اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتشار چند تصویر زیبا بعد از مسابقه نیمه‌نهایی اسپانیا و سوئد توجهات زیادی را در فضای مجازی به خود جلب کرد.
جیمز وب در چند وقت گذشته تصاویر و داده‌های باارزشی را به دانشمندان ارائه کرده است. کشف دو ستاره نادر حاصل از ماده تاریک و تصویری از یک سحابی سیاره‌ای ازجمله دستاوردهای این تلسکوپ تحقیقاتی در چند وقت گذشته بوده‌اند.
چند روز پس از رونمایی تویوتا از کرولا کراس در ژوئن ۲۰۲۰، یک هنرمند این کراس اوور جمع و جور را به یک پیکاپ فرضی تبدیل کرد.
پایگاه خبری «چند ثانیه» تصویری جالبی از حرم امام رضا (ع) در هوای آلوده مشهد منتشر کرد.
در ادامه چند طرح جالب و دیدنی از شهر کرج در سال ۱۶۰۲ یعنی ۲۰۰ سال دیگر را از نظر هوش مصنوعی مشاهده خواهید کرد. این پیش بینی‌ها با تجزیه و تحلیل ابزار‌های تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی انجام شده و بدون شک دقیق نخواهد بود.
چند تبلیغ شامپو گلمو را در سال 1349 ببینید.
در این عکس که احتمالا در اواخر دورۀ قاجار یا اوایل دورۀ پهلوی ثبت شده است، تصویری از چند کارمند ادارۀ پست را ملاحظه می‌کنید.
تنها چند ساعت پس از فاش‌شدن نخستین تصاویر گلکسی Z Fold ۵ اکنون نوبت به لو رفتن عکس‌های Z Flip ۵ رسیده است.
گلاره ناظمی، داور بین المللی فوتسال ایران، چند عکس از دوران کودکی خود و برادرش کوپال ناظمی منتشر کرده است.
رسانه‌‎های ترکیه تصاویر جدیدی از رئیس‌جمهور این کشور چند روز پس از ابتلا به عفونت معده منتشر کردند.
نکته جالب این دیدار حضور کیم کارداشیان در ورزشگاه پارک دو پرنس بود و او از نزدیک عملکرد فاجعه مسی و امباپه را تماشا کرد. او چند روز قبل هم دیدار آرسنال مقابل اسپورتینگ را در ورزشگاه امارات از نزدیک تماشا کرده بود.
هر چند این سایه‌ها را می‌توان به آسیب‌های ناشی از حمله ربط داد اما به باور برخی ممکن است این لکه‌ها نتیجه‌ خطای دید بر اثر وجود برف روی بدنه هواپیما باشد.
سعید آگین سانیا یک نام خاص در فوتبال ایران در دهه ۱۳۶۰ است. اولین بازیکن خارجی بعد از انقلاب هم‌بازی یحیی بود.
یک مار کبرای معمولی ممکن است یک مار، یک حیوان کوچک، جونده یا یک پرنده را بخورد. اما شاه کبرا قابلیت بیشتری نسبت به کبرا‌های معمولی دارد و می‌تواند آرواره‌های خود را برای بلعیدن یک حیوان بزرگ یا یک انسان باز کند. البته شاه کبرا به راحتی نمی‌تواند طعمه بزرگ رزا ببلعد و این فرایند چند دقیقه‌ای طول می‌کشد.
عربستانی‌ها که در چند روز گذشته با میزبانی از سوپرکاپ اسپانیا بین بارسلونا و رئال مادرید و سوپرکاپ ایتالیا میان آث‌میلان و اینترمیلان توجه علاقمندان به فوتبال را به «ریاض» جلب کرده بودند دست به یک اقدام غافلگیرکننده جدید زدند.
در این مطلب پنج معمای تصویری ذهن شما را به چالش می‌کشد.
در این مطلب پنج معمای تصویری ذهن شما را به چالش می‌کشد.
با حل این پازل تصویری آی کیو، منطق، خلاقیت، استدلال و قدرت مغز خود را آزمایش کنید.
خوشبختانه چند پزشک و پرستار در میان مسافران هواپیما وجود داشت و آن ها توانستند به انجام این زایمان ناگهانی کمک کنند.
این پرسش قدیمی عصر فضا است: فضانوردان چگونه در فضا از توالت استفاده می‌کنند؟ در خارج از سیاره و به دلیل کمبود گرانش، اساسی‌ترین فرایندهای بیولوژیکی انسان چالش‌برانگیز می‌شوند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی داشت و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.
بسیاری تصور می‌کردند که سال ۲۰۱۸ آخرین حضور کریستیانو رونالدو در جام جهانی، این بزرگ‌ترین تورنمنت جهان خواهد بود، اما فوق‌ستاره پرتغالی با حضور در قطر پنجمین جام‌جهانی خود را رقم خواهد زد.
فرود این هواپیما در شرایطی روی داد که گردشگران حاضر در ساحل از نزدیک شدن زیاد هواپیما به سطح زمین شوکه شده‌ بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ