملاتی هفته پیش فاصله اندکی تا لمس سقف ۲‌میلیون و ۶۰۰‌هزار واحد داشت در آخرین روز معاملاتی هفته کانال ۲میلیون و ۳۰۰هزار واحد را نیز از دست داد و با کاهش ۲/ ۱درصدی نسبت به‌روز قبل‌تر در سطح ۲میلیون و ۲۷۸هزار‌واحدی ایستاد.
بورس امروز در ادامه معاملات پرعرضه‌ای که از نیمه روز گذشته آغاز شد، با فشار فروش نسبتا زیادی کار خود را آغاز کرد و برای دومین روز متوالی شاخص کل بورس ریزش کرد و با کاهش ۱.۸۵ درصدی، بار دیگر کانال ۱.۸ میلیون واحدی را از دست داد. فردا بازار باز هم نزولی خواهد بود؟
کارشناس مسکن گفت: با توجه به ریزش سنگین قیمت دلار، قیمت مسکن پایتخت بین 5 تا 15 درصد نسبت به اوج قیمت در دو هفته گذشته کاهش داشته است.
بازار سرمایه در هفته گذشته ریزش هیجانی را داشته و این هفته می تواند ریزش ها ادامه دار باشد.
شاخص کل تا این لحظه از معاملات با ریزش بیش از ۴۸ هزار واحدی کار خود را ادامه داده است.
شاخص کل امروز نیز با ریزش کار خود را آغاز کرده و همچنان وضعیت نوسانی بازار ادامه دارد.
هم زمان با ادامه عرضه خودرو در بورس نمادهای خودرویی سبز رنگ شدند.
هم زمان با ادامه عرضه خودرو در بورس نمادهای خودرویی سبز رنگ شدند.
ریزش ربع سکه ادامه داشته و به قیمت ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.
بورس در معاملات امروز نیز هیجانی رفتار کرده و بیش از 26 هزار واحد اصلاح کرد.
بازار ارز امروز با ریزش نسبت به هفته گذشته به کار خود ادامه داده و قیمت دلار توافقی به
در معاملات این هفته انس طلا با وجود صعود ابتدای هفته در انتهای هفته با نزول بسته شد.
شاخص بورس در جریان معاملات دیروز با کاهش بیش از ۱۰ هزار واحدی همراه شد و با کاهش ۰.۸۴ درصدی به محدوده ۱.۲۶۷ نزول کرد. در صورتی که امروز هم شاخص کل به روند نزولی خود ادامه دهد احتمالا شاهد یکی از بدترین هفته‌های بورسی طی یک سال گذشته خواهیم بود. آیا امروز هم شاهد ریزش سنگین شاخص‌های بورس خواهیم بود؟
امروز نیز بازار سرمایه با ریزش شاخص کل همراه بود اما نکته مثبت ورود پول هوشمند بیش از روزهای گذشته است.
امروز نیز بازار سرمایه با ریزش شاخص کل همراه بود اما نکته مثبت ورود پول هوشمند بیش از روزهای گذشته است.
شاخص کل بورس امروز نیز مانند روزهای گذشته با کاهش کار خود را اغاز کرد به طوری ک هم اکنون شاخص کل با کاهش ۲۴۱۴ واحدی رو به رو است.
عضو شورای شهر تهران گفت: به دنبال خشک شدن تعدادی درخت در خیابان ولیعصر مالک متخلف مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ